Citat:
Ursprungligen postat av Matchvärd
Den här kommentaren är extremt störande. Här finns det de supportrar som har det överjävligt tungt just nu, vad händer då? Jo, då dyker det upp en Malmöit som sprudlar pessimism. Det är lite som den som har nästan allt som beklagar sig för den utblottade att något fattas.
Men jag förstår dig. Anti-jinxning är något jag har sysslat med under i princip hela mitt supporterskap, det verkar dock inte funka något vidare längre.
Jag vet, jag vet. Det är inte schysst att som rik människa blotta sina problem för de fattiga, men ändock så kan jag inte låta bli att vara den pessimistiske människa som supporterskapet lärt mig vara. Någon gång vänder Malmös lycka, och då sitter man där i skiten igen. Hemskt!
Tack för ett gott skratt dock - det är alltid skönt att veta att någon har det värre än en själv.
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Skönt? Förjävla tradigt ska det bli. Vill att MFF ska rida på den här vågen så länge som möjligt, efter VM är det helt andra förutsättningar som gäller. Och ingen fotboll på nästan 1 månad, varken på teve eller live. Vilken mardröm. Nästan så man får tid över att ta tag i sitt liv.

Jag menade inte vad jag skrev. Jag hade önskat att något uppehåll inte alls blivit av, och att vi fått trumma på som vi gjort. Nu blir det ju dock ett rekordlångt uppehåll, och både du och jag vet att vi inte är de som tjänar på det. Jag var alltså lite ironisk.
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
AIK vinner aldrig på Malmö Stadion, så att vi skulle göra det i år är alltför otroligt för att det skulle kunna hända...
Traditioner är ju, tyvärr, till för att brytas. Det visade vi förra året. Hur som helst är det ett jävligt tungt möte, oavsett var ni ligger när vi tar paus inför sommaren.