2010-08-22, 22:56
Medlem
Pudrad Fjollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Dessutom betydligt mer ointressant i toppen än förra året..
Vad gjorde Dembo?
Spelade allanballan i samband med difs 2-0 mål, gestikulerade och hetsade mot bortaklacken, vilket upprörde en hel del ditresta göteborgare.

Citat:
Ursprungligen postat av cst
Det roliga är ju att han faktiskt lyckas reta upp er till den grad att ni börjar skaka stängsel...
Tänk dig omvänd situation, ni hade såklart inte reagerat alls på ett liknande beteende från en Blåvitt-keeper?

Jo justja förresten så var underlaget på Råsunda en jävla åker, matchbollarna opumpade, IFK-spelarna fick sina fotbollsskor stulna och var tvungna att spela matchen med gummistövlar och domarn glömde blindkäppen hemma. Så, färdiggnällt.
Senast redigerad av Pudrad Fjolla 2010-08-22 kl. 23:19.
Citera
2010-08-22, 23:25
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudrad Fjolla
Spelade allanballan i samband med difs 2-0 mål, gestikulerade och hetsade mot bortaklacken, vilket upprörde en hel del ditresta göteborgare.

Tänk dig omvänd situation, ni hade såklart inte reagerat alls på ett liknande beteende från en Blåvitt-keeper?
Jag såg situationen. Jag skulle nog inte låta mig provoceras till den milda grad att jag springer ner och drar i stängslet. Men så sitter jag på sittplats nuförtiden också.
Citera
2010-08-22, 23:33
Medlem
Pudrad Fjollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Jag såg situationen. Jag skulle nog inte låta mig provoceras till den milda grad att jag springer ner och drar i stängslet. Men så sitter jag på sittplats nuförtiden också.
Nä, inte jag heller han fick bara två långfingrar från min sida. Lär säga att jag blev positivt överraskad över publiksiffran idag, om man nu kan bli det över 9 ???, men med tanke på era svikande publiksiffror tidigare iår och flytten av matchen till Råsunda hade jag förväntat mig typ 6500.
Citera
2010-08-22, 23:41
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudrad Fjolla
Nä, inte jag heller han fick bara två långfingrar från min sida. Lär säga att jag blev positivt överraskad över publiksiffran idag, om man nu kan bli det över 9 ???, men med tanke på era svikande publiksiffror tidigare iår och flytten av matchen till Råsunda hade jag förväntat mig typ 6500.

Det här är första gången jag är nöjd med råsunda.. Mne då satt jag på Vip läktaren med Tommy Söderberg 5 meter från mig också.
Citera
2010-08-23, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det här är första gången jag är nöjd med råsunda.. Mne då satt jag på Vip läktaren med Tommy Söderberg 5 meter från mig också.

Oj, det kommer nog bli många petningar i u21 nu då. Av de IFKare som inte redan har petats förstås.

Vem i DIF är u21 prospekt`? Hellqvist?
Citera
2010-08-23, 08:13
Medlem
DIF1891s avatar
Missade matchen (DIF-IFK Gbg) och hittar den inte heller på nätet.

Någon som vet om den finns att ladda hem någonstans?
Senast redigerad av DIF1891 2010-08-23 kl. 08:14. Anledning: Bra att skriva vilken match man talar om...
Citera
2010-08-23, 09:50
Medlem
Höjdarmatch ikväll. Synd att Jiloan Hamad är skadad, men Molins får ändå ses som en fullgod ersättare. HBK borta är ingen lätt match (även om vi brukar gå rätt bra där) men fortsätter bara Malmö spela som man gjort på sistone bör man ha fina chanser.
Citera
2010-08-23, 11:02
Medlem
Så jävla pinsamt av IFK igår! Både 1-0 och 2-0 målen är så jävla dåligt försvarsjobb! När man sitter hemma i soffan och känner att man själv löst vissa situationer bättre än de på planen så börjar man undra över vad det är för fel på dem på planen...
Citera
2010-08-23, 11:04
Medlem
Hur fan kan blåvitt torska mot Djurgården? Fyfan, hatar den här ligan. Alla jävla matcher är som slantsingling.
Citera
2010-08-23, 11:53
Bannlyst
Någon som bor i Halmstad och kan säga hur vädret är just nu? Ska snart upp dit och vill veta om jag ska ta jacka och annat skit

Här är de sol iaf
Citera
2010-08-23, 12:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Någon som bor i Halmstad och kan säga hur vädret är just nu? Ska snart upp dit och vill veta om jag ska ta jacka och annat skit

Här är de sol iaf

Vet inte riktigt men min kära moder sa att det skulle bli riktigt skitväder där uppe, storm och regn i massor. Ta på dig en jacka så ses vi i Gessle-land!

Edit: kollade precis SMHI's hemsida.

''Till en början chans till en del sol, men i eftermiddag mulnade följt av regn och en ökande sydostvind. Regnet drar bort i natt samtidigt som vinden slår om till frisk sydvästlig med hårda vindbyar.''

Var tvungen att kolla upp dmi också för att dubbelkolla och dom säger att det ska börja regna vid 16.00 sen blir det bara kraftigare och kraftigare ända fram till 21.00 då regnet ska börja avta. Även blåst ska det bli men inte mer än 11 m/s.
Senast redigerad av stoji 2010-08-23 kl. 12:30.
Citera
2010-08-23, 16:00
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Hur fan kan blåvitt torska mot Djurgården? Fyfan, hatar den här ligan. Alla jävla matcher är som slantsingling.

Blåvitt kan inte spela fotboll utanför Göteborg. Verkar va helt omöjligt. I år framförallt men även ifjol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in