2020-04-09, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gratis121
Det finns ingen anledning för mig att misstro de svar du redovisar så jag behöver inte ringa och kolla upp det.

Men..
Endel av dina tidigare påståenden ang hur polisen ➡eller ➡Sunes ➡advokat jobbar med fallet har jag faktiskt redan kollat upp, och där ficka ja till svar att allt arbete är nedlagt åtminstone från Sunes advokats håll sett.

Hej @Gratis121

Nu har du framfört ett för mig mycket egendomligt påstående, det vill säga, var god se de utsatta pilarna | ➡➡➡ | inom citat-ramen ovan⬆hos det andra av dig tidigare skrivna text-stycket tack !

Gällande hur den dåvarande Hemmansägaren Olav Roger Lindberg's yngre broder Karl Sune hade en tidigare advokat för sin hjälp

Enligt Citat: / "eller [hur] Sunes advokat jobbar med fallet" ... slut Citat/

Du får gärna leta fram det av mig tidigare skrivna inlägget, eller om det skett via PM-kontakt och sedan lägga ut det direkt inom denna Kalamarks-tråden, det vill säga,

var inom, där jag tidigare i skrift berättat för dig om och gällande hur Karl Sune Lindberg's advokat vid det då aktuella tillfället arbetade med fallet för att hjälpa Karl Sune ❔

@Gratis121 ... jag vore dig mycket tacksam om du ville visa mig detta tack !

Mvh/
J🌍KER
Mannen/
Citera
2020-04-09, 15:50
Medlem
Gratis121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tedrom
- Kan du dela med dig av denna teori? Jag ställde ju ett par frågor i ett inlägg längre upp, om Nils och hans förehavanden under mordkvällen/natten. Gissar att han sitter på nyckeln till en lösning ..

Återkommer om det
Citera
2020-04-09, 16:00
Medlem
Gratis121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Hej @Gratis121

Nu har du framfört ett för mig mycket egendomligt påstående, det vill säga, var god se de utsatta pilarna | ➡➡➡ | inom citat-ramen ovan⬆hos det andra av dig tidigare skrivna text-stycket tack !

Gällande hur den dåvarande Hemmansägaren Olav Roger Lindberg's yngre broder Karl Sune hade en tidigare advokat för sin hjälp

Enligt Citat: / "eller [hur] Sunes advokat jobbar med fallet" ... slut Citat/

Du får gärna leta fram det av mig tidigare skrivna inlägget, eller om det skett via PM-kontakt och sedan lägga ut det direkt inom denna Kalamarks-tråden, det vill säga,

var inom, där jag tidigare i skrift berättat för dig om och gällande hur Karl Sune Lindberg's advokat vid det då aktuella tillfället arbetade med fallet för att hjälpa Karl Sune ❔

@Gratis121 ... jag vore dig mycket tacksam om du ville visa mig detta tack !

Mvh/
J🌍KER
Mannen/

Det var länge sedan i tråden.
Jag blev nyfiken och kollade upp ditt påstående, men det kan ju vara så att du fått fel info eller att advokaten inte vill delge mig vad som försiggår i en eventuell utredning.
I övrigt finns det ingen orsak till att jag ska misstro dig.
Citera
2020-04-11, 07:35
Medlem
Citat:
Hej Gratis121

Här följer nu några av de första frågorna gällande Kalamarks-mordet och de dåvarande omständigheterna inkluderat personer.

Fråga 1: ) M*gnus W*klund:s fader vid namn Ku*t E*land Lundb*rg hade ett nicknamn som var känt under året 2004, vilket var detta nicknamnet ❔

2: ) M*gnus W*klund hade vid det då aktuella tillfället en 23-årig syster vid namn: E*a Tåqv*st, M*gnus W*klund hade också då en äldre syster, vilket för och efternamn hade denna systern ❔

3: ) Den så kallade "Stockholms-advokaten" och "Juristen" M*gnus W*klund hade vid det då aktuella tillfället under året 2004, två stycken mobiltelefoner, men vederbörande hade också en egen fast hemtelefon, vilket fullständigt telefon-nummer hade detta abonnemanget ❔

4: ) M*gnus W*klund hade en tillfällig flickvän som vederbörande umgicks med under året 2004, vad hette denna flickan, både för och efternamn ❔

5: ) Hur många mobil-abonnemang hade Kaj Engström/Linna under året 2004 fram till det att vederbörande greps av polisen ❔

6: ) Hur många olika telefon-SIM-kort hade Kaj Engström/Linna under året 2004 innan vederbörande greps av polisen ❔

7: ) När Kaj Engström/Linna greps inom utlandet av polisen och då misstänkt för mordet på Hemmansägaren Olav Roger Lindberg, kan du ge de fullständiga namnen tillhörande platsen där vederbörande då greps vid det aktuella tillfället ❔

8: ) Har M*gnus W*klund några egna barn och i sådant fall, hur många till antalet ❔

9: ) Kriminalteknikern vid namn Caj Enqvist som var en av utredarna under Fredags-eftermiddagen inom Kalamark/Roknäs den 16 April 2004, vilket yrke hade vederbörande innan denne blev Kriminaltekniker ❔

Mvh/ @JokerMannen

Hej @Gratis121

Enligt detta tidigare skrivna inlägg av mig och sett inom den gråa citat-ramen ovan⬆finns på sidan: 759 inom Kalamarks-tråden.

Inlägget sett inom den gråa citat-ramen⬆består av nio [ 9 ] stycken frågor som jag tidgare har ställt till dig vilka du kommer att få de korrekta svaren på som jag lovat dig att framföra inom denna Kalamarks-tråden.

Jag kommer att gå till väga på följande sätt,

Jag kommer att korta ned texten inom den gråa citat-ramen så att varje nytt skrivet inlägg kommer att bestå av en enda uppställd fråga per gång inom citat-ramen, detta med anledning av,

att det skall bli lättare att läsa och förstå svaren på varje fråga istället för att jag uppställer alla svaren på de nio [ 9 ] stycken frågorna inom ett och samma skrivna inlägg med för många text-stycken samtidigt.

Vissa frågor som jag tidigare ställt till dig gällande det gamla Kalamarks-mordet på Hemmansägaren Olav Roger Lindberg Kalamark 30/Roknäs och gällande de dåvarande omständigheterna samt även gällande personer som strax före och även efter hade någon form av konnektion till bröderna Lindberg ... då kan jag behöva skriva flera text-stycken för att skildra vissa viktiga saker och därför anser jag att det är viktigt att inte uppställa samtliga svar på alla nio frågor inom ett och samma inlägg.

Då skall du ha förstått följande enligt ovan deklarerat, att svaren du kommer att kunna få läsa inom denna Kalamarks-tråden, kommer jag framför inom nio [ 9 ] olika skrivna inlägg.

Tilläggande: Så fort du märker att det är något som du vill att jag skall utveckla mera till din begriplighet, så deklarerar du detta för mig snarast möjligaste inom denna Kalamarks-tråden, detta sagt med anledning av, att det viktigaste för mig, är du på bästa sätt kan ta till dig och förstå det som jag skrivit.

Mvh/
JOK📧R
Mannen/
Citera
2020-04-11, 13:10
Medlem
Gratis121s avatar
Citat:
Hej @Gratis121

Enligt detta tidigare skrivna inlägg av mig och sett inom den gråa citat-ramen ovan⬆finns på sidan: 759 inom Kalamarks-tråden.

Inlägget sett inom den gråa citat-ramen⬆består av nio [ 9 ] stycken frågor som jag tidgare har ställt till dig vilka du kommer att få de korrekta svaren på som jag lovat dig att framföra inom denna Kalamarks-tråden.

Jag kommer att gå till väga på följande sätt,

Jag kommer att korta ned texten inom den gråa citat-ramen så att varje nytt skrivet inlägg kommer att bestå av en enda uppställd fråga per gång inom citat-ramen, detta med anledning av,

att det skall bli lättare att läsa och förstå svaren på varje fråga istället för att jag uppställer alla svaren på de nio [ 9 ] stycken frågorna inom ett och samma skrivna inlägg med för många text-stycken samtidigt.

Vissa frågor som jag tidigare ställt till dig gällande det gamla Kalamarks-mordet på Hemmansägaren Olav Roger Lindberg Kalamark 30/Roknäs och gällande de dåvarande omständigheterna samt även gällande personer som strax före och även efter hade någon form av konnektion till bröderna Lindberg ... då kan jag behöva skriva flera text-stycken för att skildra vissa viktiga saker och därför anser jag att det är viktigt att inte uppställa samtliga svar på alla nio frågor inom ett och samma inlägg.

Då skall du ha förstått följande enligt ovan deklarerat, att svaren du kommer att kunna få läsa inom denna Kalamarks-tråden, kommer jag framför inom nio [ 9 ] olika skrivna inlägg.

Tilläggande: Så fort du märker att det är något som du vill att jag skall utveckla mera till din begriplighet, så deklarerar du detta för mig snarast möjligaste inom denna Kalamarks-tråden, detta sagt med anledning av, att det viktigaste för mig, är du på bästa sätt kan ta till dig och förstå det som jag skrivit.

Mvh/
JOK📧R
Mannen/

1: Ärlige Erland
2:Vet ej
3: ingen aning
4: Annika ?
5:1 st
6:2 st
7:Storbritannien
8: Han har inga barn
9: Försäkringsrådgivare
Citera
2020-04-11, 13:38
Medlem
Citat:

Hej @Gratis121

Nu kanske du har missförstått det hela ?

Det är inte du @Gratis121 som skall svara på de nio [ 9 ] stycken frågorna som jag tidigare har ställt till dig inom denna tråden gällande Kalamarks-mordet på Hemmansägaren Olav Roger Lindberg Kalamark 30/Roknäs och de dåvarande omständigheterna samt personer som strax före och även efter hade någon form av konnektion till bröderna Lindberg,

Det är jag @JokerMannen som skall svara på mina egna frågor för att du sålunda skall få full kännedom om saker och ting som framförallt hade med olika personer att göra, och vilka då hade någon form av konnektion till Kalamarks-mordet.

Svaren på de nio [ 9 ] tidigare ställda frågorna till dig, kommer som jag tidigare deklarerat att delas upp inom nio [ 9 ] olika skrivna inlägg tillsammans med illustrationer, och vid behov en tillhörande skildring.

Mvh/
J♎KER
Mannen/
Senast redigerad av JokerMannen 2020-04-11 kl. 13:40.
Citera
2020-04-11, 14:09
Medlem
Citat:

Jag ger dig tillfälligt endast svar med orden ➡Rätt svar eller ➡Fel svar på de svaren som du själv framfört inom ditt tidigare skrivna inlägg ovan sett inom den gråa citat-ramen.

Ditt svar på fråga 1: / Fel svar

Ditt svar på fråga 4: / Fel svar

Ditt svar på fråga 5: / Fel svar

Ditt svar på fråga 6: / Fel svar

Ditt svar på fråga 7: / Fel svar

Ditt svar på fråga 8: / Fel svar

Ditt svar på fråga 9: / Fel svar

Det är som jag tidigare har sagt gällande detta gamla Kalamarks-mordet på Hemmansägaren och "Dannemannen" Olav Roger Lindberg Kalamark 30/Roknäs, att det finns ganska mycket som du inte känner till, och detta är vad jag vidare kommer att hjälpa dig till vetskap med genom att berätta sådana saker för dig.

Mvh/
J🌍KER
Mannen/
Citera
2020-04-11, 20:08
Medlem
Citat:
Hej Gratis121

Här följer nu några av de första frågorna gällande Kalamarks-mordet och de dåvarande omständigheterna inkluderat personer.

/ Fråga 1: ) M*gnus W*klund:s fader vid namn Ku*t E*land Lundb*rg hade ett nicknamn som var känt under året 2004, vilket var detta nicknamnet ❔

Hej @Gratis121

Jag har nio [ 9 ] stycken frågor som jag tidigare har ställt till dig och vilka du nu löpande får svaren på, med en uppställd fråga inom citat-ramen ovan sett⬆och svaret under⬇

Svars-inlägg nummer 1:A av nio [ 9 ]

M*gnus W*klund's👦 fader vid namn: K*rt Erl*nd Lundb*rg var under året 2004 bosatt inom Arvidsjaur och arbetade vid det då aktuella tillfället hos Järnia AB i Arvidsjur,

vederbörande hade också vid det då aktuella tillfället ett, telefon-abonnemang i form av fast hemtelefon ☎📞 K*rt Erl*nd Lundb*rg's dåvarande fasta hemtelefon-nummer var ☎👦📞 0960 - 128 60 vilket även brukades av sonen T*rd Erl*nd M*gnus W*klund vid ett flertalet dåvarande tillfällen.

M*gnus W*klund's👦 fader K*rt Erl*nd Lundb*rg kallades av sina närmaste och bekanta för ... "DINO"

Svar på den första frågan är,

K*rt Erl*nd "DINO" Lundb*rg

Mvh/
J♎KER
Mannen/
Citera
2020-04-11, 20:35
Medlem
Citat:
Hej Gratis121

2: ) M*gnus W*klund hade vid det då aktuella tillfället en 23-årig syster vid namn: E*a Tåqv*st, M*gnus W*klund hade också då en äldre syster, vilket för och efternamn hade denna systern ❔

Svars-inlägg nummer 2:e av nio [ 9 ]

Fråga nummer 2:e är sedd inom citat-ramen ovan⬆och svaret under⬇

M*gnus W*klund 👦 hade vid det då aktuella tillfället under året 2004 en 23-årig syster vid namn E*a M*ria Tåqv*st 👧 vilken stod som mobil-abonnemangs-ägare för det dåvarande mobiltelefons-numret ⬇

EMT👧📱070 - 39 23 503.

Detta dåvarande mobil-abonnemang utnyttjades även av fadern K*rt Erl*nd Lundb*rg 👨📱 så och även av sonen M*gnus W*klund 👦📱

M*gnus W*klund har även en äldre syster vilkens namn är ⬇

👩Louisa Sandström.

Svar på fråga nummer 2:e är
👩Louisa Sandström.

Mvh/
J🌍KER
Mannen/
Citera
2020-04-11, 21:10
Medlem
Citat:
Hej Gratis121

3: ) Den så kallade "Stockholms-advokaten" och "Juristen" M*gnus W*klund hade vid det då aktuella tillfället under året 2004, två stycken mobiltelefoner, men vederbörande hade också en egen fast hemtelefon, vilket fullständigt telefon-nummer hade detta abonnemanget ❔

Svars-inlägg nummer 3:e av nio [ 9 ]

Frågan är sedd inom citat-ramen ovan⬆och svaret under⬇

Den så kallade "Juristen" 👦 tillika även kallad för "Stockholms-advokaten" 👦 ......................... det vill säga den store bedragaren M*gnus "M*nge" W*klund vilken bland annat under året 2004 var försedd med två olika och då brukade mobiltelefoner MW👦📱-1 och MW👦📱-2

M*gnus W*klund hade vid det då aktuella tillfället under året 2004 ... två olika mobil-funktioner var av ett mobiltelefons-abonnemang och ett kontant-kort.

MW👦📱-1 vilket mobil-abonnemang var det dåvarande Euro-Politan 🌍📱~~~~~~~ nu mera Telenór 🌍📱~~~~~~~

MW👦📱-1 var 0708 - 82 41 55

MW👦📱-2 var 073 - 81 09 880

MW👤📱-2 / brukades emellanåt av ingen mindre än Kaj Engström/Linna.

M*gnus W*klund 👦 som under året 2004 hade en fast adress inom Stockholms Län hade vid det då aktuella tillfället även ett fast hemtelefons-abonnemang ☎📞 M*gnus W*klund hade då sin fasta adress i Sollentuna.

M*gnus W*klund's 👦 dåvarande och fasta hemtelefon-nummer var ⬇

MW ☎👦📞 08 - 47 77 900

Svar på fråga nummer 3:e gällande M*gnus W*klund's dåvarande och fasta hemtelefon-nummer i Sollentuna⬇

☎👦📞 08 - 47 77 900 MW

Mvh/
J♎KER
Mannen/
Citera
2020-04-12, 09:15
Medlem
Citat:
Hej Gratis121

4: ) M*gnus W*klund hade en tillfällig flickvän som vederbörande umgicks med under året 2004, vad hette denna flickan, både för och efternamn ❔

Svars-inlägg nummer 4:e av nio [ 9 ]

Frågan är sedd inom citat-ramen ovan⬆och svaret under⬇

M*gnus "M*nge" W*klund hade i svunnen tid en flickvän👦👩 vilken vederbörande umgicks med till och från.

M*gnus W*klund's 👦 då tillfälliga flickvän, hette, Josef*n Joh*nsson 👩

Beträffande denna dåvarande flickvännen som M*gnus W*klund umgicks med, så uppstod en mycket märklig situation vid ett tillfälle då M*gnus W*klund kontaktade polisen gällande flickvännen.

Enligt ovan skrivet⬆så återkommer jag till att skildra denna dåvarande händelsen när M*gnus W*klund plötsligt kontaktade polisen.

MW👦📱~~~~~~~~ Polisen☎👮📞🚔

Svaret på fråga nummer 4:e är⬇

👩Josef*n Joh*nsson

Mvh/
J🌍KER
Mannen/
Citera
2020-04-12, 09:49
Medlem
Citat:
Hej Gratis121

5: ) Hur många mobil-abonnemang hade Kaj Engström/Linna under året 2004 fram till det att vederbörande greps av polisen ❔

Svars-inlägg nummer 5:e av nio [ 9 ]

Den fullblodade Härads-Psykopaten Kaj Engström/ Linna 👿 hade två [ 2 ] stycken mobiltelefons-abonnemang vid det då aktuella tillfället under året 2004 samt därtill tre [ 3 ] stycken olika SIM-kort.

Härads-Psykopaten's 👿 kriminelle kamrat M*gnus W*klund 👦 hade ju som bekant arbetat inom Hansa World 🌍 i Stockholm's Län och adresserad på ISA-Fjords-Gatan nummer 30 C i Kista, så ..... att då ha lärt sig på bästa sätt hur man kunde manipulera telefoner, var ju ingen speciell konst för den bedräglige "Juristen" och "Stockholms-advokaten" M*gnus W*klund.

Svar på fråga nummer 5: är ⬇

Kaj Engström/Linna hade vid det då aktuella tillfället två [ 2 ] stycken olika mobiltelefons-abonnemang

Kaj Engström/Linna 👨📱-1:A

Kaj Engström/Linna 👨📱-2:B

Mvh/
J♎KER
Mannen/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in