2010-04-27, 01:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
Vadå? Vad är problemet? Anpassade bara språket till personen jag svarade för att vara säker att han förstår. Om du hade läst vad jag svarade på och inte hade gett bort din sarcasmdetector i julklapp så hade du nog förstått det också kompis.
-1 på mitt inlägg! Och ett extra minus för att min trollradar är trasig idag det ska den aldrig vara när man surfar på Flashback, det vet jag om. Nu i efterhand så ser man ju klart och tydligt sarkasmen... Det var alldeles för dålig svenska för att vara sant!

Se det som att jag skrev det till personen du citerade istället, för det var det ju, bara att det fick gå igenom dig först.

Efter som du inte gjorde det: på mig. heh...

EDIT: Kollade precis vad du citerade. "Din" trollsvenska var ju faktiskt inte mycket sämre än hans riktiga. Det hänger alltså importerade minderåriga från Kazakstan här ändå, om min teori stämmer.
Senast redigerad av Sprutnik 2010-04-27 kl. 01:33.
Citera
2010-04-27, 01:54
Medlem
Samwises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Största problemet med honom är ju att han inte kan slå en passning framåt i banan...

Största problemet med honom är att han kladdar så förbannat mycket.
Citera
2010-04-27, 09:41
Medlem
whus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Men ditt mongo jag skrev från min mobil direkt från malmö stadion, den har inte åäö

Det finns inget du tycker är viktigare när du är på en fotbollsmatch än att kliva in på Flashback?

Tre vackra mål sågs göras i Malmö, dessvärre var bara ett av glädje för mig. Daniel Larsson har stor potential, såg man redan förra året. Jag fruktade tennissiffror efter första 20, men sen jobbade DIF in sig i matchen. Resultatet fullt rättvist, dock kan jag tycka att den nu som blev fälld (Mehmeti?) när MFF fick straff hjälpte till en del. Dock resultatslös så det är ju inte mycket att gnälla om. Dessutom försökte sig Philip på ett liknande men mycket sämre försök.. Känns surt med dessa förluster ändå, när spelet är rätt bra, men det är svårt att vinna när man spelar med 10 man på plan ( ) Kan Daja bli frisk så kan vi skicka Prince att tugga Khat i närmsta trappuppgång under matcherna istället för att fullständigt förstöra speltempot i matcherna. Öser beröm över Malmös tifogrupp, mycket snyggt tifo! Det som oroar mig är att våra tänkta bottenkonkurrenter plockar pinne efter pinne, dags att jobba ihop poäng inför hösten nu!
Citera
2010-04-27, 09:48
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whu
Kan Daja bli frisk så kan vi skicka Prince att tugga Khat i närmsta trappuppgång under matcherna istället för att fullständigt förstöra speltempot i matcherna.

Jo, den där jävla Princen alltså.. Det jobbigaste med att vara DIF under vårsäsongen är att Daja har ju sådan förbannad pollenallergi också så hade han varit fit for fight hade han varit seg som ett as iallafall. Samma sak med en frisk Jonson under våren. Kan fan inte vara det roligaste att vara proffessionell fotbollsspelare och vara gräsallergiker.
Citera
2010-04-27, 10:23
Medlem
evolutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av resse
Haha jag fick jobb idag

och nej ifall jag hade fått chansen och träna AIK så hade jag tackat nej alla gånger i veckan till 10 mille och ett ruttet lag i Grekland!

Är man AIKare så är man!

Vill du verkligen bara ha AIK:are i AIK? Det man vill ha är kompetenta och ambitiösa personer som inte ser AIK som en slutstation för deras karriärer. Jag har full förståelse för att Stahre tar chansen att gå till en liga som är så mycket bättre än den svenska. När dessutom resultaten har varit bedrövliga under inledningen är det knappast en katastrof ur AIKs perspektiv att man byter den huvudansvarige.
Citera
2010-04-27, 11:22
Medlem
Fotzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Jo, det är ju lite det man undrar över, hur de kommer reagera när de möter en motgång.

Frågan är hur mycket de redan har ryckt i toppen då, är de först med 10-13p till 2an är det nog godnatt med tanke på att resten av allsvenskan är riktigt ruggi.
Citera
2010-04-27, 12:25
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samwise
Största problemet med honom är att han kladdar så förbannat mycket.
Det kan jag väl också hålla med om. Prince kan funka vid sidan av en offensiv spelmotor, men när han ska vara spelmotor så blir det som nu, det händer absolut ingenting.
Citera
2010-04-27, 14:45
Medlem
Rubarth23s avatar
Skulle vara rätt intressant om AIK med Björn Wesström slår Helsingborg i första matchen.
Citera
2010-04-27, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Skulle vara rätt intressant om AIK med Björn Wesström slår Helsingborg i första matchen.

Faktiskt, då skulle han förmodligen hyllas av hela mediasverige och Anrell skulle skriva ett par väl valda ord om att han är en framtida förbundskapten förmodligen. Än mer intressant om han förlorar tre raka... Det skulle vara roligare tycker ja, hur länge blir då han kvar?
Citera
2010-04-27, 16:31
Medlem
ubersantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Andra året i rad HIF leder efter 8 omgångar, grattis.

Dock lite skillnad från förra året. Kolla hur långt efter som potentiella guldkandidater är? Enbart Malmö som är i närheten av kontakt, känns kört för IFK och Kalmar.

Elfsborg har även dom liten chans.

nej, det blir en intressant avslutning av årets allsvenska.
Citera
2010-04-27, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ubersanta
Dock lite skillnad från förra året. Kolla hur långt efter som potentiella guldkandidater är? Enbart Malmö som är i närheten av kontakt, känns kört för IFK och Kalmar.

Elfsborg har även dom liten chans.

nej, det blir en intressant avslutning av årets allsvenska.

Sant, varken Blåvitt, AIK eller Kalmar fungerar för fem öre såhär långt och det kommer nog inte bli allt för stor förändring den närmaste tiden känns det som. Malmö känns på något vis inte som någon guldkandidat i mina ögon, verkar bli en kamp mellan Elfsborg och Helsingborg när allting kommer omkring. Elfsborg verkar ju äntligen hittat en målskytt i Denni Avdic med
Citera
2010-04-27, 16:53
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sad young boy.
Sant, varken Blåvitt, AIK eller Kalmar fungerar för fem öre såhär långt och det kommer nog inte bli allt för stor förändring den närmaste tiden känns det som. Malmö känns på något vis inte som någon guldkandidat i mina ögon, verkar bli en kamp mellan Elfsborg och Helsingborg när allting kommer omkring. Elfsborg verkar ju äntligen hittat en målskytt i Denni Avdic med
Jag tycker att Malmö känns lite starkare som guldkandidat än Helsingborg, även om de övertygat enormt.
Och sen tror jag inte att Denni Avdic håller som utpräglad målskytt, mer att han är inne i ett stim just nu, men det får framtiden utvisa.
Ska bli intressant att se om Guidetti fortsätter prestera för Bp och vad som händer när han lämnar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in