Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-18, 18:02
  #169
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Lotta och Erik ska göra ett program för SVT, bye bye Sverige. I det nya programmet kommer Erik Haag och Lotta Lundgren att gräva djupare i perioden 1850 till 1910 då en fjärdedel av Sveriges befolkning emigrerade till USA.

http://www.expressen.se/noje/lotta-l...tt-tv-program/

Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker
Jag har väl ingen rätt att klaga egentligen då jag (naturligtvis) inte betalar nån licens till vänstervridna, partiska svt men dethär är också en anledning.

Det är ju rätt äckligt egentligen....där ska de förstås åka dit och vara i några veckor och tjäna grova pengar med traktamente och allt samtidigt som de i fina hotellrum för licenspengarna, knullar så kuk och fitta glöder. Fyfan, usch. Skönt att jag inte är med och sponsrar deras spermafester.

Finns en tråd i TV forumet om det specifika programmet Bye bye Sweden (FB) Bye bye Sverige (Lotta Lundgren, Erik Haag, Kakan Hermansson.), som kunde blivit bra om man gett fasen i att blanda in hen-monstret kakan Hermansson.
Citera
2017-08-22, 09:56
  #170
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Tror du programmen spelar in sig själva så de kan ägna tiden åt orgier? Skulle tro att det är rätt intensivt arbetsschema på en sådan resa. Varje dag kostar mycket pengar med inspelningsteam etc på plats. Kan också vara så att de stupar i hotellsängen efter en väldigt lång arbetsdag och slocknare, ifall det kan lindra din avundsjuka en smula.
Självklart kan det vara långa dagar men även om de jobbar 7-18 så hinns det nog pippas en hel del. De är fortfarande ganska nya som par.

Avundsjuk? Nej, inte direkt. Som du själv säger är det säkert mycket jobb och jag betalar ju som sagt inte för det.
Citera
2017-10-12, 22:15
  #171
Medlem
Ser henne i Coop-reklamen. Har hon gjort nåt läpp-jobb eller har hon alltid haft såna läppar?

https://www.fokus.se/wp-content/uplo...undgren-55.jpg
Citera
2017-10-13, 20:05
  #172
Medlem
I Coop reklamen, är hon riktigt äcklig måste jag säga, hon verkar vara en sån, som kan dra av en brakskit mot låret på en, och slicka en i skitan.
Citera
2017-12-04, 20:24
  #173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svullenbuk
I Coop reklamen, är hon riktigt äcklig måste jag säga, hon verkar vara en sån, som kan dra av en brakskit mot låret på en, och slicka en i skitan.

Vafan läste jag precis...hhahaha
Citera
2017-12-05, 11:36
  #174
Medlem
Arne Bajses avatar
SKANDAL !

Lägg ner jul-tv !

Ingen kommer att vilja se skandalparet, som var otrogna mot sina respektive ex.

Jönsarna ADHD-Erik och förföriska läpp-Lotta ska tramsa i tv på självaste julafton.

Sätt in Edward Blom eller vem som helst istället för skandalparet som julvärdar. Jag ser hellre Thorsten Flink hög på tjack än Erik & Lotta.
Citera
2017-12-12, 14:50
  #175
Medlem
En tjejbekant såg henne naken på badhuset för ett tag sedan. Ingen vacker syn. Hon verkar precis som ett annat äckelbarn, Nour El Refai inte ha någon rakutrustning i sin ägo...
Citera
2017-12-12, 16:58
  #176
Medlem
bokhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
En tjejbekant såg henne naken på badhuset för ett tag sedan. Ingen vacker syn. Hon verkar precis som ett annat äckelbarn, Nour El Refai inte ha någon rakutrustning i sin ägo...

did the carpet match the drapes?
Citera
2017-12-24, 19:34
  #177
Medlem
Vad går hon på för drog? Någonting måste det ju vara med tanke på hur enormt släpigt och långsamt hon pratar. Överdoserar Valium? 🤔
Citera
2017-12-24, 19:40
  #178
Medlem
PickiPickis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Vad går hon på för drog? Någonting måste det ju vara med tanke på hur enormt släpigt och långsamt hon pratar. Överdoserar Valium? 🤔
Vi satt bara och gapade sen garvade vi när hon pratade extremt TYYYDLIIIGT och LÅNGSAMT.. Tror hon folk är idioter? 🙃😱
Citera
2017-12-24, 19:41
  #179
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PickiPicki
Vi satt bara och gapade sen garvade vi när hon pratade extremt TYYYDLIIIGT och LÅNGSAMT.. Tror hon folk är idioter? 🙃😱

Hon har väl blivit tvingad att prata så för att Erik ska förstå.
Citera
2017-12-24, 23:43
  #180
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
SKANDAL !

Lägg ner jul-tv !

Ingen kommer att vilja se skandalparet, som var otrogna mot sina respektive ex.

Jönsarna ADHD-Erik och förföriska läpp-Lotta ska tramsa i tv på självaste julafton.

Sätt in Edward Blom eller vem som helst istället för skandalparet som julvärdar. Jag ser hellre Thorsten Flink hög på tjack än Erik & Lotta.


Haha vilken moraltant du är...
Otrohet i dag är rätt vanligt

Jag tycker hon är bra
Bättre än exet Martina som bara är sjukt jobbig.
Erik bytte upp sig och de bjuder verkligen på sig själva. Vilka andra skulle göra det dom gör i tv i sin resa genom tiden.
__________________
Senast redigerad av Krickedixan 2017-12-24 kl. 23:47.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback