2010-07-28, 13:20
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Vilka lag anser du har haft bättre trupp?

Jag kan lista om du önskar, men till att börja med är det skillnad på att ha en bättre trupp och en överlägset bättre trupp. Rakt från minnet skulle jag nog säga att den trupp Göteborg hade i början av 2009 var ruskigt stark
Senast redigerad av easy_dan 2010-07-28 kl. 13:26.
Citera
2010-07-28, 15:11
Medlem
Överlägset bäst trupp har de inte haft enligt mig. Däremot har de möjligtvis haft bäst trupp vilket i sig ändå gör att de har underpresterat alternativ att "ärketönten" har underpresterat.

Från den störande kusinen på landet till luffarna i stan. Nu rasar ni Gais. Tillåt mig dra till med en fjortissmiley

Puss på er!
Citera
2010-07-28, 15:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ATTENTAT
Överlägset bäst trupp har de inte haft enligt mig. Däremot har de möjligtvis haft bäst trupp vilket i sig ändå gör att de har underpresterat alternativ att "ärketönten" har underpresterat.

Från den störande kusinen på landet till luffarna i stan. Nu rasar ni Gais. Tillåt mig dra till med en fjortissmiley

Puss på er!

De har blivit för beroende av sitt plast, inte många förluster på hemmaplan och otroligt starka hemma för att sen gå och tappa poäng på riktigt gräs mot bottenlag.
Citera
2010-07-28, 22:54
Medlem
Sebbebebbes avatar
Mina kära Gnagarbröder här i tråden, jag behöver er hjälp nu. Hur har spelet sett ut de senaste matcherna? Är för tillfället bortrest och kan inte se matcherna, så jag har bara läst lite i tidningarna men lite ord från er skulle sitta fint det med.

Tack på förhand.
Citera
2010-07-30, 11:21
Medlem
csts avatar
Varför i helvete släpper vi en ung lovande spelare? Hade inte lån varit en bättre lösning?

http://www.dif.se/sidor/nyheter/nyheter.asp?action=view&id=10897&typ=1
Citera
2010-07-30, 14:18
Medlem
sitblatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbebebbe
Mina kära Gnagarbröder här i tråden, jag behöver er hjälp nu. Hur har spelet sett ut de senaste matcherna? Är för tillfället bortrest och kan inte se matcherna, så jag har bara läst lite i tidningarna men lite ord från er skulle sitta fint det med.

Tack på förhand.

Nu är jag inte AIKare men..

Första matchen efter VM när ni slog Malmö med 2-0 såg det riktigt bra ut, då trodde jag en stund att det skulle börja klättras i tabellen. Andra matchen mot Malmö såg det inte riktigt lika fint ut, men Malmö på bortaplan är väl kanske inte helt enkelt och en knapp förlust efter att Flavio klumpat sig är väll inte någon katastrofinsats. Mot Rosenborg spelade ni okej, men det blir nog inte avancemang men inte helt omöjligt. Det har ju sett rätt mycket bättre ut än i våras, Bojan och Mutumba gör sig nog bättre i Kosovo eller Vitryssland eller var det var dom tog vägen. Ni har ju dessutom fått en målvakt som håller lite bättre. Tror i.a.f. inte att en ända AIKare svettas nedflyttningssvettningar längre.
Citera
2010-07-30, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sitblatter
Nu är jag inte AIKare men..

Första matchen efter VM när ni slog Malmö med 2-0 såg det riktigt bra ut, då trodde jag en stund att det skulle börja klättras i tabellen. Andra matchen mot Malmö såg det inte riktigt lika fint ut, men Malmö på bortaplan är väl kanske inte helt enkelt och en knapp förlust efter att Flavio klumpat sig är väll inte någon katastrofinsats. Mot Rosenborg spelade ni okej, men det blir nog inte avancemang men inte helt omöjligt. Det har ju sett rätt mycket bättre ut än i våras, Bojan och Mutumba gör sig nog bättre i Kosovo eller Vitryssland eller var det var dom tog vägen. Ni har ju dessutom fått en målvakt som håller lite bättre. Tror i.a.f. inte att en ända AIKare svettas nedflyttningssvettningar längre.
Det hade jag gjort iaf. De ligger på nedflyttningsplats och har inget anfallsspel alls. De har noll kreativitet och kassa anfallare att avsluta ifall de ens kommer någon målchans. Jag hoppas verkligen inte man åker ur, men hade knappast känt mig lugn om jag vore gnagare.
Citera
2010-07-30, 15:27
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATTENTAT

Puss på er!
Tss... är man blåvit förstår jag att ett GAIS-ras är det enda som kan rädda er säsong nu.
Citera
2010-07-30, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Det hade jag gjort iaf. De ligger på nedflyttningsplats och har inget anfallsspel alls. De har noll kreativitet och kassa anfallare att avsluta ifall de ens kommer någon målchans. Jag hoppas verkligen inte man åker ur, men hade knappast känt mig lugn om jag vore gnagare.
Nya liraren Bangura kommer leverera.
Citera
2010-07-30, 15:43
Bannlyst
Avgå Jonas.. För Blåvitts bästa
Citera
2010-07-31, 13:50
Medlem
Jontalinens avatar
Vet inte om den redan har postats..

http://www.youtube.com/watch?v=VzwveuQw91k

...men HAHAHAHA! "Lite finare, lite bättre"