Citat:
Ursprungligen postat av N1rium
Tänkte precis posta samma sak. Vad är detta för kärring-fasoner! När jag gick på min trophy-streak satt jag 8 timmar om dagen i nån vecka. Kände absolut ingenting

Nej jag överdriver inte; Kanske tillochmed lirade bra mycket mer än så(!)
Jag har inte problem med att sitta och lira länge, och jag tycker xboxdosan är härlig. Men eftersom jag har så pass små händer som jag har gör det att det trycker på ett speciellt ställe och jag får blåmärken efter cirka 3-4 timmars spelande. Har dock bara hänt när jag spelar adrenalinkickande spel, tex NHL med polarna och man ligger under/leder med ett ynka mål i slutsekunderna, då pressar man extra hårt i dosan vilket leder till för mig iaf, problem med fingret. Hela mitt finger är fan snett pågrund av xbox dosan
Därav sagt har jag inte något speciellt emot xbox dosan, DS3 passar bättre i mina händer och därför gillar jag den dosan mer, men skulle gissa att folk med normalstora händer så borde xbox dosan vara betydligt skönare, däremot är det ju personlig smak på det hela för vilken dosa som är skönast.
det ultimata hade nog varit xbox dosans former, kombinerat med DS3ans styrkors och placeringen av DS3s sticks.. Hade varit en underbar dosa