2010-01-07, 19:03
Citat:
Ursprungligen postat av teowind
Men vad läser jag? Hur mjäkiga är ni egentligen? Får blåmärken av handkontroller och gud vet vad

Tänkte precis posta samma sak. Vad är detta för kärring-fasoner! När jag gick på min trophy-streak satt jag 8 timmar om dagen i nån vecka. Kände absolut ingenting Nej jag överdriver inte; Kanske tillochmed lirade bra mycket mer än så(!)
Citera
2010-01-07, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N1rium
Tänkte precis posta samma sak. Vad är detta för kärring-fasoner! När jag gick på min trophy-streak satt jag 8 timmar om dagen i nån vecka. Kände absolut ingenting Nej jag överdriver inte; Kanske tillochmed lirade bra mycket mer än så(!)

Hade det inte varit för DS3 hade du stått ut med 16 timmars-sessioner precis som pappa Taiga!
Citera
2010-01-07, 19:08
Citat:
Ursprungligen postat av Taiga
Hade det inte varit för DS3 hade du stått ut med 16 timmars-sessioner precis som pappa Taiga!

Förutom att jag har jobb, flickvän och ett band att ta hand om
Citera
2010-01-07, 19:13
Medlem
Kanot-Klass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N1rium

Jag har inte problem med att sitta och lira länge, och jag tycker xboxdosan är härlig. Men eftersom jag har så pass små händer som jag har gör det att det trycker på ett speciellt ställe och jag får blåmärken efter cirka 3-4 timmars spelande. Har dock bara hänt när jag spelar adrenalinkickande spel, tex NHL med polarna och man ligger under/leder med ett ynka mål i slutsekunderna, då pressar man extra hårt i dosan vilket leder till för mig iaf, problem med fingret. Hela mitt finger är fan snett pågrund av xbox dosan

Därav sagt har jag inte något speciellt emot xbox dosan, DS3 passar bättre i mina händer och därför gillar jag den dosan mer, men skulle gissa att folk med normalstora händer så borde xbox dosan vara betydligt skönare, däremot är det ju personlig smak på det hela för vilken dosa som är skönast.

det ultimata hade nog varit xbox dosans former, kombinerat med DS3ans styrkors och placeringen av DS3s sticks.. Hade varit en underbar dosa
Citera
2010-01-07, 19:20
Jag blir bara jätte förvånad över att folk faktiskt får blå(a)märken på fingrarna av en kontroll.. Jag kan spela med vilken kontroll som hellst och skulle jag känna minsta obehag skulle jag bara ändra positionen av fingrarna på kontrollen och tro mig. Jag har världens smalaste fingrar. Långa men redigt klena. Sen om ni får ont i fingrarna är det bara bra. Då kan ni härda ut dom så ni blir män!

edit: Har frågat varenda ps3 ägande polare och alla tror jag skämtar när jag frågar. This is weird
Citera
2010-01-08, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarDeLa
Okej. Inte alltför långt kvar då

Inte alls, fast jag funderar på och köpa mig en Xbox 360.

Mest p.g.a att Natal kommer, men det sägs att det skall vara själva xbox 720, men det har jag lite svårt att tro på. Och det skulle vara själv Generationens signaler. Som sagt det är svårt och veta hur Microsoft tänker.

Men vad jag tror så kommer det förbättringar av Xbox 360, med fler tillbehör.
Såsom Blue-ray-spelare till, Så som Natal kommer. Men mest för det är Blue-ray i PS3 som är hjärtat i konsolen kan Mircrosoft själva inte vara sämre i den genreationen.

Och det skulle se skumt ut att xbox 720 skulle inte ha HVD, eftersom PS4 kommer ha det, som de flesta hemligheter tolkas.

http://www.nordichardware.se/nyhet,16649.html
http://gamer.blorge.com/2009/09/15/m...ew-generation/
Citera
2010-01-08, 16:59
Medlem
DenGodeDoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skcuskcabhsalf
Mest p.g.a att Natal kommer
Då får du vara beredd på att ha en öppen yta av minst 5x5m mellan TVn och soffan.
Citera
2010-01-08, 18:03
Medlem
Ts du ska inte blint tro på spekulationer. Fan, om Swec skrev att "ps4 lanseras imorrn" skulle du då tro på det?

Oft: Ts, har du tagit en intensivkurs i SFI nyligt? För ett tag sen kunde man inte ens gissa sig till vad du försökte säga.
Citera
2010-01-08, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Ts du ska inte blint tro på spekulationer. Fan, om Swec skrev att "ps4 lanseras imorrn" skulle du då tro på det?

Oft: Ts, har du tagit en intensivkurs i SFI nyligt? För ett tag sen kunde man inte ens gissa sig till vad du försökte säga.

Dess värre håller jag inte på med film, om det är det du menar?
Citera
2010-01-08, 18:15
Medlem
DenGodeDoktorns avatar
Citat:
Dess värre håller jag inte på med film, om det är det du menar?
Svenska För Invandrare, tog mig ungefär 0,1 nanosekunder att lista ut.
Citera
2010-01-08, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenGodeDoktorn
Då får du vara beredd på att ha en öppen yta av minst 5x5m mellan TVn och soffan.

Fast är det någon som vet hur många player man kan vara samtidigt?, hittills så vet jag det fungerar med en med player åt gången med Natal

Oft: Ja när det gäller SFI så står det jue för Svenska Film Institutet. Och www.sfi.se leder dit. Men jag sa även så, för jag fattade vad han menade.

Vi kan väl ta hans ord "imorrn" det heter faktiskt Imorgon. Börjar snarare undrar om han har precis gått klart den kursen han syftar på.
Senast redigerad av skcuskcabhsalf 2010-01-08 kl. 18:36.
Citera
2010-01-08, 18:38
Medlem
Ett litet djurs avatar
Citat:
Fast är det någon som vet hur många player man kan vara samtidigt?, hittills så vet jag det fungerar med en med player åt gången med Natal

Oft: Ja när det gäller SFI så står det jue för Svenska Film Industrin. Och www.sfi.se leder dit. Men jag sa även så, för jag fattade vad han menade.

Vi kan väl ta hans ord "imorrn" det heter faktiskt Imorgon. Börjar snarare undrar om han har precis gått klart det kursen han syftar på.
Demade inte MS någon buzz-variant där fyra pers spelade samtidigt? Så multiplayer kommer absolut fungera.

Sidnotering till dig, meningar så som:
Citat:
Mest p.g.a att Natal kommer, men det sägs att det skall vara själva xbox 720, men det har jag lite svårt att tro på. Och det skulle vara själv Generationens signaler.
Jag har läst den sista meningen flertalet gånger och förstår fortfarande inte vad du vill ha sagt. Försök uttrycka dig lite tydligare är du snäll, det blir så mycket lättare då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in