Citat:
Ursprungligen postat av Khaddi
Har resultaten för antagningen MSC hos SSE kommit ut än? Hittade inget på studera men jag förmodar att du ringt och kollat med Handels?
Jag har också undrat angående cass då det finns mkt delade meningar om deras master. Jag valde därför att söka till till CBS istället då jag ansåg att det kanske inte är värt att lägga 20 000 pund i tution fee på CASS om man istället kanske kan komma in på CBS. Dock vet jag ju inte om jag kommer in på CBS ännu så det är ju bara att vänta och hålla tummarna..

De som blivit antagna i första omgången har fått ett mail om det. Jag ringde o kollade och fick veta att 50 blivit uttagna till MSc Finance, varav 16 reserver och 34 som fått offers (av 1158 initialt sökande). De med offers har till på fredag på sig att tacka ja. Ska ringa på måndag och kolla om jag lyckas få ett offer i ett tidigt skede, trots att jag är reserv. På studera.nu kommer ingen information alls att komma.
Förstår hur du resonerar angående CBS och Cass. Tror du har bra chans att komma in på CBS, vill minnas att de har ganska många platser till sina MScs. Efter att ha bildat min egen uppfattning om Cass känns den skolan rätt för mig. Mina personliga preferenser drar mig också mot UK, men om jag blir antaget till SSE kommer jag få ett svårt val. Lycka till!