2010-05-03, 21:42
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonRof
Mutumba sprang mest runt och ramlade när han skulle göra sina flamingofinter igår.
Han var bra första timmen men tröttnade sen. Vår bästa spelare i matchen tillsammans med Özkan.
Citera
2010-05-03, 21:43
Medlem
_slipknot1_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jules.Winnfield
"Mitt i AIK:s målvaktskris är en av klubbens gamla målvaktshjältar redo att ställa upp.
– Kallar AIK så lyssnar Magnus Hedman, säger Magnus Hedman." -Aftonbladet.

Jag vet inte men... okej att ni har lite att skylla på eran målis men att byta ut han mot en som inte kan fånga en ballong ens skulle varit korkat

Blir väl inget målvaktsbyte ändå, eller vad tror ni?

Han skulle inte gå igenom det obligatoriska drogtestet hursomhelst, så är nog inte så aktuellt.
Citera
2010-05-03, 21:45
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Mm, Helsingborg var tråkiga och tunga. GAIS hade dock total koll på dem i en sisådär 85 minuter. Först på slutet blev det lite darrigt, utan att vara hyperfarligt. Riktigt tråkig match och 0-0 var rättvist.

Ifk har flyt nu... nästan, men bara nästan, lite synd om er.
Citera
2010-05-03, 21:47
Medlem
Jules.Winnfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _slipknot1_
Han skulle inte gå igenom det obligatoriska drogtestet hursomhelst, så är nog inte så aktuellt.

Nae det är väl tur det, mer talanglös snubbe får man ju gräva efter.

Han är väl ändå tjock som en bulle och otränad som en gammal dam vid detta tillfället, usch att han ens fått stå för landslaget.. BEFÄNGT!

Jag suktar mycket efter derbyt 10 maj Känns rätt bra nu när Gais har lite av formen inne.
Citera
2010-05-03, 21:49
Medlem
Pvt. Jokers avatar
På torsdag är det ångestfest på Gamla Ullevi mellan två lag i kris. Sella avstängd, Hysén fortfarande borta och Söder lär väl också missa (lårkaka??).

Ortiz saknas tydligen i Gnaget. Någon mer? Atta? Eguren är tydligen frisk nu igen. Vet inte om det är bra eller dåligt ur Blåvitts synvinkel.
Citera
2010-05-03, 21:50
Medlem
_slipknot1_s avatar
Så fort en intervju (video) med Sella dyker upp så posta den här. Kan bli sjukt roligt att höra hans gnäll om det "bortdömda målet"
Citera
2010-05-03, 21:51
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
På torsdag är det ångestfest på Gamla Ullevi mellan två lag i kris. Sella avstängd, Hysén fortfarande borta och Söder lär väl också missa (lårkaka??).

Ortiz saknas tydligen i Gnaget. Någon mer? Atta? Eguren är tydligen frisk nu igen. Vet inte om det är bra eller dåligt ur Blåvitts synvinkel.
Kenny saknas också. Atta missar matchen vad jag vet. Lär bli en jävla skitmatch.
Citera
2010-05-03, 21:52
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Grejen är inte antalet mål utan hur han släpper in dem.

Det kanske, men att göra honom till syndabock samtidigt som ni inte kan producera framåt tycker jag är rätt uselt.
Citera
2010-05-03, 21:52
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Citat:
Så fort en intervju (video) med Sella dyker upp så posta den här. Kan bli sjukt roligt att höra hans gnäll om det "bortdömda målet"

Det VAR ju ett mål som dömdes bort. Sella tar lite väl många kort pga sitt gnällande, men här kan man inte klandra honom.
Citera
2010-05-03, 21:54
Medlem
_slipknot1_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker

Atta tillbaka är grymt och Eguren är väl varken eller som det känns. Så här på förhand luktar det 0-0 eller 0-1 till AIK. Özkan kan spela mer och mer vilket tillför en ny dimension e AIK:s spel (Vi kan hota med skott utifrån). Frågan alla ställer sig är om Maanoja bjuder på flera mål eller om han spikar igen.
Den andra frågan vi ställer oss är om AIK kommer få en straff med sig och om GBG kan göra mål på en.
Kom och ta oss mot Nästa mästarna!!!
Citera
2010-05-03, 21:57
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Tills en ny dyker upp kan man alltid gotta sig med denna
http://www.youtube.com/watch?v=HsRxKB9o9Io
Citera
2010-05-03, 21:57
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Det kanske, men att göra honom till syndabock samtidigt som ni inte kan producera framåt tycker jag är rätt uselt.
Jo, det håller jag absolut med om. Framför allt att spelare kritiserar honom tycker jag är skitdåligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in