2011-02-28, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lampara
Det skulle vara kul om någon kunde "avgöra" om jag renrasig somalier. Mina föräldrar är renrasiga negroider fast bruna alla fall.

Vet inte om jag vågar lägga ut en bild på mig här.

Men Straybullet har rätt i att det förekommit mycket rasblandning i östafrika med araberna. För riktiga araber ,som knappt finns idag, var betydligt ljusare än idag och med andra drag. Men eftersom araber bedrivit mycket slavhandel med svarta och vita, så förekom mycket tvingad rasblandning.
2011-02-28, 20:47
Bannlyst
Citat:
Det skulle vara kul om någon kunde "avgöra" om jag renrasig somalier. Mina föräldrar är renrasiga negroider fast bruna alla fall.

Ja, det avgör du ju själv såklart.

Citat:
Ursprungligen postat av avicenna
Att sydeuropper är svartmuskiga jämfört med nordeuropper är inte direkt någon nyhet även för den mest politisk korrekte.
Ja, det är korrekt. Men vad har det med rasblandning att göra, eller du kanske bara fyllesvamlar lite såhär på måndagskvällen?
2011-02-28, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Ja, det avgör du ju själv såklart.

Ja, det är korrekt. Men vad har det med rasblandning att göra, eller du kanske bara fyllesvamlar lite såhär på måndagskvällen?

Det är du som gärna pratar om rasblandning när det gäller somalier men inte när det gäller sydeuropeer.Påstår du att somalier inte är riktiga "negrer" så är i så fall hela sydeuropa inte riktiga vitingar.
2011-02-28, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av avicenna
Det är du som gärna pratar om rasblandning när det gäller somalier men inte när det gäller sydeuropeer.Påstår du att somalier inte är riktiga "negrer" så är i så fall hela sydeuropa inte riktiga vitingar.
Jag påvisade att negrerna i Östafrika under 1400 år frekvent har rasblandat med araber. Har du några källor som påvisar att italienarna eller portugiserna har bedrivit en omfattande rasblandning med icke-vita så tar jag gärna del av dessa.

Men visst är det riktigt att greker, italienare och portugiser ofta är betydligt mer svartmuskiga än oss nordeuropéer.
2011-02-28, 21:06
Bannlyst
Alla vet att jag är medlem här och mina åsikter om vissa saker, så det spelar nog ingen roll om jag postar den här eller inte.

http://data.fuskbugg.se/skalman02/.....jpg
2011-02-28, 21:07
Medlem
bobby123s avatar
Citat:

Please do

Allternativ PMa mig..

Är du lika vacker dom tjejen på din avatar har du absolut ingenting att oroa dig för
2011-02-28, 21:07
Medlem
Heladageniskogens avatar
Är det inte illa nog att vara en somalier? Varför vill man degradera sig ytterligare till en fullblodsneger?
2011-02-28, 21:09
Bannlyst
Citat:
Alla vet att jag är medlem här och mina åsikter om vissa saker, så det spelar nog ingen roll om jag postar den här eller inte.

Snygg tjej! Men du är lite av en mulatt snarare skulle jag vilja hävda. Inte direkt som de subsahariska negroiderna.
2011-02-28, 21:10
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Jag påvisade att negrerna i Östafrika under 1400 år frekvent har rasblandat med araber. Har du några källor som påvisar att italienarna eller portugiserna har bedrivit en omfattande rasblandning med icke-vita så tar jag gärna del av dessa.

Men visst är det riktigt att greker, italienare och portugiser ofta är betydligt mer svartmuskiga än oss nordeuropéer.

http://www.youtube.com/watch?v=kXjcf47y-zk
2011-02-28, 21:11
Bannlyst
Citat:

Se där, du var ju inte särskilt anskrämlig, åtminstone inte för att vara icke-vit.
Du har definitivt kaukasiska drag. Ingen tvekan om det. Frågan är bara hur många generationer tillbaka det handlar om.
2011-02-28, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cartagena
Snygg tjej! Men du är lite av en mulatt snarare skulle jag vilja hävda. Inte direkt som de subsahariska negroiderna.

Vad jobbigt att höra det där hela tiden. Alla tror att jag är mulatt, men jag är faktiskt hel svart.
2011-02-28, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erk Swede
http://www.youtube.com/watch?v=kXjcf47y-zk

Det är den filmens fel, att dessa felaktiga rykten om de kära folken kring medelhavet vunnit terräng bland neo-nazister. Det finns morer och det finns arier. Arier är brunetter punkt. Att sen nyansskillnaderna inte är så värst stora är en annan femma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in