2010-03-13, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Varför blir folk så sura på Bojans "ödmjukhetsskola" det var väl smårolig, och ett bra marknadsföringsknep. Att sedan AIK:are pratar om värdeord klingar ju lite falskt, men...

Tycker också den var rätt rolig, önskar att DIF kunde vara lika vassa som Aik att marknadsföra sig själva. Bara sen sån sak som att släppa matchrapporter, startelvor med mer känns ambitionsnivån likt en division 6 klubb.
Citera
2010-03-13, 13:10
Medlem
P3RK3L3s avatar
Kampanjen är ju rolig och det är kul att även våra rivaler kan medge det. Jag gillade IFK:s derbykampanjer mot GAIS. Det är kul om fler klubbar kan börja haussa upp intresset och ta hela grejen till en ny nivå. Gynnar oss alla.

Spikkryss i Kalmar-IFK idag?
Citera
2010-03-13, 13:13
Medlem
_slipknot1_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Kampanjen är ju rolig och det är kul att även våra rivaler kan medge det. Jag gillade IFK:s derbykampanjer mot GAIS. Det är kul om fler klubbar kan börja haussa upp intresset och ta hela grejen till en ny nivå. Gynnar oss alla.

Spikkryss i Kalmar-IFK idag?

Mesta västarna var kul ja!
Citera
2010-03-13, 13:39
Medlem
Ari.Golds avatar
Jag är förövrigt jävligt nöjd med årets tröja. Man valde den snyggaste modellen (Milan) när man kunde valt den fulaste (Chelsea).

Bra där"
Citera
2010-03-13, 13:58
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Jag är förövrigt jävligt nöjd med årets tröja. Man valde den snyggaste modellen (Milan) när man kunde valt den fulaste (Chelsea).

Bra där"
Hade man valt chelseas, fyfan
Citera
2010-03-13, 14:43
Medlem
rudes avatar
Segui har koll på grejerna.
Citera
2010-03-13, 14:48
Medlem
whus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rude
Segui har koll på grejerna.
är det han som bestämmer matchställ också? trodde han bara körde souvenirer och flörtade med fb...
Citera
2010-03-13, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whu
är det han som bestämmer matchställ också? trodde han bara körde souvenirer och flörtade med fb...

Samma mamma med mediumet på TV4 Plus.
Citera
2010-03-13, 14:54
Medlem
rudes avatar
Oj, förstår väldigt lite av de två senaste inläggen men ja; han är med och bestämmer vilket matchställ AIK ska spela i. Det är ju till viss del också en fråga om souvenirförsäljning.
Citera
2010-03-13, 14:57
Medlem
whus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rude
Oj, förstår väldigt lite av de två senaste inläggen men ja; han är med och bestämmer vilket matchställ AIK ska spela i. Det är ju till viss del också en fråga om souvenirförsäljning.

Är det han som beslutar hur Firman Boys agerar?
Senast redigerad av whu 2010-03-13 kl. 15:19.
Citera
2010-03-13, 15:13
Medlem
rudes avatar
Han är med och tar beslutet.
Citera
2010-03-13, 15:35
Medlem
RobEngströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Ja för det var ju verkligen samma sak...

Var det någon som uppförde sig som en osnuten barnunge efter supercupen så var det Bo-Jan.
Visst Selakovic är en dålig förlorare vilket en vinnarskalle av hans kaliber också bör vara, sen stämmer det ju faktiskt också det han säger i intervjun

Nej det är inte samma sak, men det var du som sa att du förväntar dig att dina spelare ska agera professionellt, både på och utanför plan

Att grina som t ex Alexandersson gjorde både på plan och sedan efter är inte professionellt enligt mig, dock förstår jag honom, jag hade varit extremt arg om jag vore i hans kläder.

Samma gäller Selakovic och Lund efter supercupen!

Edit: På tal om Ifks derbyhets mot gais, när ifk-supportar målade gaisgårdens kansli blå och vit. Jag uppskattar inte göteborgare så jättemycket, men det var fan extremt roligt gjort.
Senast redigerad av RobEngström 2010-03-13 kl. 15:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in