Citat:
Ursprungligen postat av
PsychoChiller
Och du kan ju ta dina härskartekniker och köra upp dom någonstans..
Detta skrev du alltså ett fåtal timmar efter att själv ha levererat denna insiktsfulla kommentar?
Citat:
Ursprungligen postat av
PsychoChiller
Ni är alltså vuxna människor som diskuterar leksaker? Era respektive måste vara stolta.
Stenen i glashuset är kastad. Återgå till att tapetsera och klippa gräsmattan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sir Dwain
Kul! Jag har försökt ta mig igenom Rebels, som en del säger var bra, men det kom definitivt aldrig upp i Clone Wars-kvalitet. Clone Wars var så klart också riktat till barn men inte lika extremt som jag uppfattade att Rebels var (och det är det som jag såg som det främsta problemet, däremot är serien snyggare men det hjälper föga).
Jag tycker Rebels håller hög kvalitet så gott som hela vägen. Användandet av inkvisitorernas lasersvärd som helikopterpropellrar var kanske ingen jättebra idé.
Citat:
På tal om hur Disney är extrema SJWs... Ni kanske känner till att de har en serie för flickor också (Rebels som gick på Disney XD vilken uttalat hade pojkar som målgrupp). Den serien heter "Forces of Destiny" och har i princip ingen budget, usel kvalitet på alla tänkbara vis och sänds inte ens på tv, det är en webserie på Disneys YouTube-kanal. Så många kan nu dra en lättnadens suck och förstå att Disney fortsätter att prioritera pojkarna bland sina fans på bekostnad av flickorna.
Den räknas dock som kanon så det finns därför gott om anledningar att fortsätta hata.