2010-09-13, 15:30
Bannlyst
AH!!! Äntligen läst klart hela tråden. Tog typ hela sommaren Bestämde för mig själv att jag inte skulle posta några inlägg innan jag läst igenom rubbet och nu är det som sagt avklarat... Nu har jag bara en sak och tillägga: Krossa gays!
Citera
2010-09-13, 15:31
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Dagens händelse: Mjällby nämndes nyss på kinesiskt riksteve. Satte nudeln i halsen. Sitter här och slökollar på Kinas version av Fotbollskanalen i Europa när motsvarigheten till "grej of the day" kommer. Kineser som sitter och gör sig lustiga över Mjällbys spelardräkter. För mycket reklam, säger kinesen och skrockar, varefter han räknar till 7 olika företag. Här har man aldrig sett på maken. Kan bara hålla med iofs, ser horribelt ut. Det är väl inte speedway ni utövar på Listerlandet?

(klickbara)

/feldgrau
Citera
2010-09-13, 15:34
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
(klickbara)

/feldgrau

Numera har vi knappt någon tröjreklam alls. MFF lär har lagt prislappen väldigt högt och begärt rätt mycket. Inget företag har nappat än så länge.
Citera
2010-09-13, 15:36
Medlem
Bornets avatar
Jävla tur att de inte såg vårt ställ då... De skulle skickat en nödhjälpslastbil labradorkött så illa ställt det som verkar vara i år ekonomi.

Så jävla illa också att ens dag redan är förstörd över den här jävla pissmatchen. Känner fan inte hopp någonstans. Utan en övertänd Ayarna är vi chanslösa.

Edit; Nä fan. Nu blir jag dret. Kanske jag glömt matchen imorgon.
Senast redigerad av Bornet 2010-09-13 kl. 15:40.
Citera
2010-09-13, 15:40
Bannlyst
Citat:
(klickbara)

/feldgrau

Aktuell tröja!
Citera
2010-09-13, 15:40
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Jävla tur att de inte såg vårt ställ då... De skulle skickat en nödhjälpslastbil labradorkött så illa ställt det som verkar vara i år ekonomi.

Haha, nu skrattade jag högt här hemma.

Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Så jävla illa också att ens dag redan är förstörd över den här jävla pissmatchen. Känner fan inte hopp någonstans. Utan en övertänd Ayarna är vi chanslösa.

Jaja, du vet hur det går. Blåvitt blir helt handlingförlamade och det blir en ganska jämn match oavsett förutsättningar inför matchen.

/feldgrau
Citera
2010-09-13, 15:42
Medlem
Citat:
(klickbara)

/feldgrau
Lev i nuet, feldgrau! De där dräkterna har jag förträngt för länge sedan. Borde du också ha gjort, för din egen hälsas skull

Nä men helt ärligt såg Mjällby-dräkten de visade upp här på teve snäppet värre ut, hör och häpna. Drog man fram förstoringsglaset kunde man möjligen urskilja lite gult här och var, men det var också på rövhåret.
Citera
2010-09-13, 15:43
Medlem
Bornets avatar
Ja exakt! Det är bara aktuell tröja som gälls! Fusk annars!
Nu skrattar vi åt MAIF! Pinsama dom är!

Man kanske inte ska racka ned på grannens tomt idag när ens egna såg ut som Acropolis tempel förr-förra året...
Citera
2010-09-13, 15:47
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Lev i nuet, feldgrau! De där dräkterna har jag förträngt för länge sedan. Borde du också ha gjort, för din egen hälsas skull

Citat:
Nä men helt ärligt såg Mjällby-dräkten de visade upp här på teve snäppet värre ut, hör och häpna. Drog man fram förstoringsglaset kunde man möjligen urskilja lite gult här och var, men det var på rövhåret.

Det står väl lika illa till på ganska många av de allsvenska föreningarnas tröjor tyvärr. Till och med en välmående förening som Elfsborg har det fulaste som finns, nämligen tröjor med olika huvudsponsorer beroende på spelare. Sett i ett längre perspektiv (2000-talet) är det egentligen bara IFK och AIK som lyckats hålla sina tröjor rena från ful och plottrig reklam.

/feldgrau
Citera
2010-09-13, 16:01
Bannlyst
Någon som hört något om Bärken och Seb? Kan de spela ikväll? Senast jag hörde något var ju prognosen negativ iaf.
Citera
2010-09-13, 16:06
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zteeek
AH!!! Äntligen läst klart hela tråden. Tog typ hela sommaren Bestämde för mig själv att jag inte skulle posta några inlägg innan jag läst igenom rubbet och nu är det som sagt avklarat... Nu har jag bara en sak och tillägga: Krossa gays!
Helt ärligt. Men varför?

Välkommen in i matchen, till nästa år föreslår jag att du hänger med från början.
Citera
2010-09-13, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Helt ärligt. Men varför?

Välkommen in i matchen, till nästa år föreslår jag att du hänger med från början.

Tackar! Reggade mig ju i juli typ Håller på att läsa igenom alla trådar där jag har intresse. Kommer bli hårdläsning i PL-tråden nu, så att jag inte kommer in i slutet av säsongen som här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in