2010-04-04, 18:33
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Ja du har ju verkligen mandat att bestämma det...

Dembo är inte, har aldrig och kommer aldrig att bli en topp-målvakt. Inse detta.

Han är alldeles för ojämn.
Dembo var en av Allsvenskans bästa målvakter 2007 eller när det nu var..
Citera
2010-04-04, 19:40
Bannlyst
Verkar som att guldet går till Hisingen i år. Ingen annan än jag som tror att Häcken håller hela vägen?
Citera
2010-04-04, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gorgMeister
Verkar som att guldet går till Hisingen i år. Ingen annan än jag som tror att Häcken håller hela vägen?

Gå tillbaka några sidor så ska du se att vi är två! Jag är övertygad.
Citera
2010-04-04, 23:40
Medlem
Vuxenkos avatar
Imorrn äre hemmapremiär för mig då jag inte hade tid på premiären och "derbyt" mot BP. Ska bli intressant att äntligen få se spelet från läktaren, då man alltid ser mer ljusglimtar och sopor då.

Örebro står för motståndet och jag tror på x 2, tror tyvärr inte på AIK efter det jag sett på TV + matchen mot GAIS...
Hoppas dock vi vinner med iaf mer än ett mål så att det kommer lite självförtroende till truppen, drömmen är ju också att Burgic får stänka dit en kasse.

Resultat då? AIK 1-2 Örebro...

HATA ÖREBRO!
Citera
2010-04-05, 00:04
Medlem
Rubarth23s avatar
Dulle med i truppen mor örebro! Riktigt skönt.
Citera
2010-04-05, 00:36
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenko
Imorrn äre hemmapremiär för mig då jag inte hade tid på premiären och "derbyt" mot BP. Ska bli intressant att äntligen få se spelet från läktaren, då man alltid ser mer ljusglimtar och sopor då.

Örebro står för motståndet och jag tror på x 2, tror tyvärr inte på AIK efter det jag sett på TV + matchen mot GAIS...
Hoppas dock vi vinner med iaf mer än ett mål så att det kommer lite självförtroende till truppen, drömmen är ju också att Burgic får stänka dit en kasse.

HATA ÖREBRO!
Även om jag håller på Djurgården så tror jag AIK tar Örebro, det SKA ni göra när ni spelar hemma.
Men tror inte det blir någon glädjefotboll, kanske 1-0 till AIK med mål i typ slutet på andra.
Citera
2010-04-05, 02:10
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenko

HATA ÖREBRO!

har samma skitvibbar som dig, hoppas vi får fel!
Citera
2010-04-05, 09:25
Bannlyst
Någon som vet om de allsvenska matcherna går att tillgå på iPhone?
Citera
2010-04-05, 09:36
Medlem
Roedoress avatar
Igår var man på Hovet och solen sken så skönt.
Idag ska man till Råsunda och då snöar det. Va fan.

För övrigt måste Flavio ha en dubbelgångare om han inte var på Hovet igår. Såg han efter matchen komma knallandes med en tjej och kille iklädd enbart en tischa på överkroppen. Såg rätt kallt ut.
Citera
2010-04-05, 10:52
Medlem
Rubarth23s avatar
Och så snöar det igen.

Idag är det bara tre poäng som gäller. Tror på kryss, men seger idag är nästan ett måste.
Citera
2010-04-05, 11:19
Medlem
VÄRDELÖST JÄVLA VÄDER! TRÖTT BLIR MAN!

AIK-förlust är inget oväntat, trots att Eguren är borta.
Citera
2010-04-05, 12:26
Medlem
Tapraats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Och så snöar det igen.

Idag är det bara tre poäng som gäller. Tror på kryss, men seger idag är nästan ett måste.

Inget AIK fan men nog fan ska ni ta minst kryss idag!Tror att ni vinner med 2-1 idag.

Seriöst snöar det hos er? :S Haha vilken jävla vinter/vår!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in