2010-08-26, 18:16
Medlem
Jag tycker att de flesta negrer är jävligt glada och trevliga människor. Bortsett möjligtvis från vissa östafrikanska folkgrupper så har jag i stort sett bara positiva erfarenheter.
2010-08-27, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shakazulu
Du nazisten hur vet du att så kallade västerlänning som har byggde dessa skyskarpor?
Nej du vet inte.Denna stad är helt byggde av Svarta Afrikaner 100%

visst jag e stolt av Nellywood for att det handlar att jag ville jämföra hollywood eller andra utan det handlar om filmer som visar afrikanas vardag, alltså själva storien, och om blir kvalitén på bilderna bättre eller ej spelar faktist mindre roll, Det viktigaste är Nellywood är ett stor kulturell fenomen i västra afrika.

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=863866

Jag kan lätt tänka mig att "arbetskraften" var till 90+% afrikansk..

Men att däremot de arkitektkontor och ingenjörsfirmor som anlitats skulle vara "100% afrikanska" är bara en dröm du hade, kul för dig att det var en "våt dröm.."

Jag vet inte hur viktigt det är i sammanhanget att "Nellywood" är ett stort kulturellt fenomen..
Vissa "opinionsbildare" har nyligen hävdat att gruppvåldtäkter var ett "stort" kulurellt fenomen i Sverige för 300+ år sedan.. Huruvida kulturella fenomen per automatik är positiva går ju då att diskutera..

(och snälla, jag har aldrig sagt att Nellywood har något med våldtäkter att göra.. jag försökte bara belysa idiotin i antagandet att ett kulturellt fenomens omfattning skulle ha något med dess värde att göra..)

För övrigt tror jag att dina och mina åsikter, i jämförelse med nazism, är diametralt skilda..
Jag tror att du står närmre dessa "värdegrunder" än jag.. Att du sedan bytt ut vissa konkreta element i ideologin har inget med saken att göra..
Senast redigerad av mansLAUGHTER 2010-08-27 kl. 00:46.
2010-08-27, 02:05
Medlem
suetoniuss avatar
En rasistisk utläggning till försvar för de ariska negrerna!

Jag upplever inte att negrer är otrevliga utan tvärtom ofta hövliga, utåtriktade eller lite långsamma - beroende på subtyp och grad av proto-australoidiskt påbrå (många men inte alla negrer har en mindre grad av sådant påbrå).

Horners (särskilt eritreaner) - som av många misstas för negrer (de är i själva verket mer proto-australoidiska än negroida - även mer proto-australoidiska än de mellanösternbor som är vänliga och väl-assimilerade) kan dock vara oprovocerat otrevliga mot främlingar.

Även medelålsers kvinnor kan oprovocerat ge svenskar det onda ögat i mataffären. Det inträffar aldrig med rena ariska negresser eller rena ariska afrikansk-nordeuropida mulatter.

Proto-australoidiskt påbrå i sig är inte negativt utan det är graden som avgör. Horners har den högsta graden tillsammans med de mest extrema semiterna de mest extrema zigenarna, och vissa indiska, pakistanska och tamilska etniciteter.

Att försvara en grupp genom att klanka ner på en annan är kanske inte det mest storsinta men jag upplever att negroider är den grupp som får mest orättvis kritik på forum som det här.
Senast redigerad av suetonius 2010-08-27 kl. 02:07.
2010-08-28, 00:38
Medlem
Jag har aldrig mött en otrevlig neger, dock så har jag mött väldigt många otrevliga vita personer.
2010-08-28, 02:30
Medlem
carass avatar
Tror nog att TS syftar på knäppa otrevliga somalier.. De flesta afrikaner är trevliga. Jämförelsevis tar det en kenyan 6 mån - 1 år att lära sig svenska medan det ibland tar upp till 10 år för en somalier att lära sig svenska.. Går inte att dra alla afrikaner över en kam.. Somaliska afrikaner har inga andra ambitioner än att få soc bidrag medan andra icke somaliska kämpar seriöst.
2010-08-28, 03:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xpsycho
Dina erfarenheter av negrer är ju till 100% positiva enligt dig själv, till skillnad från dina möten med vita riktiga människor. Vore det då inte optimalt att flytta till någon nation i Subsahara så du kan frottera dig med negrer och endast negrer på daglig basis?

Så kan ju vi som helst varken vill titta på eller umgås med negrer slippa, menar jag.
Senast redigerad av Straybullet 2010-08-28 kl. 03:29.
2010-08-28, 03:25
Medlem
Vet faktiskt inte om jag kan hålla med TS i detta fall. 50-50 skulle jag vilja säga. Många negrer vet om att de är värdelösa och att vita ser ner på dom, vilket ger dom dåligt självförtroende m.m. De blir blyga och tillbakadragna och därmed upplevs de som otrevliga. Sen den andra halvan ler hela tiden och blir sedda som trevliga. Gemensamt för de alla(90%) är iaf att de är korkade som sågspån.
2010-08-30, 21:23
Medlem
Brookuss avatar
En snäll negernyhet:
Citat:
Cell Phone Usage and Race

Different races also use mobile phones differently, according to the Nielsen numbers. African Americans talk and text more than any other racial group, using more than 1,300 minutes per month and sending and receiving 780 text messages per month on average.

"African Americans actually talk more than twice as much as whites do," Carson said, adding that there's strong mobile penetration among all populations.

Whites on average use 647 minutes per month, while the Asian/Pacific Islander population uses 697 monthly minutes. Hispanics talk an average of 826 minutes per month.

In texting, Asian/pacific Islanders log an average of 384 per month, compared to 566 for whites and 767 monthly texts for Hispanics.
http://abcnews.go.com/WN/cell-phones-demography-nielsen-data-breaks-mobile-phone/story?id=11468925&page=2

Negrer gillar tydligen att chattra i mobilen!
http://www.chimpout.com/forum/imagehosting/84834c746e12911bc.jpg
2010-08-30, 22:02
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Brookus vad är det med dig och negrer? Har du blivit bränd med cigaretter av ett par negrer eller vad är det frågan om?
2010-08-30, 22:13
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Brookus vad är det med dig och negrer? Har du blivit bränd med cigaretter av ett par negrer eller vad är det frågan om?
Postar bara intressanta länkar här. Källor om negrer är de enklaste att stöta på i cybervärlden.

Vad rör det dig gnällhora?
2010-08-30, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Det är väl bara positivt att den bestialiske negern blir synad i sömmarna av duktiga skribenter som Brookus med flera eller?
2010-08-30, 22:25
Medlem
sven.hedins avatar
Om negern är ett monster så är det väl bra att folk får veta det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in