2010-02-07, 19:54
Medlem
Sebbebebbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirtap2
En seriös fråga till alla er Aikare, hur känns det att era bästa spelare är sålda och ni troligtvis "bara" hamnar topp 5 iår? Att nå Champions League känns ju också rätt avlägset...

Att några av de bästa spelarna skulle försvinna tog jag för givet, så där är det ingen chock än så länge. Annars så är jag nöjd om gubbarna hamnar i topp 5, bara de vinner mot DIF. Drömmen är ju såklart att de lyckas försvara dubbeln, men vi får vänta och se.
Citera
2010-02-07, 19:56
Medlem
Sebbebebbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Hur kommer det gå för ajk i år?

2torsk10 tror jag...

Just... stop...

Om du är tvungen att hitta på ordvitsar så får du se till så att de är vitsiga sådana.
Citera
2010-02-07, 21:02
Medlem
VonRofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH
Nej. Rån av villa. Arre Ibrakovic, ytterback. Har meriter från bla u19 landslag och sågs som en stor talang.

Haha, otippat att det var en jugge.

Undra om Disciplinnämden ändrar domen nu så man får kolla på premiärmatchen
Citera
2010-02-07, 21:13
Medlem
erikbes avatar
http://www.youtube.com/watch?v=fi2M2Y7uC_o

Lite höjdpunkter från IFK-Ålborg från gårdagen
Citera
2010-02-07, 22:07
Medlem
Salorms avatar
Dagens 1-1 match för DIF mot giffarna var väl som väntat. Kallt som fan och ganska tillknäppt match, men DIF såg ordentligt bra ut med att hålla bollen i första halvlek och trillade runt den ordentligt. I andra var det värre och såg rätt kackigt ut överlag, men mittbacksfinnen var en klippa iallafall! En ny Hyppiä, fast i DIF !
Sen blir jag alltid glad när Philip Hellqvist kliver in och visar lite kämpaglöd.
Dagens minus kan Prince få, kan inte han flytta hem till gais nu? Jävla sidleds-danne som vi fått i laget.

edit: Fan va kul det är med fotboll ändå !
Citera
2010-02-08, 10:23
Medlem
C8H11Ns avatar
Tack för denna säsongen, Dyrestam. http://www.ifkgoteborg.se/portal/page?_pageid=113,64758&_dad=portal&_schema=PORTAL& element_id=8716279

Citera
2010-02-08, 10:32
Medlem
DonDrapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N
Tack för denna säsongen, Dyrestam. http://www.ifkgoteborg.se/portal/page?_pageid=113,64758&_dad=portal&_schema=PORTAL& element_id=8716279

Alltså, jag tror knappt det är sant. Först och främst är det så jävla tråkigt för killen själv. Sedan hade man ju hoppats att det här skulle bli en säsong då man slapp skylla på skador...Fan.
Citera
2010-02-08, 10:38
Medlem
Dessutom är det den andre av våra två största "tidigt 90-tals"-talanger som nu blir korsbandsskadad.
Citera
2010-02-08, 10:42
Medlem
evolutes avatar
Kan det verkligen vara en slump, alla dessa knäskador som IFK:arna drar på sig?
Citera
2010-02-08, 10:45
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evolute
Kan det verkligen vara en slump, alla dessa knäskador som IFK:arna drar på sig?

Funderade också över det, det är nog ingen slump
Citera
2010-02-08, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Funderade också över det, det är nog ingen slump

Saken är ju den att de flesta uppkommit i väldigt våldsamma situationer, men ifall det är nåt med träningen som gör att det går extra illa, kanske det.

Fast jag tror tyvärr att det bara är en slump, nån sorts voodoo kanske.
Citera
2010-02-08, 10:57
Medlem
Lasse.Kongos avatar
Såna skador som Dyrestam drog på sig, såna skador är jag hela tiden rädd att Djurgårdens spelare ska dra på sig. Ibland är någon enskild spelare skillnaden mellan succé och flopp. Jag tror en stor bov i dramat är konstgräset som knappast är vidare skonsamt för knäna, speciellt inte under en uppbyggnadsfas. Dock är alternativet grus och det är verkligen inte bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in