2010-08-30, 22:34
  #1861
Medlem
KalGustfXVIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mateo22
1: Varför luktar dom så jävla illa?
2: Varför ska dom alltid bråka?
3: Varför ska dom alltid knarka?
4: Varför slår dom kvinnor och barn?
5: Varför våltar dom kvinnor och barn?
6: Varför jobbar dom inte?
7: Varför älskar dom hip hip?
8: Varför går dom inte i skolan?
9: Varför äter dom kyckling hela tiden?
10: Vad gör dom i Europa och USA?
11: Varför är dom så fattiga?
12: Varför tvättar dom sig aldrig?
13: Varför är dom alltid så svettiga?
14: Varför har dom så stora kukar?
15: Varför har tjejerna så stora rövar?
16: Varför är dom svarta?
Frågorna är många vad gäller de svarte aporna.

1. De tvättar sig inte
2. De är dumma och småbråk roar den lilla negerhjärnan.
3. De orkar inget.
4. För att käna sig stor.
5. För ingen släpper till frivilligt när neger kommer med kuken. Barn knullar de för de tror att det botar AIDS.
6. För de är lata och vita människor hjälper dem.
7. Fel i huvvet på dem.
8. Det kräver ett intellekt, en hjärna som kan tränas och det saknar negern. Dessutom vill de bara slappa, råna, stjäla och våldta och för detta krävs ingen skolgång.
9. Enkel mat att äta?
10. Ja fan vet. Här har de inte att göra. Hem till affrikka med dem!
11. För de inte vill jobba. De är lata. Ingen utveckling.
12. De är för lata.
13. För de knarkar?
14. Myt. De som har längre har anpassat sig de stora fläskrövar som honorna har.
15. Steatopygi. Eller fläskarsle som sjukdomen heter.
16. Gendefekt.
2010-08-30, 22:39
  #1862
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Det är väl bara positivt att den bestialiske negern blir synad i sömmarna av duktiga skribenter som Brookus med flera eller?

Jo det är ju klart, och intresset behöver ju inte ha sitt ursprung i någonting traumatiskt. Det kan ju röra sig om en slags hobby helt enkelt. Så...carry on.
2010-08-30, 22:41
  #1863
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Jo det är ju klart, och intresset behöver ju inte ha sitt ursprung i någonting traumatiskt. Det kan ju röra sig om en slags hobby helt enkelt. Så...carry on.
Haha nej... inget traumatiskt inte. Kan säga att jag personligen har bättre erfarenheter av negrer än araber och andra svartmusker.
2010-08-30, 22:57
  #1864
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Brookus vad är det med dig och negrer? Har du blivit bränd med cigaretter av ett par negrer eller vad är det frågan om?

Och du har bara positiva erfarenheter från negern förstår jag?
2010-08-30, 23:15
  #1865
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin
Och du har bara positiva erfarenheter från negern förstår jag?

Jag har faktiskt inga personliga negativa erfarenheter av negrer nej, men det är ju irrelevant. När jag var yngre så var jag en såkallad "hip hopare" och då tyckte jag att negrer var rätt käcka. Nu är jag neutral inför dem. Jag bara undrade var Brookus negerintresse kom ifrån. Det var kanske en dum fråga. Är man mångkulturskritisk och har internet till förfogande så blir det kanske lätt att man sitter och tittar på negrer dagarna i ända. Mycket hemsikteter nere i Afrika land. Otäckt.
2010-08-30, 23:21
  #1866
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Jag har faktiskt inga personliga negativa erfarenheter av negrer nej, men det är ju irrelevant. När jag var yngre så var jag en såkallad "hip hopare" och då tyckte jag att negrer var rätt käcka. Nu är jag neutral inför dem. Jag bara undrade var Brookus negerintresse kom ifrån. Det var kanske en dum fråga. Är man mångkulturskritisk och har internet till förfogande så blir det kanske lätt att man sitter och tittar på negrer dagarna i ända. Mycket hemsikteter nere i Afrika land. Otäckt.

Det som jag finner otroligt med negrer är att de inte verkar ha utvecklats på tusen år. Utan vår hjälp hade de fortfarande kommunicerat genom trummor och blivit botade av medicinmän med benknotor i näsan.
2010-08-30, 23:27
  #1867
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin
Det som jag finner otroligt med negrer är att de inte verkar ha utvecklats på tusen år. Utan vår hjälp hade de fortfarande kommunicerat genom trummor och blivit botade av medicinmän med benknotor i näsan.

Trots vår massiva hjälp så kommunicerar fortfarande många negrer genom trummor och blir botade av medicinmän med benknotor i näsan.

Som en vis flashbackare än gång skrev. Negern drack vatten ur skallar för 10.000 år sedan och negern dricker vatten ur skallar idag.
2010-08-30, 23:43
  #1868
Medlem
Keruacs avatar
Sydafrika år 2009!

En dans för negerhövdingen av Zulu.
http://www.youtube.com/watch?v=LzZQlNZ3GhU

Men tack gode Gud att apartheidtiden tog slut i Sydafrika!
Dessa Zulu negrerna kommer att ta oss alla till en helt annan nivå..
2010-08-30, 23:45
  #1869
Medlem
boba fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin
Det som jag finner otroligt med negrer är att de inte verkar ha utvecklats på tusen år. Utan vår hjälp hade de fortfarande kommunicerat genom trummor och blivit botade av medicinmän med benknotor i näsan.
Absolut. De har överhuvudtaget inte passerat stenåldern. Att de har tillgång till moderna vapen, fordon och mobiltelefoner från den vite mannen ändrar inte det.
2010-08-30, 23:48
  #1870
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin
Det som jag finner otroligt med negrer är att de inte verkar ha utvecklats på tusen år. Utan vår hjälp hade de fortfarande kommunicerat genom trummor och blivit botade av medicinmän med benknotor i näsan.

Det där har ju med miljön att göra i stor utsträckning, och andra faktorer i stil med det som beskrivs i den därninga boken, guns, steel, germs...eller vad den nu heter. Fast jag tror nog att det går att göra folk av negrer också, och alla är inte bestialiska mördare enligt min erfarenhet. Men men. Jag har ingen klar åsikt i frågan och bestrider inte på något sätt det som framkommer här. Proceed.
2010-08-30, 23:52
  #1871
Medlem
boba fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Det där har ju med miljön att göra i stor utsträckning, och andra faktorer i stil med det som beskrivs i den därninga boken, guns, steel, germs...eller vad den nu heter. Fast jag tror nog att det går att göra folk av negrer också, och alla är inte bestialiska mördare enligt min erfarenhet. Men men. Jag har ingen klar åsikt i frågan och bestrider inte på något sätt det som framkommer här. Proceed.
Guns, germs and steel driver tesen att det har med miljö (plus en del andra faktorer) att göra. Boken går ut på (det är klart uttalat) att visa att det absolut inte handlar om nåt man skulle kunna kalla "ras" eller dylikt. Alltså, miljö, inte gener. Sen om det verkligen är sant är en helt annan sak.
2010-08-30, 23:57
  #1872
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Jag tror att vi snackar en kombination av genetik och miljöpåverkan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in