2010-03-22, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psyjunta

Det håller jag inte med om. Det är inte vita ungdomar som porträtteras utan svarta. Förväntningarna att vara farlig faller på de svarta. Och ingen har sagt att svarta inte köper musiken, endast att den största andelen (närmare 80% har jag hört på vissa håll) köps av vita ungdomar.
Här medger du faktiskt att negrer är korkade. Negrerna blir farliga för att det är vad vit medelklass förväntar sig.
2010-03-22, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adazanim
Men det kan du inte bevisa eller hur? Det hade varit kul att få ta del av sån statistik men det finns tyvärr inte.
Nej, det går som sagt inte att bevisa. Men genom att ta del av statistik i länder där det förs, kan man se ett tydligt mönster som knappast lär skilja sig från övriga delar av världen.

Citat:
Om man menar att våldtäkt, pedofili är genetiskt betingad så måste man även för att vara ärlig för argumentationen, även medge att det finns miljoner "genetiskt defekta" vita.
Ja, det är tyvärr ett mycket sorglig faktum och kan inte förnekas. Överrepresentationen är dock fortfarande till deras nackdel, eller åtminstone där det finns hög koncentration av negrer och icke-vita.
2010-03-22, 22:08
Medlem
Adazanims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panfer
Nej, det går som sagt inte att bevisa. Men genom att ta del av statistik i länder där det förs, kan man se ett tydligt mönster som knappast lär skilja sig från övriga delar av världen.

Ja, det är tyvärr ett mycket sorglig faktum och kan inte förnekas. Överrepresentationen är dock fortfarande till deras nackdel, eller åtminstone där det finns hög koncentration av negrer och icke-vita.

Men den enda statistiken vi har hittills tagit del av är från två länder där negrer antigen varit slavar en gång i tiden eller levt under apartheid. Huruvida samma sker i helsvarta länder med en olik historia har vi inte kunnat fastslå än. Men det bästa kanske är ras-segregation. Men det kanske man borde tänkt på innan man importerade negerslavar eller ockuperade ett negerland.
2010-03-22, 22:08
Medlem
Alexander857s avatar
Citat:
Men den enda statistiken vi har hittills tagit del av är från två länder där negrer antigen varit slavar en gång i tiden eller levt under apartheid. Huruvida samma sker i helsvarta länder med en olik historia har vi inte kunnat fastslå än. Men det bästa kanske är ras-segregation. Men det kanske man borde tänkt på innan man importerade negerslavar eller ockuperade ett negerland.

Skulle statistik från Sverige godkännas?
2010-03-22, 22:11
Medlem
Adazanims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexander857
Skulle statistik från Sverige godkännas?

Ja men då kan vi väl bara sätta den i en svensk kontext och fortfarande inte fastlå att det är genetiskt betingad. I vissa länder där blattar är högre representerade när det kommer till våldtäkter finns det invandrargrupper som ägnar sig åt sånt i högre utsträckning än negrer.
2010-03-22, 22:16
Medlem
servuss avatar
Citat:
Ja men då kan vi väl bara sätta den i en svensk kontext och fortfarande inte fastlå att det är genetiskt betingad. I vissa länder där blattar är högre representerade när det kommer till våldtäkter finns det invandrargrupper som ägnar sig åt sånt i högre utsträckning än negrer.
Källa?
2010-03-22, 22:19
Medlem
servuss avatar
Citat:
Jag säger inte att svart kultur inte alls är "gangsta" men den är ju självklart nyanserad och har sina goda sidor. Däremot är bilden som pumpas ut i media endast våldsam.
Därav mitt exempel, jag har någorlunda koll på det ämnet och man kan se en markant skillnad på vad som såldes som populärmusik före och efter de stora bolagens inträde i rapindustrin.
När tog således "bolagen" över och när skapades denna förvrängda bild av den afroamerikanska kvinnan och mannen? (Jag vill veta hur långt tillbaka i tiden jag måste leta efter statistik för att visa att det inte gör någon skillnad).

Citat:
Det håller jag inte med om. Det är inte vita ungdomar som porträtteras utan svarta. Förväntningarna att vara farlig faller på de svarta. Och ingen har sagt att svarta inte köper musiken, endast att den största andelen (närmare 80% har jag hört på vissa håll) köps av vita ungdomar.
Har det inte slagit dig att svartas benägenhet till brott kan ligga till grund för förväntningarna på att svarta skall vara farliga och inte tvärt om?

EDIT:
Hur förklarar du det här:
Citat:
Black people constitute 2.7% of the population aged 10–17, but represent 8.5% of those of that age group arrested in England and Wales.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/politics/6753695.stm

De är unga så de har inte blivit "förtryckta" av apartheid/etc. Ändå är de överrepresenterade med en faktor 3,1. Är det den skadliga rapen nu igen? Ungefär som dödsknarkrollspelen och dataspelen som förstör ungdomen? Borde vi förbjuda ungdomar att lyssna på viss musik och spela våldsamma datorspel?
Senast redigerad av servus 2010-03-22 kl. 22:39.
2010-03-22, 22:37
Medlem
Citat:
Vilken hemsk liknelse. Fy skäms. Tvivlar på att det finns något dokumenterat från 1300-talet.
Jag syftade förövrigt på det faktum att negrer inte lyckats lika bra som dom vita i USA. Din förklaring är ju genetik, jag ville bara påpeka ett litet faktum dvs.att negrer i USA har varit slavar merparten utav deras historia och endast lyckats tävla på lika villkor i drygt 50 år. Även om jag tvivlar på att dom gör det än idag. Men det är något du verkar glömma i din argumentation? Sen så får du gärna svara på en liten OT fråga.
Varför är så pass många vita män pedofiler? Vad är det som gör att vita man och då främst vita europer åker till Thailand, Burma, Kambodja och vissa delar av Afrika för att ha sex med småbarn? Eller varför förgriper sig så många svenska och europeiska män på sina barn? Den vita mannen är ju helt klart överrepresenterade inom liknande.
Är det genetiskt?

Vita är tvärtom starkt underrepresenterade när det gäller övergrepp mot barn. Det är bara judemedia som lyfter fram den lilla minoritet med sjuka vita som utnyttjar icke-vita barn i icke-vita nationer, precis som de har skapat myten om vita seriemördare. Negrer, araber, mestiser, judar, zigenare och andra grupper är sjukt mycket oftare pedofiler och perverter av olika slag. Det finns absolut inga källor som tyder på att vita skulle vara överrepresenterade i någon som helst sjuklig verksamhet.
2010-03-22, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av servus
Negrer är överrepresenterade med faktorn 3 gentemot vita. Du har helt enkelt fel.

Adazanim är en kroniskt lögnaktig kurdkackerlacka, så vad annat än tramsiga lögner är att vänta?
2010-03-22, 22:42
Medlem
Adazanims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Vita är tvärtom starkt underrepresenterade när det gäller övergrepp mot barn. Det är bara judemedia som lyfter fram den lilla minoritet med sjuka vita som utnyttjar icke-vita barn i icke-vita nationer, precis som de har skapat myten om vita seriemördare. Negrer, araber, mestiser, judar, zigenare och andra grupper är sjukt mycket oftare pedofiler och perverter av olika slag. Det finns absolut inga källor som tyder på att vita skulle vara överrepresenterade i någon som helst sjuklig verksamhet.

Varnagel du är helt klart forumets mest underhållande debattör. Ibland vet jag inte om du trollar eller icke men jag älskar att läsa dina inlägg.

Hur som helst jag tror nog att du vet lika väl som jag att vita till stor del ägnar sig åt det här sett till andra raser. Bara åka till Thailand, Kambodja och ett par andra asiatiska länder för att se det själv. Finns sjukt många barn sexturister där. Sen så är det även så att de flesta internationella pedofilnätverk nästan alltid utgörs av vita-män. För det är väl det vi gör i den här tråden och i den här forumsdelen. Utgår från egna erfarenheter och subjektiva tolkningar?
Men du håller ju delvis med mig, genom att säga att de lyfts fram av judemedia. Implicit menas det att du har uppmärksammat det själv.
Varför är det så för Varnagel? Sen så finns det en annat "högstående" folk som ägnar sig år sjukliga perverter. Japaner.

Sen så borde du verkligen inte kalla andra för sjukliga med tanke på den extrema paranoian du uppvisar.
Senast redigerad av Adazanim 2010-03-22 kl. 22:47.
2010-03-22, 22:52
Medlem
servuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Adazanim är en kroniskt lögnaktig kurdkackerlacka, så vad annat än tramsiga lögner är att vänta?
Det var ett så kallat retoriskt "källa?".
2010-03-22, 22:53
Medlem
Citat:
Men den enda statistiken vi har hittills tagit del av är från två länder där negrer antigen varit slavar en gång i tiden eller levt under apartheid.
...och vad har den för relevans gällande våldtäkter? Ska det antyda en ''ge tillbaka dem'' attityd som orsakar negrers våldtäktsepidemier?

Citat:
Huruvida samma sker i helsvarta länder med en olik historia har vi inte kunnat fastslå än. Men det bästa kanske är ras-segregation. Men det kanske man borde tänkt på innan man importerade negerslavar eller ockuperade ett negerland.
Om inte judar, som tack för européernas gästvänlighet i Amerika och som tack för att ha kunnat vistas i ett vitt och välmående Sydafrika, finansierade eller propagerade genom judiskt ägda medier och politiskt inflytande för medborgarrättsrörelsen och fallet av Apartheid hade rassegregation existerat än idag.

Citat:
I vissa länder där blattar är högre representerade när det kommer till våldtäkter finns det invandrargrupper som ägnar sig åt sånt i högre utsträckning än negrer.
Ja, men då är det högst troligen koncentrationen av negrer i landet betydligt mindre än övriga invandrargrupper.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in