Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-11-25, 20:41
  #37
Medlem
jaybones avatar
Sjukt sexig.

Ingen som har något att delge om henne?
Citera
2014-11-28, 22:38
  #38
Medlem
stora meloner

http://www.imagebam.com/image/dca9f6367531780
Citera
2014-12-01, 18:11
  #39
Medlem
Lazermannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Sjukt sexig.

Ingen som har något att delge om henne?

sjukt osexig, men intelligent. Ser ut som en anka.
Citera
2014-12-02, 13:15
  #40
Medlem
Idunas avatar
Finns absolut ingenting erotiskt över LL
Citera
2014-12-02, 23:04
  #41
Medlem
knekt sparvs avatar
Det känns som att folks generella inställning till Lotta är väldigt svartvit. Antingen känner du avsky eller så är du djupt attraherad av hennes uppenbarelse.

Själv tillhör jag den senare kategorin. Jag blir lite varm inombords av att se henne full i TV-rutan. Åh, underbara kvinna! Var finns allt skvaller?
Citera
2014-12-03, 18:26
  #42
Medlem
Lotta slickar alltid rent !

http://www.imagebam.com/image/ea6d50368794238
Citera
2014-12-03, 20:01
  #43
Medlem
Kvackelikvacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knekt sparv
Det känns som att folks generella inställning till Lotta är väldigt svartvit. Antingen känner du avsky eller så är du djupt attraherad av hennes uppenbarelse.
Jag är kluven. Hon har inte ett attraktivt utseende, ser trött ut och har något fel på läpparna. Å andra sidan verkar hon resonerande och intelligent, vilket är attraktivt. Och när hon spexar i programmet så är hon klart tilltalande. Men vad ser hon i ashlochet Haag? Han verkar inte ens försöka dölja att han gillar att behandla folk illa i programmet, står och röker pipa i ansiktet på någon och när denna reagerar med avsmak så ler han glatt och fortsätter värre än tidigare!!! Bara ett exempel.
Citera
2014-12-04, 11:28
  #44
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kollada77
Lotta slickar alltid rent !

http://www.imagebam.com/image/ea6d50368794238

Har du nånsin sett en annan fitta än din mammas live?

OnT, jag tycker Lotta är bedårande. Ingen klassisk skönhet men hon bär upp alla utstyrslar med sådan trygghet och trovärdighet att det blir oemotståndligt. Hon är intelligent och skön, men jag måste säga att Historieätarna av någon anledning tappat lite av sin charm sedan hon och Haag blev ett officiellt par. Förra säsongen förstärktes kemin mellan dem av att det var förbjudet, jag var en av dem som gick och hoppades att de verkligen skulle få varann för de är uppenbarligen gjorda för varann men nu när de tagit klivet har programmet tappat något.
Citera
2014-12-04, 12:47
  #45
Medlem
Idunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knekt sparv
Det känns som att folks generella inställning till Lotta är väldigt svartvit. Antingen känner du avsky eller så är du djupt attraherad av hennes uppenbarelse.

Själv tillhör jag den senare kategorin. Jag blir lite varm inombords av att se henne full i TV-rutan. Åh, underbara kvinna! Var finns allt skvaller?

Nej du Tore, nu överskattar du allt LL ordentligt.

Jag är varken "djupt attraherad" eller "känner avsky" mot henne. Bara det att jag inte det finns nåt erotiskt, snyggt, sexigt o.s.v., öht med henne.

"Avskyr" man alla kvinnor man inte tycker är erotiska, menar du?
Citera
2014-12-08, 22:48
  #46
Avstängd
Kyssmigimorgons avatar
Lotta verkar jävligt kåt undrar om det stämmer med verkligheten? Hon är dessutom charmig på något vis och intellektuell och allmänbildad
Citera
2014-12-09, 10:42
  #47
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Har du nånsin sett en annan fitta än din mammas live?

OnT, jag tycker Lotta är bedårande. Ingen klassisk skönhet men hon bär upp alla utstyrslar med sådan trygghet och trovärdighet att det blir oemotståndligt. Hon är intelligent och skön, men jag måste säga att Historieätarna av någon anledning tappat lite av sin charm sedan hon och Haag blev ett officiellt par. Förra säsongen förstärktes kemin mellan dem av att det var förbjudet, jag var en av dem som gick och hoppades att de verkligen skulle få varann för de är uppenbarligen gjorda för varann men nu när de tagit klivet har programmet tappat något.

Åh, jag som tycker att hon är definitionen av klassisk skönhet! Det är väl den överdimensionerade munnen som är grädden på moset, liksom.

Älskar Lotta och Erik tillsammans, men visste dock inte att de var ett officiellt par nu. Det är ju uppenbart men har de gått ut med det själva?
Citera
2014-12-09, 14:20
  #48
Avstängd
Oilkinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Åh, jag som tycker att hon är definitionen av klassisk skönhet! Det är väl den överdimensionerade munnen som är grädden på moset, liksom.

Älskar Lotta och Erik tillsammans, men visste dock inte att de var ett officiellt par nu. Det är ju uppenbart men har de gått ut med det själva?

Officiellt? Tror jag väl inte. Har inte läst det någonstans.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback