Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Jag tror nog det finns många roliga kommentarer från innan säsongen. Många tippade faktiskt AIK högt upp, dessutom var det mer än en person som var övertygad om att IFK skulle dominera, så kul läsning blir det åt båda hållen

Jo, det sjuka är att Blåvitt har varit helt värdelösa och ligger låååångt från toppen.
Ändå har inte dom underpresterat mest. En helt sanslös inledning på Allsvenskan anno 2010.
Nu är det iofs långt kvar och jag tvivlar på att AIK ligger sist i September.