2010-05-08, 00:08
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Nya Casillas?
Typ.
Citera
2010-05-08, 00:11
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Jag ser det också bara som positivt att det kommer in fler unga, talanger. Vi får hålla tummarna att någon av de som får chansen också kan prestera och konkurrera in sig i laget och inte bara komma till AIK och nöta bänk.
Skulle vara intressant att se vad Väsbys Niklas Rönn som fyller/fyllt 20 i år har att ge. Tränade en hel del med laget under förra året.
Sen har vi en 93a vid namn Simon Lundgren som gjort ett fåtal träningar med laget i år.
Citera
2010-05-08, 00:16
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Nya Casillas?

Bara han petar Maanoja så är han nya Casillas i mina ögon.
Citera
2010-05-08, 00:22
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Skulle vara intressant att se vad Väsbys Niklas Rönn som fyller/fyllt 20 i år har att ge. Tränade en hel del med laget under förra året.
Sen har vi en 93a vid namn Simon Lundgren som gjort ett fåtal träningar med laget i år.

Hur långt är de från en plats i truppen i dagsläget?
Citera
2010-05-08, 00:28
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Hur långt är de från en plats i truppen i dagsläget?
Lundgren är väl hästlängder ifrån, men jag trodde att Rönn var ett hetare alternativ än Akropolis målvakt i alla fall, men tydligen inte.
Citera
2010-05-08, 02:24
Medlem
csts avatar
Kaoset är totalt även i denna tråd. Jag börjar faktiskt gilla allsvenskan igen.
Citera
2010-05-08, 03:14
Medlem
charkovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Känns inte så kul att ha AIK i dubbelmötet när serien vänder. Malmö är alltid som sämst just då, och självklart kommer säkert AIK ha stärkt sig en hel del under sommaren. Är nästan säker på att vi förlorar sex poäng där, och säsongen är slut.

Just ja, Åtvidaberg imorgon. Känns ju inte jättebra nu med tanke på hur de ångar på. Kan tänka mig att spelarna är rätt nedslagna efter Elfsborg, så en förlust skulle inte förvåna.

Fan, nästan olagligt att vara såhär pessimistisk när man ligger i topp. De senaste åren har verkligen tärt på självförtroendet.

Nu tar vi snart VM-uppehåll, grabbar! Skönt!!
Visst har Malmö FF många spelare på sin skadelista. Men att tro på förlust mot Åtvidaberg finns inte på kartan. Kommer inte ske heller!.
Senast redigerad av charkov 2010-05-08 kl. 03:41.
Citera
2010-05-08, 03:19
Avstängd
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whu
Du kan väl erkänna att det är tidernas sämsta kampanj när man nu ser till tabelläge? Mycket underhållande! Wesström är ju bara roligt att han har ett arbete (hur länge det nu håller i sig) Det är faktiskt inte jätteenkelt för dysfunktionella personer att komma in i arbetslivet. Kul för hans skull!

Sent svar kanske men den sämsta kampanjen jag sett är göteborgs ''Nästa mästarna''
Citera
2010-05-08, 03:30
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Sent svar kanske men den sämsta kampanjen jag sett är göteborgs ''Nästa mästarna''

Hur fasen kan den vara sämst om man jämför med "Kom och ta oss!"?

/feldgrau
Citera
2010-05-08, 03:32
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Inte en chans att den är sämre,
IFK är ju trots allt Mesta mästarna. Men sure, det kommer ju inte stämma denna säsong.
AIK's tattiga "kom och ta oss" är ju bara pinsam, för det är ju just det ALLA lag gör.
Citera
2010-05-08, 05:59
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matchvärd
Den här kommentaren är extremt störande. Här finns det de supportrar som har det överjävligt tungt just nu, vad händer då? Jo, då dyker det upp en Malmöit som sprudlar pessimism. Det är lite som den som har nästan allt som beklagar sig för den utblottade att något fattas.

Men jag förstår dig. Anti-jinxning är något jag har sysslat med under i princip hela mitt supporterskap, det verkar dock inte funka något vidare längre.

Jag vet, jag vet. Det är inte schysst att som rik människa blotta sina problem för de fattiga, men ändock så kan jag inte låta bli att vara den pessimistiske människa som supporterskapet lärt mig vara. Någon gång vänder Malmös lycka, och då sitter man där i skiten igen. Hemskt!

Tack för ett gott skratt dock - det är alltid skönt att veta att någon har det värre än en själv.

Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Skönt? Förjävla tradigt ska det bli. Vill att MFF ska rida på den här vågen så länge som möjligt, efter VM är det helt andra förutsättningar som gäller. Och ingen fotboll på nästan 1 månad, varken på teve eller live. Vilken mardröm. Nästan så man får tid över att ta tag i sitt liv.

Jag menade inte vad jag skrev. Jag hade önskat att något uppehåll inte alls blivit av, och att vi fått trumma på som vi gjort. Nu blir det ju dock ett rekordlångt uppehåll, och både du och jag vet att vi inte är de som tjänar på det. Jag var alltså lite ironisk.

Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
AIK vinner aldrig på Malmö Stadion, så att vi skulle göra det i år är alltför otroligt för att det skulle kunna hända...

Traditioner är ju, tyvärr, till för att brytas. Det visade vi förra året. Hur som helst är det ett jävligt tungt möte, oavsett var ni ligger när vi tar paus inför sommaren.
Citera
2010-05-08, 08:00
Medlem
Ratzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Bara han petar Maanoja så är han nya Casillas i mina ögon.

Fast så funkar det ju inte, är ju Bojan Tjerna , Pavey som kämpar där ute, dom andra förtjänar lika lite sin matchtröja som maanoja!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in