Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Men ditt mongo jag skrev från min mobil direkt från malmö stadion, den har inte åäö
Det finns inget du tycker är viktigare när du är på en fotbollsmatch än att kliva in på Flashback?
Tre vackra mål sågs göras i Malmö, dessvärre var bara ett av glädje för mig. Daniel Larsson har stor potential, såg man redan förra året. Jag fruktade tennissiffror efter första 20, men sen jobbade DIF in sig i matchen. Resultatet fullt rättvist, dock kan jag tycka att den nu som blev fälld (Mehmeti?) när MFF fick straff hjälpte till en del. Dock resultatslös så det är ju inte mycket att gnälla om. Dessutom försökte sig Philip på ett liknande men mycket sämre försök.. Känns surt med dessa förluster ändå, när spelet är rätt bra, men det är svårt att vinna när man spelar med 10 man på plan (

) Kan Daja bli frisk så kan vi skicka Prince att tugga Khat i närmsta trappuppgång under matcherna istället för att fullständigt förstöra speltempot i matcherna. Öser beröm över Malmös tifogrupp, mycket snyggt tifo! Det som oroar mig är att våra tänkta bottenkonkurrenter plockar pinne efter pinne, dags att jobba ihop poäng inför hösten nu!