Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Hej Gratis121
Här följer nu några av de första frågorna gällande Kalamarks-mordet och de dåvarande omständigheterna inkluderat personer.
Fråga 1: ) M*gnus W*klund:s fader vid namn Ku*t E*land Lundb*rg hade ett nicknamn som var känt under året 2004, vilket var detta nicknamnet ❔
2: ) M*gnus W*klund hade vid det då aktuella tillfället en 23-årig syster vid namn: E*a Tåqv*st, M*gnus W*klund hade också då en äldre syster, vilket för och efternamn hade denna systern ❔
3: ) Den så kallade "Stockholms-advokaten" och "Juristen" M*gnus W*klund hade vid det då aktuella tillfället under året 2004, två stycken mobiltelefoner, men vederbörande hade också en egen fast hemtelefon, vilket fullständigt telefon-nummer hade detta abonnemanget ❔
4: ) M*gnus W*klund hade en tillfällig flickvän som vederbörande umgicks med under året 2004, vad hette denna flickan, både för och efternamn ❔
5: ) Hur många mobil-abonnemang hade Kaj Engström/Linna under året 2004 fram till det att vederbörande greps av polisen ❔
6: ) Hur många olika telefon-SIM-kort hade Kaj Engström/Linna under året 2004 innan vederbörande greps av polisen ❔
7: ) När Kaj Engström/Linna greps inom utlandet av polisen och då misstänkt för mordet på Hemmansägaren Olav Roger Lindberg, kan du ge de fullständiga namnen tillhörande platsen där vederbörande då greps vid det aktuella tillfället ❔
8: ) Har M*gnus W*klund några egna barn och i sådant fall, hur många till antalet ❔
9: ) Kriminalteknikern vid namn Caj Enqvist som var en av utredarna under Fredags-eftermiddagen inom Kalamark/Roknäs den 16 April 2004, vilket yrke hade vederbörande innan denne blev Kriminaltekniker ❔
Mvh/ @JokerMannen

Hej @Gratis121
Enligt detta tidigare skrivna inlägg av mig och sett inom den gråa citat-ramen ovan⬆finns på sidan: 759 inom Kalamarks-tråden.
Inlägget sett inom den gråa citat-ramen⬆består av nio [ 9 ] stycken frågor som jag tidgare har ställt till dig vilka du kommer att få de korrekta svaren på som jag lovat dig att framföra inom denna Kalamarks-tråden.
Jag kommer att gå till väga på följande sätt,
Jag kommer att korta ned texten inom den gråa citat-ramen så att varje nytt skrivet inlägg kommer att bestå av en enda uppställd fråga per gång inom citat-ramen, detta med anledning av,
att det skall bli lättare att läsa och förstå svaren på varje fråga istället för att jag uppställer alla svaren på de nio [ 9 ] stycken frågorna inom ett och samma skrivna inlägg med för många text-stycken samtidigt.
Vissa frågor som jag tidigare ställt till dig gällande det gamla Kalamarks-mordet på Hemmansägaren Olav Roger Lindberg Kalamark 30/Roknäs och gällande de dåvarande omständigheterna samt även gällande personer som strax före och även efter hade någon form av konnektion till bröderna Lindberg ... då kan jag behöva skriva flera text-stycken för att skildra vissa viktiga saker och därför anser jag att det är viktigt att inte uppställa samtliga svar på alla nio frågor inom ett och samma inlägg.
Då skall du ha förstått följande enligt ovan deklarerat, att svaren du kommer att kunna få läsa inom denna Kalamarks-tråden, kommer jag framför inom nio [ 9 ] olika skrivna inlägg.
Tilläggande: Så fort du märker att det är något som du vill att jag skall utveckla mera till din begriplighet, så deklarerar du detta för mig snarast möjligaste inom denna Kalamarks-tråden, detta sagt med anledning av, att det viktigaste för mig, är du på bästa sätt kan ta till dig och förstå det som jag skrivit.
Mvh/
JOK📧R
Mannen/