Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Man kan ju inte deppa ihop totalt i alla fall, trots att det finns en hel del som måste förbättras. Häcken har ju inte så mycket mer än ett par fasta situationer men tyvärr är de ruskigt bra på det och naturligtvis straffar det sig om man själv inte lyckas få in bollen i andra målet. Chansmässigt skulle vi naturligtvis vunnit den här matchen med både ett och två mål, trots att spelet inte satt riktigt som det skulle på sista tredjedelen. Plus till Sella och Hjalle och minus till Elmar (tyvärr). Överlag ser det ändå ljust ut och jag kommer inte deppa ihop över 0–1 mot Häcken. Vafan, förra året var det ju 1–4...
/feldgrau
Förra året blev det väl ett kryss, ni har inte mött dom på Rambergsvallen än... =)
Tycker inte resultatet speglade matchbilden speciellt bra i Borås heller, 8, 9-0 hade vart rättvisare.
HBK, ja vad säger man. Inte ens när Johan Karlsson bjöd på ett 2-mot-1-läge och öppet mål från fem meter var dom speciellt farliga. Det var väl å andra sidan enda gången de var inne i offensivt straffområde. Om jag inte minns fel så är väl Malmqvist de har i målet samma som gjorde massa tabbar i Öster för några år sen, men jag kanske blandar ihop med nån annan.