2010-04-26, 17:56
Medlem
Jules.Winnfields avatar
Känns som det ska daltas över allt för att det går dåligt för Stockholmarna.
Citera
2010-04-26, 17:57
Medlem
VonRofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av resse
Är man AIKare så är man!

Jo, vi har märkt det.

Tror DIF kan överraska en aning idag, oavgjort gissar jag på. Vi tar ledningen men i slutet blir det nåt missförstånd mellan backarna så 1-1.
Citera
2010-04-26, 18:00
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Haha jag fick jobb idag

och nej ifall jag hade fått chansen och träna AIK så hade jag tackat nej alla gånger i veckan till 10 mille och ett ruttet lag i Grekland!

Är man AIKare så är man!
Grattis!

Hoppas Du inte sålde dig alltför billigt bara!

Citat:
Startelvan mot Malmö FF
Djurgården startar kvällens match mot Malmö FF med följande uppställning.

Vaiho
Ceesay, Toivio, Lyyski, Gustafsson
Ekong, Hellquist, Hämäläinen
Youssef, Oremo, Touma

Bänk: Matwiejew, Calisir, Haginge, Perovuo, Ayuba, Milic Igboananike

Vaiho
Haginge, Toivio, Ceesay, Gustafsson
Ekong, Hellquist, Hämäläinen
Youssef, Igboananike, Touma

Skulle jag ha valt som start11 men jag är bara lekman
å inte sett träningarna.
Citera
2010-04-26, 18:02
Medlem
Meanmachines avatar
Expressen slår på stora trumman med att GAIS riskerar uteslutning, transferförbud, poängavdrag etc som ett resultat av Wanderson-härvan.

Förbundet har startat en utredning, blir väl resultatlöst som oftast.
Citera
2010-04-26, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Vi är bra på att älska vårt lag, i motgång och i medgång!

Tillåt mig garva.

Hur många stod det på södra stå i sista derbyt mot gnaget förra året? Hur kommer det sig att Hammarby hade flera tusen fler på hemmapremiären än ni, FASTÄN ni är kvar i allsvenskan? Varför slutar de flesta av era supportrar sjunga när ni ligger under stort?

Svara ordentligt på ovanstående frågor så kanske jag förstår ditt minst sagt märkliga påstående.
Senast redigerad av Drlowe 2010-04-26 kl. 18:06.
Citera
2010-04-26, 18:03
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Fan va illa av Stahre att svika laget i det här läget, men det är ju pengarna som styr idag. Men vi vet ju att han inte är nån gnagare från början iofs, men ändå fult gjort
Citera
2010-04-26, 18:04
Medlem
klybans avatar
Citat:
Haha jag fick jobb idag

och nej ifall jag hade fått chansen och träna AIK så hade jag tackat nej alla gånger i veckan till 10 mille och ett ruttet lag i Grekland!

Är man AIKare så är man!
Det ruttna laget är ju inte lite bättre än AIK, det säger en del om AIK
Citera
2010-04-26, 18:05
Medlem
Jules.Winnfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Expressen slår på stora trumman med att GAIS riskerar uteslutning, transferförbud, poängavdrag etc som ett resultat av Wanderson-härvan.

Förbundet har startat en utredning, blir väl resultatlöst som oftast.

Pissig jävla media som vanligt, samma som när Wanderson och uppehållstillstånd, STORA JÄVLA rubriker överallt att GAIS kommer att förlora flera poäng och shit. Vadfan händer? Nada.
Citera
2010-04-26, 18:18
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Du är förstås helt lojal emot din arbetsgivare? Du har aldrig bytt jobb?

Om Du inte är en egen företagare så är Du åxå en Hora.
Skillnaden mellan att byta vanligt jobb och fotbollsklubb är att det finns mycket mer människor (supportrar) som engagerar sig för sin klubb, så det är ju inte bara arbetsgivaren som flytten berör.
Än så länge finns det väl exempelvis ingen ICA-butik som har några hängivna supporterskaror?
Citera
2010-04-26, 18:21
Medlem
mexicolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyyouthere
Än så länge finns det väl exempelvis ingen ICA-butik som har några hängivna supporterskaror?
Haha! Jag får upp finfina bilder i huvudet nu, tack för det.
Skönt att få flina upp sig lite mitt i all kalabalik.
Citera
2010-04-26, 18:22
Medlem
Bobby Gillespies avatar
Citat:
Haha jag fick jobb idag

Var då? Samhall?

Det man önskar i efterhand är att Stahre skulle ha sagt upp sig redan vid det första budet i vintras. Som läget är nu känns det något ryggradslöst att lämna, men samtidigt har jag en viss förståelse för beslutet att som relativt oprövad tränare få chansen utomlands och därtill gå upp på en helt annan lönenivå.

Jag är tacksam för alla de insatser Stahre gjort i AIK-organisationen, men tyvärr gör tajmningen för avskedet att man får en mer bitter eftersmak än vad man hade hoppats.

Jerry Bengtson! *klapp klapp klapp*
Citera
2010-04-26, 18:42
Medlem
Villons avatar
Min tolkning av utvecklingen är att Stahre helt enkelt tappat sugen efter de tunga spelartappen i vintras, den knackiga inledningen och insikten att det är omöjligt att nå CL och därmed omöjligt att lyckas bättre än under fjolåret. Har man då ett fett erbjudande från grekland är det inte så förbannat märkligt att man tar det.

Däremot så känns det ju så jävla tradigt att det ska storma igen. Hoppas man lyckas men en vettig, förtroendeingivande ersättare relativt snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in