Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Vita är tvärtom starkt underrepresenterade när det gäller övergrepp mot barn. Det är bara judemedia som lyfter fram den lilla minoritet med sjuka vita som utnyttjar icke-vita barn i icke-vita nationer, precis som de har skapat myten om vita seriemördare. Negrer, araber, mestiser, judar, zigenare och andra grupper är sjukt mycket oftare pedofiler och perverter av olika slag. Det finns absolut inga källor som tyder på att vita skulle vara överrepresenterade i någon som helst sjuklig verksamhet.
Varnagel du är helt klart forumets mest underhållande debattör. Ibland vet jag inte om du trollar eller icke men jag älskar att läsa dina inlägg.
Hur som helst jag tror nog att du vet lika väl som jag att vita till stor del ägnar sig åt det här sett till andra raser. Bara åka till Thailand, Kambodja och ett par andra asiatiska länder för att se det själv. Finns sjukt många barn sexturister där. Sen så är det även så att de flesta internationella pedofilnätverk nästan alltid utgörs av vita-män. För det är väl det vi gör i den här tråden och i den här forumsdelen. Utgår från egna erfarenheter och subjektiva tolkningar?
Men du håller ju delvis med mig, genom att säga att de lyfts fram av judemedia. Implicit menas det att du har uppmärksammat det själv.
Varför är det så för Varnagel? Sen så finns det en annat "högstående" folk som ägnar sig år sjukliga perverter. Japaner.
Sen så borde du verkligen inte kalla andra för sjukliga med tanke på den extrema paranoian du uppvisar.