2010-11-02, 08:08
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Jonas Olsson alltså, han har fanimig lepra. Får han fortsatt förtroende så blir jag skogstokig
Enda anledningen att han får fortsätta är att han har nån bastant hållhake på Mild. Typ ett bevittnat mord eller nåt.
Ser redan fram emot när ny tränare presenteras
Citera
2010-11-02, 09:04
Medlem
erikbes avatar
Tänkte på en sak. Vad händer med truppen när man vinner allsvenskt guld? Vilka spelare har flyttat utomlands direkt efter de senaste säsongerna? Någon som minns?

2006 Elfsborg

2007 IFK Göteborg

2008 Kalmar FF

2009 AIK

Sjukt är det att om Helsingborg skulle ta hem det så har vi nio olika segrare på elva säsonger

# 2009 - AIK
# 2008 - Kalmar FF
# 2007 - IFK Göteborg
# 2006 - IF Elfsborg
# 2005 - Djurgårdens IF
# 2004 - Malmö FF
# 2003 - Djurgårdens IF
# 2002 - Djurgårdens IF
# 2001 - Hammarby IF
# 2000 - Halmstads BK
Citera
2010-11-02, 09:48
Medlem
Aleopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Får ursäkta att jag har noll koll när det gäller detta, men jag antar att MFF var riktigt nära att få platsen istället då? Mycket tråkigt då MFF hade haft betydligt större chans och kanske till och med tagit sig till gruppspelet i årets EL.

Tränarens uttalande var minst sagt klumpigt, ja.

Malmö var ungifär en mindre tänd bengal ifrån Gefles plats förra året, då även publikens uppträdande mäts. Eller ett mindre psykbryt från Ofere om man ska vara sådan
Citera
2010-11-02, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Detta måste vara ett skämt?

http://www.bakgatan.se/forum/viewtopic.php?t=2714

Rätt vanligt när jag tänker efter. Erbjöd inte djurgården pengar till Trelleborgspelarna 2007 för att slå göteborg?
Det hade iofs varit rätt kul, Trelleborg får pengar och Blåvitt vinner ändå guld...
Citera
2010-11-02, 10:43
Medlem
Cliffords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Rätt vanligt när jag tänker efter. Erbjöd inte djurgården pengar till Trelleborgspelarna 2007 för att slå göteborg?
Det hade iofs varit rätt kul, Trelleborg får pengar och Blåvitt vinner ändå guld...

Kalmar hade vunnit i så fall. Men det känns löjligt att tro att lite pengar från supportrar skulle göra någon skillnad. Jag vet inte hur mycket djurgården erbjöd, men HIF lär ju inte skramla ihop många tusenlappar.
Citera
2010-11-02, 11:41
Medlem
gunseng2s avatar
AIK:s lösning – stycka guldklimpen.

Ibland blir man så jävla lack på gnaget. Att man nu ska behöva sälja optioner i Bangura. FAN!

Uppenbarligen har vi en sämre ekonomi än vad jag trodde, och jag trodde att den var åt helvete urusel. Vi måste betala av ett lån på 15 mille som vi tog tidigare i år för att lösa ett mindre lån, plus att vi verkar gå back 20 mille om jag förstår det rätt. VAFAN SYSSLAR STYRELSEN MED??
Citera
2010-11-02, 11:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ostskiva
Sakta i backarna! Vi kom 5:a.
Jasså, snackade med en polare som sa att AIK kom 8a My bad
Citera
2010-11-02, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aleopa
Malmö var ungifär en mindre tänd bengal ifrån Gefles plats förra året, då även publikens uppträdande mäts. Eller ett mindre psykbryt från Ofere om man ska vara sådan

Ja, Gefle fick väl den platsen endast för att dom inte har någon publik..

Vi ska göra KAOS! göra kaos! göra kaos! göra kaooos!
Vi ska klippa tung! klippa tung! klippa tung! klippa tuuuung!

Ekade båda över grimsta IP igår
Citera
2010-11-02, 13:53
Medlem
Aleopas avatar
Nu har jag finkammad nätet fyrahundragånger och läst alla artiklar inför sista matchen. Fortsätter vara nervös, sörplar kafe, funderar på olika statelvor, målscenario och beter mig som en sexåring på födelsedagen. Fan va jobbigt
Citera
2010-11-02, 14:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evolute
Hur är det med IFKs ekonomi? Det ryktas inte om några större värvningar och jag undrar om det är ett resultat av riktigt dålig ekonomi, ekonomisk försiktighet eller en (över)tro på egna talanger?

Om den är dålig så kan ni starta en insamling där pengarna går till IFK Göteborgs om ni vinner mot Gefle.

IFKs målvakt bröt käken.

http://fotboll.expressen.se/allsvenskan/1.2198039/ifk-malvakten-nu-blir-det-valling-ett-tag

Jävla mongospark från ÖSK spelaren.
Senast redigerad av Vapendragare 2010-11-02 kl. 14:32.
Citera
2010-11-02, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Enda anledningen att han får fortsätta är att han har nån bastant hållhake på Mild. Typ ett bevittnat mord eller nåt.
Ser redan fram emot när ny tränare presenteras

Vad hände egentligen med Milds syster?
Citera
2010-11-02, 14:40
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reyad
Vad hände egentligen med Milds syster?

Ja, det där var ju jävligt "kul".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera