Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Vad menar du med "vill avvakta" nu är det helt 100% säkert att han inte skriver på nytt, och innan sa han att han väntade till vintern med att krita nytt för att "se" om någon var intresserad, annars kunde han tänka sig AIK.
Vad är det för jävla stil?
Dessutom är det inte styrelsens vilja att stänga av Atta. Jag tycker givetvis att det som inträffat med Attas bil är helt fel.
För cirka en vecka sen så sa han att han ville avvakta, men oavsett om det är 100% klart så tycker i alla fall jag att bästa spelaren ska vara på plan oavsett vilket. Aik har ju heller inte trott på Atta speciellt mycket tidigare år och han var väl egentligen en nödlösning inför denna säsong.
Vi hade samma situation med bjärsmyr förra året, och visst tyckte man det var lite tråkigt att han inte ville krita på ett nytt kontrakt men man hata ju knappast honom.Det är så fotbollen fungerar överallt(utom i aik då)....och blåvitt såg ju i alla fall till att få ett par millar för honom.
Och Aik om några är väl vad jag förstått i kraftigt behov av pengar? Det är ju knappast bra reklam för klubben att inte kunna lösa saker och ting på ett smidigt sätt.
Om det inte är styrelsen som beslutat detta så vem/vilka är det då?
I detta fall finns det bara en förlorare och det är klubben aik.
Angående Millers "hot" så tycker jag det är oerhört överdrivet och larvigt av media, även om det inte var så smart sagt direkt