Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-30, 03:28
  #61
Medlem
Schnyggves avatar
Jag tycker mycket om henne, hon är rolig och smart, charmig! Älskade henne i HÄ och Lotta och Leif på jakt, det var intressant och stundtals fint att följa hennes väg till jägarexamen.
Citera
2015-10-13, 09:29
  #62
Medlem
Läste Martina Haags "roman" Det är något som inte stämmer. Tycker det är motbjudande att se Lotta och Erik fjanta sig i olika publika sammanhang, man undrar om dom tänkt på sina barn!! Om det stämmer som det står i boken att dom varit tillsammans i Martinas och Eriks gemensamma säng undrar man om dom har någon skam i kroppen
Citera
2015-11-23, 16:30
  #63
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorfarGinko
Läste Martina Haags "roman" Det är något som inte stämmer. Tycker det är motbjudande att se Lotta och Erik fjanta sig i olika publika sammanhang, man undrar om dom tänkt på sina barn!! Om det stämmer som det står i boken att dom varit tillsammans i Martinas och Eriks gemensamma säng undrar man om dom har någon skam i kroppen


Man brukar ju säga att förbjudet smakar bäst, så jag kan tänka mig att två
medelålders människor som tröttnat på familjeliv med rutin finner stor glädje
att finna en likasinnad som man kan upptäcka världen på nytt med.
Inte ovanligt med passioner som deras kärlek i deras ålder, vilket innebär hjärnsläpp
och sårade känslor - kärlekshormonerna styr mer än förnuftet och omtanken av andra.
Citera
2015-11-23, 16:38
  #64
Avstängd
Vilka droger går hon på? Är det morfin/heroin?
Citera
2015-11-23, 18:51
  #65
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MorfarGinko
Läste Martina Haags "roman" Det är något som inte stämmer. Tycker det är motbjudande att se Lotta och Erik fjanta sig i olika publika sammanhang, man undrar om dom tänkt på sina barn!! Om det stämmer som det står i boken att dom varit tillsammans i Martinas och Eriks gemensamma säng undrar man om dom har någon skam i kroppen

Är det bekräftat eller bara spekulationer? Tycker att de borde portas från svt om det stämmer. Jag vill inte se en horbock och en slamoa tramsa i tv.
Citera
2015-11-23, 20:22
  #66
Medlem
flugzvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anpejada
Är det bekräftat eller bara spekulationer? Tycker att de borde portas från svt om det stämmer. Jag vill inte se en horbock och en slamoa tramsa i tv.
Marina Haags roman handlar tydligen om en kvinnlig författare, vars make är programledare och är otrogen med sin medprogramledare.

BTW, om "en horbock och en slamoa tramsa" är en deal-breaker för ditt tv-tittande måste jag nog rekommendera total avhållsamhet från tv-mediet, eller Kanal 10 som är Sveriges kristna tv-kanal.
Citera
2015-11-24, 19:02
  #67
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anpejada
Är det bekräftat eller bara spekulationer? Tycker att de borde portas från svt om det stämmer. Jag vill inte se en horbock och en slamoa tramsa i tv.

Svammel! Det handlar om vuxna människor som gör sina fria val om det skulle vara sant. I övrigt så borde du hålla dig till kyrkans bönestunder istället för att kolla på TV.
Citera
2015-11-27, 09:05
  #68
Avstängd
Nä, jag står fast vid att horbockar och slampfittor kan vara med i ph men inte i denna typ av program.
Citera
2015-11-27, 09:17
  #69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anpejada
Nä, jag står fast vid att horbockar och slampfittor kan vara med i ph men inte i denna typ av program.

Även fast jag inte är ett fan av ditt språkbruk måste jag erkänna att du har en stark poäng. Detta pga feelgood-tv faktiskt förutsätter att publiken gillar programledarna. Det är därför typ Anna Anka inte skulle kunna leda Bonde söker fru... Det skulle ju sänka, inte höja produktionen...
Citera
2015-11-27, 10:02
  #70
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronkz

Men jag är lite förtjust i Lotta Lundgren. Finns det nåt skvaller där?

Lotta Lundgren håller tyvärr på att hamna i samma kategori som Anne Lundberg från Antikrundan. LL håller på att nöta ut sitt utseende genom att försöka vara med i så många produktioner som möjligt vilket för dom flesta i längden är negativt.

I korta snuttar från t ex Historieätarna kan hon kännes kreativ och positivt annorlunda men hennes manér går igen och till slut blir hon tröttsam.
Citera
2015-12-01, 23:05
  #71
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Lotta Lundgren håller tyvärr på att hamna i samma kategori som Anne Lundberg från Antikrundan. LL håller på att nöta ut sitt utseende genom att försöka vara med i så många produktioner som möjligt vilket för dom flesta i längden är negativt.

I korta snuttar från t ex Historieätarna kan hon kännes kreativ och positivt annorlunda men hennes manér går igen och till slut blir hon tröttsam.
Vilka produktioner tänker du på då? I julkalendern flimrade hon ju bara förbi i bakgrunden.
Citera
2015-12-02, 11:41
  #72
Medlem
Douche-chills avatar
Tycker att hon framstår som litet gnällig och tråkig i Historieätarna, men som en lurig sköning i privat och när hon uttrycker sig i textform (hon är ju en gammal copywriter).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback