2010-07-13, 01:38
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Jo men jag gillar inte tonen i den här tråden som bara går ut på att nedvärdera och skratta åt en folkgrupp. Jag blundar inte för de realiteter som förs fram här men jag vill inte delta i den grovt rasistiska syn på en hel grupp människor. Jag gillar inte mobbing. Jag anser inte att ni bör sluta att posta machetenegrer eller andra vidrigheter men jag är inte speciellt intresserad av att sitta och leta upp dylikt för att gotta mig i världens värsta elände. Jag är mer intresserad av intelligenta och begåvade negrer som delar mina kulturella intressen och värderingar.

Ja alla negrer är inte som Uhura
2010-07-13, 11:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Fan vad ni är negativa. Varför inte lite positiva nyheter?

Kongos Rymdprogram!

http://www.liveleak.com/view?i=591_1249254184

Komplett med höga dignitärer på plats och en råtta som astronaut!

Helt jävla makalöst.
2010-07-13, 11:50
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Jag är mer intresserad av intelligenta och begåvade negrer som delar mina kulturella intressen och värderingar.

Lycka till med den du, kommer bli ungefär lika enkelt som att bevisa att loch ness existerar

edit:
Citat:
Ursprungligen postat av Spengbab
Den här: https://www.flashback.org/sp24121614

Det verkar vara Ahmed, tackar, vad kul!

Jäklar... jag trodde det inte var möjligt längre men min tilltro till det "svenska" samhället minskade just
Senast redigerad av Jafan89 2010-07-13 kl. 11:54.
2010-07-13, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Jäklar... jag trodde det inte var möjligt längre men min tilltro till det "svenska" samhället minskade just

Utveckla!
2010-07-13, 12:23
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Lycka till med den du, kommer bli ungefär lika enkelt som att bevisa att loch ness existerar
Inte så svårt.
Loch Ness är Storbritanniens näst djupaste sjö, belägen på det skotska höglandet. Sjön är den största vattensamlingen i sänkan längs förkastningen Great Glen.
2010-07-13, 12:45
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Citat:

Men du förstår väl att det där är dumheter? Alla svarta människor uppför ju sig inte som exemplen i denna tråd. Men posta på för fan, jag bryr mig inte ett spår. Jag har ingen neger fetish eller nått, men jag har många själsliga bekantskaper av svart kulör inom kultur och annat, och de svingar inga machetes. Men men, det är väl juden som har strött sitt lögnglitter framför mina ögon.
2010-07-13, 12:54
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:

Kongos Rymdprogram!

Ja, det där var ungefär vad jag förväntade mig av negrer. Nästa gång kanske de lyckas få rakten att gå åt rätt håll oxå.

Roligast är att negrerna saknar allt vad självkritik heter(som vi redan vet), en stor nyårsraket som inte ens går åt rätt håll är enligt dessa raketforskare en stor succé.
Senast redigerad av sven.hedin 2010-07-13 kl. 12:57.
2010-07-13, 14:36
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:

Kongos Rymdprogram!

Skrämmande. Att hela uppskjutningen misslyckas gör saken än mer absurd - "succé" ropar raketforskarna i Kongo åt en tvåtons skrothög som flyger åt fel håll och exploderar. Stackars råtta.
2010-07-13, 16:20
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Inte så svårt.
Loch Ness är Storbritanniens näst djupaste sjö, belägen på det skotska höglandet. Sjön är den största vattensamlingen i sänkan längs förkastningen Great Glen.

Det var menat som en jämförelse, inte att man faktiskt skulle göra en uppskattning om sannolikheten att det kan gömma sig ett "ovanligt" djur där nera.

Citat:
Ursprungligen postat av Spengbab
Utveckla!

absolut om du vill
Min tilltro till det Svenska styrelsesättet och myndigheter var redan från början på gränsen till icke existerande, på något sätt lyckades det här inlägget minska det minimala jag har kvar, vilket jag inte trodde var möjligt
2010-07-14, 00:17
Medlem
Citat:

Kongos Rymdprogram!

Har man läst några artiklar om rymdprogrammet i Kongo - innan uppskjutningen - kunde man i förväg redan konstatera att framgång och säkerhet var inte något att räkna med. Kongolesiska raketforskare må inte vara av högsta rang, men hela uppskjutningen - som ges epiteten ''succé'' - är enbart deprimerande och sorgligt. ''Succén'', som de kallade det för, hade dessutom mycket möjligt kunnat resultera i dödlig utgång, för både åskådare och högheterna av Kongo - förutsatt att raketen begett sig åt motsatt håll istället. Kuslig tanke.
2010-07-14, 10:29
Medlem
Negersmurfens avatar
Om det inte funnits några negrer så hade USA fått klara sig utan slavar. Så negrerna fyllde en viktig funktion en gång i tiden.
2010-07-14, 13:25
Medlem
Citat:
Men du förstår väl att det där är dumheter? Alla svarta människor uppför ju sig inte som exemplen i denna tråd. Men posta på för fan, jag bryr mig inte ett spår. Jag har ingen neger fetish eller nått, men jag har många själsliga bekantskaper av svart kulör inom kultur och annat, och de svingar inga machetes. Men men, det är väl juden som har strött sitt lögnglitter framför mina ögon.

Du må fråga dig själv vad det är frågan om några gånger innan det smäller men titta på hela, upplevelsen blir inte komplett annars.

http://www.youtube.com/watch?v=tKKxPtP6XjQ

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in