2010-09-19, 13:09
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ansiktsfrisyren
Hur stor är chansen att Miller ryker innan säsongen är slut? Han själv och AIK:s ledning verkar iaf överens om att han ska stanna över nästa säsong också, men kan väl inte vara så stor sanningshalt i det?
Du menar precis som Wesström var en permanent lösning?
Citera
2010-09-19, 14:30
Medlem
ansiktsfrisyrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Du menar precis som Wesström var en permanent lösning?

Precis. Så vad säger ni, gott folk? Får Miller sparken innan säsongen är slut eller åker han efter säsongen?
Citera
2010-09-19, 14:37
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Precis. Så vad säger ni, gott folk? Får Miller sparken innan säsongen är slut eller åker han efter säsongen?
Inte under, styrelsen är för feg och jag tror nog att det är bäst att hålla Miller resterande 8 matcher även om jag hatar hans personlighet och fotbollsfilosofi.
Att röra om i grytan ännu en gång skulle bara ställa till det.
Men direkt när kontraktet är säkrat ska han få sparken så fort som det bara går.
Citera
2010-09-19, 15:33
Medlem
Jontalinens avatar
Och jag ber till gud att dom då plockar upp Walker igen, enda kreativa innermitten vi har, så jävla trött på brunkarmittfältet vi har nu.
Citera
2010-09-19, 15:35
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Och jag ber till gud att dom då plockar upp Walker igen, enda kreativa innermitten vi har, så jävla trött på brunkarmittfältet vi har nu.
Håller med, enorm skillnad när Dulle kom in och briljerade igår. Står för all kreativitet.
Frågan är hur sugen Walker är på att förlänga efter hur han behandlats. Hans kontrakt går ut i slutet av 2010 om jag inte minns fel..?
Citera
2010-09-19, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Inte under, styrelsen är för feg och jag tror nog att det är bäst att hålla Miller resterande 8 matcher även om jag hatar hans personlighet och fotbollsfilosofi.
Att röra om i grytan ännu en gång skulle bara ställa till det.
Men direkt när kontraktet är säkrat ska han få sparken så fort som det bara går.

När, mest troligt OM kontraktet säkras

Säger som Anrell, "Det var också veckan när det står klart att AIK kan göra en ny tripplisch och åka ur allsvenskan i fotboll, herrar och damer, och elitserien i hockey."

Skulle inte direkt sänka nivån i någon av serierna om aik åkte ut.
Citera
2010-09-19, 19:23
Medlem
funerals avatar
Denna säsong är minst sagt sjuk.....efter en stabil seger idag så har vi häng på tredje platsen. Vem trodde det innan vm uppehållet? Nu väntar dock 2 blytunga bortamatcher (ellos malmö) så den där tredje platsen och europaspel förblir säkerligen bara en dröm.

Citat:
Jag tror det snarare blir så att Miller drar självmant efter denna säsongen oavsett resultat.Nåt säger mig att han fått nog av pajasstyrelsen
Senast redigerad av funeral 2010-09-19 kl. 19:28.
Citera
2010-09-19, 19:34
Bannlyst
ÅÅ va skönt när jag kollar allsvenska tabellen

MFF LEDER och BP, Gefle nedflyttningsplats, Åtividaberg kvalplats

Må det sluta såhär
Citera
2010-09-19, 20:48
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
ÅÅ va skönt när jag kollar allsvenska tabellen

MFF LEDER och BP, Gefle nedflyttningsplats, Åtividaberg kvalplats

Må det sluta såhär

nej, för helvete. ÅFF ska klara sig och aik ska åka ur. Då är jag nöjd.
Citera
2010-09-19, 22:35
Medlem
C8H11Ns avatar
Skönt med ännu en vinst. Men fy fan vilken tråkig match det var att attendera.
Citera
2010-09-20, 09:01
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N
Skönt med ännu en vinst. Men fy fan vilken tråkig match det var att attendera.

Ja verkligen. Matchen kändes sjukt avslagen och bara 7500 personer i publiken. Det är pinsamt.
Men för i helvete vad kassa ÅFF var, hur kunde de spela oavgjort mot mff och vinna mot dif?
Citera
2010-09-20, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
När, mest troligt OM kontraktet säkras

Säger som Anrell, "Det var också veckan när det står klart att AIK kan göra en ny tripplisch och åka ur allsvenskan i fotboll, herrar och damer, och elitserien i hockey."

Skulle inte direkt sänka nivån i någon av serierna om aik åkte ut.

Å nej, är du tillbaka lagom till hösten.

Hoppas i övrigt att Malmö vinner ikväll och plockar djurgårdarna lite ytterligare ned på jorden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in