2010-05-23, 02:24
Medlem
Salorms avatar
Alltså.. Haginge sög, Sektion G levererade (första gången i år? Varfan har ni varit?) KUKHELVETE! Känns som 2 tappade poäng idag, inte 1 vunnen..
Citera
2010-05-23, 02:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ringstorp
Efter ännu en vinst så mår man rätt så bra som HIF:are. Har ni det bra där nere eller?

Kom tillbaka i höst med den kommentaren
Citera
2010-05-23, 12:42
Medlem
Jeff.Becks avatar
Förutom kvitteringen på övertid var det en fantastisk dag igår. Solen sken, mattan var grön, stor publik. Såhär ska det vara att gå på fotboll!

Näe, vänta nu, vi tar en paus på två månader så att vi kan sitta i långkalsonger och titta på när spelarna springer runt i snöblandat regn i november.

Heja! Fortsätt förstöra svensk fotboll så kan gråsossen Lagrell sitta och berätta för sina barnbarn hur han fick bort publiken och det onda kapitalet från Allsvenskan.
Citera
2010-05-23, 12:46
Medlem
Vet nu ytterliggare en spelare (utöver Alvaro) som är klar för AIK och dessutom var pengarna kommer ifrån (som tidigare ifrågasattes), men vet inte om jag ska avslöja för mycket.
Citera
2010-05-23, 13:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Vet nu ytterliggare en spelare (utöver Alvaro) som är klar för AIK och dessutom var pengarna kommer ifrån (som tidigare ifrågasattes), men vet inte om jag ska avslöja för mycket.

Vad ska hända ska Djurgårn sno spelaren framför ögonen, lex quirino eller vad är du orolig för?
Citera
2010-05-23, 13:07
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Vad ska hända ska Djurgårn sno spelaren framför ögonen, lex quirino eller vad är du orolig för?

Batan affären sitter fortfarnade i
Citera
2010-05-23, 14:52
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Sluta snacka skit. Jag vet både att Alvaro inte är klar samt vilken brasse BW och Jens är nere i Brasilien för att titta på.
Citera
2010-05-23, 15:21
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Sluta snacka skit. Jag vet både att Alvaro inte är klar samt vilken brasse BW och Jens är nere i Brasilien för att titta på.
Jaha, vilken brasse är det då?
Citera
2010-05-23, 15:40
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyyouthere
Jaha, vilken brasse är det då?
Det finns ett namn som har dykt upp från ett par olika personer på GF; William. http://en.wikipedia.org/wiki/William_Salles_de_Lima_Souza_J%C3%BAnior. En välmeriterad brasse som till och med har spelet tre landskamper. Namnet kom upp efter att en snubbe hade skickat ett mail till en brasiliansk fotbollssupporter som hade svarat att denna spelare var på väg till AIK.
Citera
2010-05-23, 16:02
Bannlyst
Citat:
Det finns ett namn som har dykt upp från ett par olika personer på GF; William. http://en.wikipedia.org/wiki/William_Salles_de_Lima_Souza_J%C3%BAnior. En välmeriterad brasse som till och med har spelet tre landskamper. Namnet kom upp efter att en snubbe hade skickat ett mail till en brasiliansk fotbollssupporter som hade svarat att denna spelare var på väg till AIK.

Målfacitet var de iaf inga fel på
Citera
2010-05-23, 16:17
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Målfacitet var de iaf inga fel på
Nä, det låter jäkligt bra. Det man kan ställa sig tveksam till är i så fall åldern och priset som lär vara ganska högt. Det fanns annars en annan spelare i samma lag som hette Willian tror jag. Han var född 87 och var betydligt större och en stor spelare är något Wesström har uttalat sig om att han letar efter.

Det låter överhuvudtaget märkligt att Santos kommer på tal eftersom att det inte känns som att vare sig Agent 03 eller någon av sponsorerna skulle vilja värva honom. Han är för gammal och för fet och det lär vara svårt att göra profit på en sån värvning. Dessutom har Wesström scoutat intensivt i Brasilien sedan i höstas i jakten på en ny anfallare som många trodde skulle komma redan i januari.
Citera
2010-05-23, 19:12
Medlem
Citat:

Haha, vi får väl se hur det blir.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in