Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-17, 04:54
  #49
Medlem
lääz_kellys avatar
Kom igen nu! Det måste ju finnas något snaskigt om henne, eller sitter hon hemma och dricker té varje helg och läser böcker?

Alltså, hon kan få ruinera mitt liv närhelst hon vill!
http://i.imgur.com/ZOlueFy.jpg
__________________
Senast redigerad av lääz_kelly 2014-12-17 kl. 05:16.
Citera
2014-12-17, 09:26
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Har hon en trång fitta? Rakad? Fukthallt?

Fy fan vad vidrigt. Det är exakt sån här sexism som får en att kräkas lite i munnen. Kan det handla om en kombo av misogyni och bortträngd homosexualitet som är svår att handskas med?

Lotta är en smart kvinna med en stor dos humor. Hennes läppar är helt naturliga. Hon har inte det där ankutseendet som är vanligt vid det artificiella tillvägagångsättet, det som ger ett smått enfaldigt uttryck.
Citera
2014-12-17, 09:34
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Päronbollen
Jag sökte jobb på byrån hon jobbade på i slutet av 90-talet, Garbergs. Hon var lite stjärna i reklambranschen då men var schysst, varm och intresserad. Vi pratade om allt, och ja - jag blev kär.

Ja, hon e väldigt intagande. Kan tänka mig att hon går hem hos killar.

Hur gick det? Någon liten romans?
Citera
2014-12-17, 09:43
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annobecq
Ja, hon e väldigt intagande. Kan tänka mig att hon går hem hos killar.

Hur gick det? Någon liten romans?

Nej, dessvärre inte. Men det var roligt att sitta och snacka med henne, dänga mapp, säga hej och gå därifrån. Gillade henne direkt.
Citera
2014-12-17, 21:31
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Päronbollen
Nej, dessvärre inte. Men det var roligt att sitta och snacka med henne, dänga mapp, säga hej och gå därifrån. Gillade henne direkt.
Stämmer med mitt intryck av LL innan hon blev (så) känd. Trevlig, seriös, skärpt. Pratade med henne enskilt, kan säga att hon bemöter även vanliga dödliga vettigt. Kanske därför hon är tillsammans med EH - nej inte för att han är lägre stående :-), utan för att han *kanske* har liknande värderingar? Att döma av hans manus/regi, inte hans agerande/spel? Ren spekulation från mig så klart. :-)
Citera
2014-12-17, 23:15
  #54
Medlem
nynnas avatar
Kristoffer Triumf intervjuade henne i Värvet och jag fick ett positivt intryck av henne trots att hon nog är självmedveten, men kanske är det självmedvetna ett resultat av den slängen av AS som jag tror att hon har.
Citera
2014-12-30, 14:43
  #55
Medlem
Axel61s avatar
Milf milf milf! - Toyboys toyboys toyboys!
https://www.youtube.com/watch?v=IGHIH7YyVcA
Citera
2014-12-30, 14:50
  #56
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iduna
Nej du Tore, nu överskattar du allt LL ordentligt.

Jag är varken "djupt attraherad" eller "känner avsky" mot henne. Bara det att jag inte det finns nåt erotiskt, snyggt, sexigt o.s.v., öht med henne.

"Avskyr" man alla kvinnor man inte tycker är erotiska, menar du?

Jo jag håller med.

Lotta är ett mycket fult fruntimmer men t.o.m jag en man men dålig kvinnosyn tycker att hon gör sig hyffsat i tvrutan. Det vulgära supandet är varken underhållande eller kul tv.
Citera
2015-03-28, 09:47
  #57
Medlem
knekt sparvs avatar
Snubblade över att hon var med i Söndagsintervjun förra veckan. Uttalandet att hon var vit och heterosexuell tråkar ut mig en smula men det var intressant att lyssna på.
Citera
2015-03-28, 10:12
  #58
Medlem
WilfPaiements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knekt sparv
Snubblade över att hon var med i Söndagsintervjun förra veckan. Uttalandet att hon var vit och heterosexuell tråkar ut mig en smula men det var intressant att lyssna på.
Vad är Söndagsintervjun för något? Var kan man se det?
Citera
2015-03-28, 17:25
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilfPaiement
Vad är Söndagsintervjun för något? Var kan man se det?

http://sverigesradio.se/sida/avsnitt...programid=4772

En fruktansvärt trist intervju med en trist person.
Citera
2015-03-28, 17:56
  #60
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Discolampan
http://sverigesradio.se/sida/avsnitt...programid=4772

En fruktansvärt trist intervju med en trist person.
Programmet är till för oss som hellre lyssnar på P1 än Mix Megapol....
En bra intervjuv...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback