Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Det finns grader i helvetet. Varken kalmariter, elfsborgare, MFF:are eller ens djurgårdare (oss Blåvita kommenterar jag inte som jävig, men jag tyckte vi betedde oss hyfsat efter 2007) har under de sex senaste åren varit i närheten av den stöddighet som vi fått se under vintern. Alla motståndarsupportrar är fittor i medgång, men vissa är fittigare än andra.
Fast poängen är ju att ni berör för att ni själva tvingar fram det.
/feldgrau
På det förstnämnda: Absolut finns det de, men det blir lätt så när Sveriges mest hatade och omtalade lag som folk skrattade åt 2004 och alla andra misslyckade år får en sådan gruvlig revansch när man är långt ifrån favoritskapet. Då kan jag meddela att det är jävligt skönt att håna och hetsa tillbaka även om jag hållit mig relativt lugn på den punkten (Tror jag rätta mig om jag har fel.)
Men jag tycker hur som helst att ett guldvinnande lag har all världens rätt att vara kaxigt och håna andra lags supportrar. Nej det här säger jag inte för att vi är regerande mästare, kommer tycka så även när andra lag vinner guld också även om det är jobbigt att utsättas för det.
På det sistnämnda: Absolut, men i har verkligen ingenting emot att beröra och lägga in en "AIK berör" så fort någon skriver något om oss