Citat:
Ursprungligen postat av Mateo22
1: Varför luktar dom så jävla illa?
2: Varför ska dom alltid bråka?
3: Varför ska dom alltid knarka?
4: Varför slår dom kvinnor och barn?
5: Varför våltar dom kvinnor och barn?
6: Varför jobbar dom inte?
7: Varför älskar dom hip hip?
8: Varför går dom inte i skolan?
9: Varför äter dom kyckling hela tiden?
10: Vad gör dom i Europa och USA?
11: Varför är dom så fattiga?
12: Varför tvättar dom sig aldrig?
13: Varför är dom alltid så svettiga?
14: Varför har dom så stora kukar?
15: Varför har tjejerna så stora rövar?
16: Varför är dom svarta?
Frågorna är många vad gäller de svarte aporna.
1. De tvättar sig inte
2. De är dumma och småbråk roar den lilla negerhjärnan.
3. De orkar inget.
4. För att käna sig stor.
5. För ingen släpper till frivilligt när neger kommer med kuken. Barn knullar de för de tror att det botar AIDS.
6. För de är lata och vita människor hjälper dem.
7. Fel i huvvet på dem.
8. Det kräver ett intellekt, en hjärna som kan tränas och det saknar negern. Dessutom vill de bara slappa, råna, stjäla och våldta och för detta krävs ingen skolgång.
9. Enkel mat att äta?
10. Ja fan vet. Här har de inte att göra. Hem till affrikka med dem!
11. För de inte vill jobba. De är lata. Ingen utveckling.
12. De är för lata.
13. För de knarkar?
14. Myt. De som har längre har anpassat sig de stora fläskrövar som honorna har.
15. Steatopygi. Eller fläskarsle som sjukdomen heter.
16. Gendefekt.