2010-09-15, 02:56
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargflock
http://www.youtube.com/watch?v=nV82L6uC5u4&feature=related

Var det inget tutande under IFK inmarschlåt ? Som vars melodi de snott av AIK .

Haha GAISARNA är underbara.
Snälla...
Citera
2010-09-15, 13:01
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Lycka till och vinn derbyt mot HIF så vi kan plocka poäng från er nästa match utan att ni tappar poäng i guldstriden. Hellre ett MFF i CL-kval än HIF är väl min syn på det hela.

It's a deal
Citera
2010-09-15, 13:42
Medlem
Utan Mehmeti och Larsson så vinner inte MFF mot HIF. HIF kommer vinna med 2-1 efter två baljor av Gerndt.
Citera
2010-09-15, 13:45
Medlem
Dessutom med Vinzents och Sudic på skadelistan ser det sannerligen mörkt ut för de himmelsblåa...
Citera
2010-09-15, 14:25
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chobii
Dessutom med Vinzents och Sudic på skadelistan ser det sannerligen mörkt ut för de himmelsblåa...

Sudic har varit borta sedan april och vi har klarat oss bra sedan dess.
Citera
2010-09-15, 15:34
Bannlyst
Som Daniel Andersson sa efter frågan ''Hur kommer det gå för er nu med vinzents skadad och både Agon och Larsson avstängda?''

Daniels svar blev ''Vi är vana''

Ärligt tror jag inte det är sån förlust, jag kan nästan se något positivt i det. Ett nytt anfallspar som spelar en annan stil än vad Agon och Daniel gjorde och har därför större möjligheter att näta då HIF inte vet hur dom spelar.
Citera
2010-09-15, 16:55
Bannlyst
Viktigaste och största skånederbyt någonsin idag? Hoppas såklart på seger för HeIF. Finns inte att man som blåvit önskar framgång för Malmö. Vidrigt lag med extremt vidriga supportrar. Ja de är vidriga på alla sätt och vis! Någon iff iffare som vet vilka som kommer bilda anfallspar ikväll? Blir det att man satsar på unga Dardan Rexhepi tillsammans med Molins i anfallet? Eller tror ni att man kör på ett relativt säkrare alternativ i form av Wilton med Molins? Kämpa HeIF!
Citera
2010-09-15, 17:53
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zteeek
Viktigaste och största skånederbyt någonsin idag? Hoppas såklart på seger för HeIF. Finns inte att man som blåvit önskar framgång för Malmö. Vidrigt lag med extremt vidriga supportrar. Ja de är vidriga på alla sätt och vis! Någon iff iffare som vet vilka som kommer bilda anfallspar ikväll? Blir det att man satsar på unga Dardan Rexhepi tillsammans med Molins i anfallet? Eller tror ni att man kör på ett relativt säkrare alternativ i form av Wilton med Molins? Kämpa HeIF!

Vill man flytta på Wilton som väl har gjort ett riktigt bra jobb på innermittfältet tro?
Citera
2010-09-15, 17:55
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Vill man flytta på Wilton som väl har gjort ett riktigt bra jobb på innermittfältet tro?

Det skulle vara ett tjänstefel i sådana fall. Det lutar åt Rexhepi och Molins. Allt annat skulle vara en skräll. Även om jag nog hellre vill se Nilsson från start. Jag gillar honom.
Citera
2010-09-15, 18:25
Medlem
robban200s avatar
Vilken bar e de bäst att se matchen om man inte är ute i god tid? Hade tänkt dra nu!
Citera
2010-09-15, 18:28
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robban200
Vilken bar e de bäst att se matchen om man inte är ute i god tid? Hade tänkt dra nu!

I Malmö? Jag hade valt Sir Tobys på Davidshallsgatan.
Citera
2010-09-15, 19:30
Medlem
Måste säga att som HIFare i exil så är jag grinig över att inte kunna gå på matchen. Streams i all ära, men det här derbyt hade jag velat se på plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in