2010-04-29, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Var är förövrigt alla som kallade Arajuuri för en stor flopp?
1 bra match efter 7 fiaskon? (överdrev lite men du fattar poängen) Har inte sett honom spela själv men det känns väldigt typiskt dig att skriva ett sånt här inlägg.
Citera
2010-04-29, 16:41
Medlem
Satyricons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
1 bra match efter 7 fiaskon? (överdrev lite men du fattar poängen) Har inte sett honom spela själv men det känns väldigt typiskt dig att skriva ett sånt här inlägg.

Skillnaden är väl att vi som har sett Arajuuri kontinuerligt kan uttala oss med lite större precision om killens kapacitet än vad kreti och pleti kan. Jag och många andra har aldrig tvivlat på Arajuuris potential, men han fick en olycklig start som sänkte självförtroendet rätt fedt.

För övrigt tror jag att Kalmar är på gång nu. Nanne sa själv att han var mätt och blasé, nu har efterkälken gett honom en ny utmaning.
Citera
2010-04-29, 17:00
Medlem
feldgraus avatar
Överkörning på gång i kväll.

Tyvärr lär det vara IFK som blir överkörda.

/feldgrau
Citera
2010-04-29, 17:26
Bannlyst
Som vanligt så gäller det för oss grabbar med stil och finess att ge styrelse och spelare vårt fulla förtroende. Jag tror också Euguren kommer att visa sig vara en viktig värvning så småningom. Han har den rutin som krävs när det blåser småsnålt.

Är optimist och tror fortfarnade att vi kan vara med och slåss om brons och lilla silver.
Citera
2010-04-29, 17:30
Medlem
BaNffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paulstrom
Som vanligt så gäller det för oss grabbar med stil och finess att ge styrelse och spelare vårt fulla förtroende. Jag tror också Euguren kommer att visa sig vara en viktig värvning så småningom. Han har den rutin som krävs när det blåser småsnålt.

Är optimist och tror fortfarnade att vi kan vara med och slåss om brons och lilla silver.

Så småningom? Det finns liksom inte så många matcher kvar att prestera på, och ikväll är han sjuk.

Vilken nolla
Citera
2010-04-29, 18:01
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Startelvan mot Mjällby
Djurgården startar kvällens match mot Mjällby med följande uppställning.

Vaiho
Ceesay, Toivio, Lyyski, Ayuba
Hämäläinen, Ekong, Perovuo, Touma
Kennedy, Milic

Bänk: Matwiejew, Haginge, Gustafsson, Rajalakso, Hellquist, Oremo, Youssef

Lite oväntad startelva.
Citera
2010-04-29, 18:02
Medlem
Har DIF redan övergett 4-3-3?
Citera
2010-04-29, 18:16
Medlem
Bornets avatar
IFK - MFF; 0-2, D. Larsson som sista målskytt, 35 ggr pengarna.

Känns ju inte helt omöjligt...

Åh, bäst i Götet f.ö., ville bara säga det
Citera
2010-04-29, 18:27
Medlem
Nubolics avatar
Blåvitt vinner ikväll.

Det sägs att vi spelar bättre mot bättre lag, det får gärna bevisas mot Malmö.
Mot 3 poäng. Krossa Malmö!
Citera
2010-04-29, 18:30
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nubolic
Blåvitt vinner ikväll.

Det sägs att vi spelar bättre mot bättre lag, det får gärna bevisas mot Malmö.
Mot 3 poäng. Krossa Malmö!
Utom mot AIK då.

HIF: Hansson – Holgersson, Nilsson, Patronen, Edman – Lindström, Gashi, Lantz, Andersson – Jönsson, Sundin

AIK: Maanoja – Pavey, Karlsson, Backman, Johansson – Djordjic, Johnson, Tjernström, Mutumba – Engblom, Burgic

Dagens startelvor.
Känns tveksamt med Burgic och Engblom på topp, i övrigt ser det bra ut förutom att Bojan måste bänkas.
Idag bör va sista matchen som han får förtroende.
Citera
2010-04-29, 18:33
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronaldinho80
[/b]
Tycker jag låter lågt som fan. för inte en chans att ha kommer göra det liksom. ett mål här å där
gör han. sen är det inte så mycket mer han gör, men han kan bli bra.

Nä, men två mål till 10ggr tycker jag är spelvärt.
Citera
2010-04-29, 18:34
Medlem
Heinzes avatar
Har inga bra vibbar alls inför matchen ikväll, det enda som talar för IFK är väl att de är ordentligt underlagstippade. Ska bli kul att se om Söder fortsätter sin fina inledning.

Har även dubbla känslor inför AIK-HIF... HIF måste börja förlora men jag vill samtidigt inte att AIK ska få en nystart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in