Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-06, 00:25
  #1
Medlem
Bronkzs avatar
Säga vad man vill om programmet. Jag gillar det. Många öppna dörrar som slås in, men även informativt och ganska roligt. Schyffert är schyffert och jag gillade när erik haag gör korv osv.

Det är 99% bättre än 99% av den skit som går på tv just nu iaf. Kort sagt. Det är lite mindre sämre än mmycket av det som visas på tv.

Men jag är lite förtjust i Lotta Lundgren. Finns det nåt skvaller där?
Citera
2011-10-30, 22:15
  #2
Medlem
Vill också ha skvaller! Ingenting?
Citera
2011-10-31, 00:23
  #3
Moderator
Schlesiens avatar
Hon har sagt "Jag blev snygg [först] nån gång efter 30" till Dagens Nyheter. Det är okay att hon säger så. Det är okay att alla säger så.
Hennes läppar kanske är ett skvallerämne?


Brunsås utgör en parallell till Magnus, Brasse & Eva i så måtto att kvinnan har den seriösare rollen.
Citera
2011-10-31, 00:46
  #4
Avstängd
Har försökt bjuda mig på kola under en fest hemma hos en gemensam vän.

Hon har vissa intressanta åsikter som ventileras i slutna rum, en bra kvinna
Citera
2011-10-31, 05:51
  #5
Medlem
erikbes avatar
Gillar programmet skarpt. Till skillnad från många andra så gillar jag Haag och Schyffert. Lotta har jag lärt mig att tycka om. Hon är sådär fulsnygg

Det känns ju som att hennes läppar inte är helt naturliga
Citera
2011-10-31, 07:19
  #6
Medlem
Dr.Krankentots avatar
kan det inte vara hennes farsa som skrev barnböcker med vänsterprägel, Åsahöjdens BK och Pojken med guldbyxorna? Max hette han(?)
Citera
2011-10-31, 22:52
  #7
Medlem
hon jobbade som copywriter på Garbergs under 90-talet och vann en hel del priser. Sedan slutade hon och blev matbloggare, sedan programledare. Gillar hennes anknäbbiga plutmun.
Citera
2012-11-08, 05:32
  #8
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Hon har sagt "Jag blev snygg [först] nån gång efter 30" till Dagens Nyheter. Det är okay att hon säger så. Det är okay att alla säger så.

Tja, så är det med vissa. Jag kan mycket väl tänka mig att hon inte "blev snygg" före trettio. Jag förstår inte riktigt vad problemet är med det uttalandet?

Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Har hon en trång fitta? Rakad? Fukthallt?

Till skillnad från din slappfittade uttorkade russin till morsa?
Citera
2012-11-08, 08:59
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skidaddle
Tja, så är det med vissa. Jag kan mycket väl tänka mig att hon inte "blev snygg" före trettio. Jag förstår inte riktigt vad problemet är med det uttalandet?



Till skillnad från din slappfittade uttorkade russin till morsa?

problemet är väl att hon inte är snygg utan ser ut som en gammal kärring som försöker kompenserar förfallet med för mycket läppstift.
Citera
2012-11-08, 09:10
  #10
Medlem
Jag sökte jobb på byrån hon jobbade på i slutet av 90-talet, Garbergs. Hon var lite stjärna i reklambranschen då men var schysst, varm och intresserad. Vi pratade om allt, och ja - jag blev kär.
Citera
2012-11-08, 09:32
  #11
Medlem
xply1s avatar
Hon var sommarpratare i "Sommar i P1" den 14 augusti 2012.
http://sverigesradio.se/sida/avsnitt...ate=2012-08-14
Citera
2012-12-03, 14:08
  #12
Medlem
Avgrundsvrals avatar
Lotta är fantastisk. Rolig, smart och går genom rutan så att säga. Kan rekommendera episoden av Värvet där hon intervjuas.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback