2010-05-02, 19:13
Medlem
patgarrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matchvärd
Usch, detta var mer än jobbigt.

Men, men... grattis Djurgården!

Citat:
Ursprungligen postat av Matchvärd
För övrigt; Dembo måste ha varit matchens lirare idag. Gjorde minst två tokräddningar och inga missar... det är bara att gratulera när han är på detta humör.
Skönt att se en gnagare med lite insikt. Ni skulle lika gärna kunna vunnit idag om tex straffen gått igenom. Jag gillar ditt sätt att se på saker, till skillnad mot dom/oss andra här.
Citera
2010-05-02, 19:28
Medlem
RuterKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patgarret
Skönt att se en gnagare med lite insikt. Ni skulle lika gärna kunna vunnit idag om tex straffen gått igenom. Jag gillar ditt sätt att se på saker, till skillnad mot dom/oss andra här.

Visar hur mycket du läser, nästan alla jag läst härinne här sagt att dif vann rättvist.
Citera
2010-05-02, 19:28
Medlem
Ari.Golds avatar
Que sera sera, vi håller på AIK, vi håller på AIK, que sera sera...

Händer inte något rejält under VM så blir det "skandalscener på Råsunda" i höst.
Citera
2010-05-02, 19:34
Medlem
patgarrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuterKung
Visar hur mycket du läser, nästan alla jag läst härinne här sagt att dif vann rättvist.
Jag var på matchen, missade iofs första målet , men att säga att DIF lekte hem det är totalt missvisande, som vissa härinne vill få det till. Men dom tog en kämparseger. Jävligt skönt men i höst kan det vara andra takter, inget STHLMslag är direkt i toppskiktet i år och det vet vi förhoppningsvis om. Men det har varit en underbar söndag.
Citera
2010-05-02, 19:34
Medlem
Cruachans avatar
Jaha, då fick man vara glad idag igen då. Trodde faktiskt att TFF skulle ta hem detta med en riktig skitseger, men icke. Trellan hade inte en suck framåt, och Malmö ångar bara på. Riktigt grymt! Hoppas bara Dahlin är okej inför nästa match, för Dejan räcker inte långt.
Citera
2010-05-02, 19:38
Medlem
Ari.Golds avatar
När vann Djurgården senast ett derby mot AIK, 2004?
Citera
2010-05-02, 19:40
Medlem
Sebbebebbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Tack!

Var ett tag sedan vi vann på Råsunda.

Till sist förstår inte denna hype kring "Don Björn" vilka spelare har han värvat som har varit så bra?
Sedan hur länge kan han vara kvar som chefstränare?
2 raka förluster...

Sedan är Eguren verkligen "sjuk" eller har det hänt något som inte läckt ut media.
Läget för Kenny är? Åxå "sjuk"

Sedan får jag känslan att Dulee å Ortiz går å väntar till sommaren för att sticka vidare till nästa klubb. Eller Har Ortiz förlängt?

Don Björn köpte in Flavio, vilket var ett genidrag i höstas. Även Dulle kom tillbaka ifjol, vilket han förmodligen hade en hyfsat stor roll i. Orkar inte komma på mer just nu, vill bara sitta och deppa. Tror dock han kommer få vara kvar som chefstränare ända till VM-uppehållet, sen går han väl tillbaka till att vara sportchef samtidigt som en ny huvudtränare plockas in.

Egurens & Kennys lägen vet jag inget om, vill inte spekulera. Samma gäller Dulle och Ortiz, men det känns inte helt otroligt att de två lämnar till sommaren. Får hoppas att vi lyckas klämma deras eventuella nya klubbar på en del pengar ifall de lämnar.
Citera
2010-05-02, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
2007
Citera
2010-05-02, 19:43
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold

För några timmar sedan.
Citera
2010-05-02, 19:47
Medlem
patgarrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
För några timmar sedan.
Citera
2010-05-02, 19:55
Medlem
Ratzzs avatar
Kom nyss innanför dörren, har inte orkat gått hem, har vandrat omkring sen matchen tog slut, de här är RIKTIGT tungt. Tycker AIK spelarna säljer sig billigt där ute, ingen kämparglöd alls i 2a halvlek förutom dom sista 3 minuterna.

Känns som vi behöver byta ut hela jävla A-truppen......
Citera
2010-05-02, 19:58
Medlem
Rocky69s avatar
Har nu tittat flera gånger på klippet med Bojans filmning. Enda misstaget domaren gör är ju att han inte ger hybrismannen gult.
Bojan är ju förfan i liggande läge redan innan han träffar djurgårdarens fot.
Fattar inte att domaren tycker att han gör fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in