2010-05-02, 23:53
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razamataz
Ja, offensiven börjar arta sig, Oremo gör mål, Kennedy är spännande och vi har en finurlig mittfältare i Kasper, blir nog ännu roligare när Sjölund kommer tillbaka.

Ja nästa match bör Kenndey starta med Oremo som lite släppande.

Millic är lite för ego å bollkär precis som Kennedy.

såg på fantv inslag precis där nämde don björn att tålamodet med maanjoa är oändligt för baxter sitter på bänken.

kenny är tydligen borta fram tills sommaren.

http://www.svenskafans.com/fantv/default.asp?clip=9841
Citera
2010-05-02, 23:56
Medlem
Jag tror GAIS blir första laget att ta 3 pinnar mot HIF i år. Vad tror ni? När kommer första förlusten?
Citera
2010-05-02, 23:59
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Gör Göteborg första målet så borde ni ha ganska bra chans att vinna, med tanke på att Mjällby inte är precis bästa laget i Allsvenskan på att styra matcherna och hämta in ett underläge.

Med tanke på att vi släpper in 0–1 efter ett par minuter den här säsongen så behöver du inte direkt vara orolig.

/feldgrau
Citera
2010-05-02, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Pavey är väl avstäng mot IFK också?
Han var den spelaren som var bäst genom hela match i AIK enligt mig iaf.

Pavey har varit genomgående bäst (Atta/Karlsson/Backman bör också nomineras) den här säsongen. Fattar inte hur Bojan kan vara före honom ordningen som högerytter.
Citera
2010-05-03, 00:05
Medlem
whus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
Pavey har varit genomgående bäst (Atta/Karlsson/Backman bör också nomineras) den här säsongen. Fattar inte hur Bojan kan vara före honom ordningen som högerytter.
Bojan är helt enkelt bästa mittfältaren i allsvenskan. Allt enligt han själv förstås.
Citera
2010-05-03, 00:09
Medlem
Salorms avatar
Känslan är obeskrivlig.. Nu skiter jag i var vi hamnar fram till hösten då vi iallafall slog dom där jävla sorkarna! FAN VAD SKÖNT!

Apropå domartabbar.. Hemeläinen skulle ju också haft straff, vilken miss!
Citera
2010-05-03, 00:25
Medlem
Jerka^s avatar
Stor (nåja) fotbollsunderhållning på Grimsta idag. Synd att så få hade släpat sig dit. Guidetti i högform, målet var mest tur men han brände ett friläge som kunde ha blivit hur snyggt som helst. Kul att se.

Sen undrar jag lite varför alla lag blir så kassa när de kommer till Grimsta. Nu när det är konstgräs kan de ju inte ens skylla på gräsmattan. Det är som om HBK inte ens försöker anfalla när de ligger under med 1-0. Vad är grejen liksom? Andra halvlek är så tempofattig att man nästan somnar. Inte för att BP var mycket bättre, men vi ledde åtminstone.
Citera
2010-05-03, 00:40
Medlem
50-öring.s avatar
Riktigt härlig vinst idag. Precis som någon skrev tidigare i tråden var jag aldrig orolig trots att det bara stod 1-0. Hade TFF nåt skott på mål? Släppte in TFF lite i matchen i andra halvlek men det var också ytterst lite. Vill ägna några ord åt Wilton. Det är en fröjd att se honom spela just nu. Suger tag i bollen, är bra med offensivt men det som imponerar på mig allra mest är hans enorma slit i defensiven. Är överallt känns det som. Tappar han bollen, så jagar, jagar och jagar han tillbaka den. Trodde aldrig att jag skulle få se en spelare som Wilton så bra i defensiven. Pekalski är även han bra. Ser ut som det kommer bli väldigt svårt för RÅP att slå sig tillbaka in i startelvan.

Fan vad rädd jag blev när Agon rullades ut. Enorm klump i magen när man ser läkarna sätta på halskragen. När man sen kunde se honom på storbildsskärmen arg för att han inte fick komma in igen blev jag faktiskt glad. Där är en spelare som är på hugget och som verkligen vill spela. Det är så man ska reagera. Kanske inte såg snyggt ut men precis som man visar glädje måste man få visa den andra sidan också.

Durmaz, vilket skott!
Citera
2010-05-03, 00:57
Medlem
Härliga Djurgården! Tre enkla poäng. För att hamna på den övre halvan måste vi slå alla bottenlag.
Citera
2010-05-03, 01:17
Medlem
Razamatazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Ja nästa match bör Kenndey starta med Oremo som lite släppande.

Millic är lite för ego å bollkär precis som Kennedy.

såg på fantv inslag precis där nämde don björn att tålamodet med maanjoa är oändligt för baxter sitter på bänken.

kenny är tydligen borta fram tills sommaren.

http://www.svenskafans.com/fantv/default.asp?clip=9841

Ja, 4-4-2 med Kennedy och Oremo på topp tror jag verkligen på.
Men dom måste ju värva i försvaret tyvärr, hoppas på en vänsterback. Dom har fan inte råd med mer än så och jag tror Lyyski blir mer stabil om han får lite lugn (hoppas han kommer tillbaka snart bara)
Citera
2010-05-03, 01:24
Medlem
Razamatazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av resse
Aa kan bara hålla med, fast jag är AIKare så är jag avundsjuk på eran "Kennedy" riktigt intressant spelare, om jag inte har helt fel så ville väl AIK också ha han?

Ja, jag tror han kommer börja ösa in mål när han får lira mer kontinuerligt från start.
Visste inte att AIK ville ha honom också, han lirade ju i DIF för några år sen men fick knappt spela några matcher, jag tror han var lite sur över det faktiskt och har för mig att det var någon kommentar under hans tid i Vasalund att han aldrig ville tillbaka till DIF, fast kanske bara var agenten som trixade..
Citera
2010-05-03, 01:24
Medlem
whus avatar
Nej, nu är det bingen som hägrar efter denna fantastiska soliga fotboll och bira-dag!
Bjuder på youtubeklipp till er nattmänniskor http://www.youtube.com/watch?v=5kVH34gXqCY

1-2
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in