Citat:
Ursprungligen postat av annanmedlem
För att inte tala om att KappAhl minsann skall upp vad det nu var, 60-100% på typ ett år?
För det kan ju inte lika gärna vara så att de tappar ytterligare 50% istället?
Inte för att jag tror att du förstår, men jag ska ändå förklara... Baserat på KappAhls historik, expansioner och den senaste rapporten tror jag att aktien mycket väl kan vända och stiga till 45-60kr redan inom ett halvår. Det är långt mer troligt än att aktien skulle tappa ytterligare 50%, baserat på kunskap.
Apropå kunskap tror jag de flesta på det här forumet förstår att aktiehandel innebär vissa risker, det ligger liksom i sakens natur att ingen aktieplacering är idiotsäker.
Sedan vad det gäller din sjukdom och därmed oförmåga att ta till dig av tidningslöp.... Ehhh, du har ju uppenbarligen internet. Och vad det gäller tidningslöp och olika krönikor måste ju du inneha något slags rekord i att posta länkar. Det är ju uppenbarligen inte så att du har ett eget tänk och jag kan inte påminna mig om en enda gång du länkat till fakta, tvärtom tror på vad minsta tyckare säger så länge tyckandet går i din linje.
Antar att det är därför man aldrig kommer få ett kvalificerat svar från dig vad det gäller frågan om varför börsen kommer sjunka och sjunka och sjunka från och med nu. Antar även att det är därför du aldrig kommer förklara varför KappAhl är en dålig investering, du har helt enkelt ingen som helst koll på verkligheten.
Hade du 1,2 i betyg?