2010-10-31, 20:11
Medlem
Vicious_s avatar
TACK AIK!
Och tack Elfsborg för ni är så kassa

ÖSK I EUROPA 2011!
Citera
2010-10-31, 20:18
Medlem
Marthins avatar
BANG BANGURA!! hur jävla skön seger som helst!
Citera
2010-10-31, 20:54
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Hahaha jag minns hur hybris-dif hyllade honom när han klev ner som mittback

Som nån på SvenskaFans skrev, de första matcherna verkade Ekong lira enbart på inspiration och glädje. Sedan kom verkligheten ikapp.

Bra för allsvenskan att ni klarade er vidare, och det skulle kännas tomt utan derbyn. Blir en jävligt intressant allsvenska nästa år!
Citera
2010-10-31, 20:58
Medlem
Deon Limes avatar
Mycket skön seger idag mot Halmstad. Var inför matchen livrädd för den matchen då Halmstad alltid är besvärliga för HIF. Tror dock att Malmö kommer slå Brommapojkarna och att avgörandet kommer bli ifall MAlmö slår Mjällby.
Citera
2010-10-31, 21:05
Medlem
dwgs avatar
Prince Ipke Ekong Vilket jävla skämt
Han blir förlåten om han säger att han ville få ner ajk, men elloskatalogen med taco Anders i spetsen Ingen bra söndag FAN FAN FAN
Citera
2010-10-31, 21:11
Medlem
Vuxenkos avatar
Skönaste segern på länge, och jag tycker även att det var bra drag på Norra idag!

Tack Bangura och Viktor!
Citera
2010-10-31, 21:14
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
Som nån på SvenskaFans skrev, de första matcherna verkade Ekong lira enbart på inspiration och glädje. Sedan kom verkligheten ikapp.

Bra för allsvenskan att ni klarade er vidare, och det skulle kännas tomt utan derbyn. Blir en jävligt intressant allsvenska nästa år!
Onekligen, våran Silly Season blir också ruskigt intressant, vi behöver minst en yttermittfältare, en mittback och enligt mig en vänsterback.
Citera
2010-10-31, 21:21
Medlem
Bra jävla fittviktig seger idag! Mycket välförtjänad. Skönt att Bangura och Lundberg gjorde mål, hoppas dom är kvar nästa år och utvecklas riktigt mycket. Walid Atta var bra idag, Helgi med. Backman rensade undan mycket, tog över Nisses plats till och från när Nisse själv satt på läktaren och köpte korv eller vad fan han gjorde.
Synd att Pavey är avstängd nästa match, men hoppas på fest på Kopparvallen!

Vi har fan inte vunnit med Elfsborg sedan 2003 då Boateng var ny. Och inte ett mål sedan 2006.
Citera
2010-10-31, 21:28
Medlem
Cruachans avatar
Jag blir så ledsen. Måste HIF vinna precis alla jävla matcher de spelar? AAHHHHH! Hatar Kalmar, Elfsborg och Åtvidaberg över allt annat. Eller ja, Mjällby och HIF står högt på listan också.

Fan! Då blir det alltså ännu en ödesmatch imorn. Blir till att supa sig känslolös redan tidigt på dagen.
Citera
2010-10-31, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Jag blir så ledsen. Måste HIF vinna precis alla jävla matcher de spelar? AAHHHHH! Hatar Kalmar, Elfsborg och Åtvidaberg över allt annat. Eller ja, Mjällby och HIF står högt på listan också.

Fan! Då blir det alltså ännu en ödesmatch imorn. Blir till att supa sig känslolös redan tidigt på dagen.

Då kan jag rekommendera Nisses Krog i Hässelby Gård, där kommer ingen ifrågasätta varför du dricker litervis med öl. Inte ens vid 12.00.
Citera
2010-10-31, 21:36
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Då kan jag rekommendera Nisses Krog i Hässelby Gård, där kommer ingen ifrågasätta varför du dricker litervis med öl. Inte ens vid 12.00.
haha fyfan va dekis,
fick spendera en del pendlade mellan Hässelby Strand och Stan när jag var intern på ett fastighetsföretag som hade lägenheter där borta.
Varje person som gick på och av tunnelbanan var ju mer sliten än den andra ju närmare stället man kom.

Klassiskt AIK häng eller?
Citera
2010-10-31, 21:43
Medlem
Shuyins avatar
Förbannat jävla skitskönt att vinna mot Elfsborg i kväll. En riktigt stabil, bra insats, mot ett för dagen svagt Elfsborg, men spelare som Åhman-Persson såg ju till och med bra ut i dag. Och återigen Bangura, ska bli intressant att se vad han kan göra med sin landsman Tetteh Bangura nästa år, om han blir kvar dvs.

Roligt självmål i Gävle med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in