2010-05-07, 18:33
  #5401
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Det syns ju när målvakten och en back krockar, hur ofta händer det egentligen?

Inte så ofta, speciellt inte i den farten. Både Karlsson och Maanoja står ju nästan stilla.
Citera
2010-05-07, 18:33
  #5402
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
Ja det är du. Att börja klaga på DIF som har all jävla rätt att håna gnaget efter förra säsongen (bl.a hifdif) är bara löjligt, kom in i matchen för fan och sluta lipa
Påstod jag att ni inte har rätt att göra det?
Jag tycker att hån hör till och att det är fullt acceptabelt.
Citera
2010-05-07, 19:23
  #5403
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Jag tror nog det finns många roliga kommentarer från innan säsongen. Många tippade faktiskt AIK högt upp, dessutom var det mer än en person som var övertygad om att IFK skulle dominera, så kul läsning blir det åt båda hållen

Jo, det sjuka är att Blåvitt har varit helt värdelösa och ligger låååångt från toppen.
Ändå har inte dom underpresterat mest. En helt sanslös inledning på Allsvenskan anno 2010.

Nu är det iofs långt kvar och jag tvivlar på att AIK ligger sist i September.
Citera
2010-05-07, 20:24
  #5404
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Man kan inte alltid utgå ifrån att det kommer att gå åt helvete, det var en rolig grej inför säsongen som ni verkar ha hakat upp er på förjävligt.
Clecio var en chansning, inte tänkt att komma och "rädda" oss, och på papperet var Eguren en drömvärvning som jag tror de flesta sportchefer hade älskat att ro i hamn.
Tveksamt med tanke på att kontraktet enbart gäller i ca tre månader och det faktum att han kom hit matchotränad.
Citera
2010-05-07, 20:33
  #5405
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyyouthere
Tveksamt med tanke på att kontraktet enbart gäller i ca tre månader och det faktum att han kom hit matchotränad.
nu skrev iof viking "på papperet"
Citera
2010-05-07, 22:51
  #5406
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Det hela blir ju lite lätt komiskt med "Kom och ta oss" Samt Bojans "Skola"

Vad ville man uppnå med dessa kampanjer? Ge tändvätska å samtliga motståndare?

Vilken förankring hade kampanjerna?
Hur såg Ajk på sin egen förmåga?

Lite skillnad när Zoran gick ut å sade "-Det finns risk att allsvenskan blir tråkig i år"

Känns lite som ajk inte bara sköt sig själv i foten utan råkade skjuta av sig båda benen.

Å sedan all denna staus till BW i gnaget? Vad har han gjort som sportchef hitills, som ha varit så himmla bra???

Flavio
Lorentzon
Eguren

Celchino,

är detta eran "sommarbrasse"
eller kommer det en till i sommaren?

F.ö tillåter ekonmin några betydande värvningar?

Skulle vara lite trist om de enda derbyna blir emot BP


AIK har havererat på dom flesta plan. Kul dock att en apa tar ton. Grått pisslag som enligt mig löper stor chans att hamna i träsket. Det säger jag inte för att det är just Dif. Sitt ner i båten. Kan iofs vara svårt med tanke på vårt år som var och hur det är nu.
Citera
2010-05-07, 22:58
  #5407
Medlem
VonRofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalglish7
AIK har havererat på dom flesta plan. Kul dock att en apa tar ton. Grått pisslag som enligt mig löper stor chans att hamna i träsket. Det säger jag inte för att det är just Dif. Sitt ner i båten. Kan iofs vara svårt med tanke på vårt år som var och hur det är nu.

Dock hade inte vi så stora förhoppningar på DIF som ni hade på Aik. Och se hur tabellen ser ut nu..
Citera
2010-05-07, 23:00
  #5408
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Påstod jag att ni inte har rätt att göra det?
Jag tycker att hån hör till och att det är fullt acceptabelt.


Bra, ursäktar om jag missförstod någonting.
Citera
2010-05-07, 23:52
  #5409
Medlem
Rubarth23s avatar
AIK tar in 21-åriga Max Bergander på provträning. Fostrad i BP och nu i Akropolis som likt Väsby är farmarlag till AIK.
http://www.fotbollskanalen.se/1.1630518/2010/05/07/aik_tar_in_malvakt_pa_provtraning
Citera
2010-05-08, 00:05
  #5410
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
AIK tar in 21-åriga Max Bergander på provträning. Fostrad i BP och nu i Akropolis som likt Väsby är farmarlag till AIK.
http://www.fotbollskanalen.se/1.1630518/2010/05/07/aik_tar_in_malvakt_pa_provtraning

Det kan omöjligt bli värre, så jag ser det bara som positivt!
Citera
2010-05-08, 00:06
  #5411
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
AIK tar in 21-åriga Max Bergander på provträning. Fostrad i BP och nu i Akropolis som likt Väsby är farmarlag till AIK.
http://www.fotbollskanalen.se/1.1630518/2010/05/07/aik_tar_in_malvakt_pa_provtraning

Nya Casillas?
Citera
2010-05-08, 00:08
  #5412
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Det kan omöjligt bli värre, så jag ser det bara som positivt!

Jag ser det också bara som positivt att det kommer in fler unga, talanger. Vi får hålla tummarna att någon av de som får chansen också kan prestera och konkurrera in sig i laget och inte bara komma till AIK och nöta bänk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in