2010-10-14, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Det var ju mer än 9k i deras senaste hemmamatch så folk kommer där nog vara

Eller vänta

Kan det bero på att nästan 80% av befolkningen var Malmöiter?
Citera
2010-10-15, 00:22
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoji
Tro det eller ej men, alla MFFare bor inte i malmö
Sen var det ju inte 9000 MFFare där heller, vi hade ena kortsidan och en liten bit av långsidan. Resten trelleborgare.
Så dom finns på riktigt, Trelleborgarna alltså..
Jag som bara trodde de fanns på radio http://www.youtube.com/watch?v=KxSCrsgTa4c
Citera
2010-10-15, 18:31
Medlem
Lesras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Den klausulen borde ju ha slagit ut flera gånger om vid det här laget tycker man.
Ja med en ordentlig styrelse/organisation med en storklubbs mått mätten så hade en CL-plats inte varit totalt omöjlig.Man hade garanterat inte varit indragen i bottenstriden i alla fall.

Håller med, jag tror att den skrevs när han kom hem från Israel. Så det här är väl 2a gången han är inblandad i en situation där klausulen kan användas, senast var när han blev anklagad för att ha köpt sex, men han blev som sagt friad.
Citera
2010-10-16, 00:02
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Medlemscoach mot Halmstad

Vi söker en medlem som kan delta i uppladdningen, i sista träningen och även i diskussionerna om laguttagningen till sista matchen mot Halmstad.

Djurgården spelar sin sista match i årets Allsvenska hemma mot Halmstads BK den 7 november. Efter en tuff start har säsongen blivit allt mer framgångsrikt och det känns som om den resa som påbörjats är på väg åt helt rätt håll. Nu har du chansen att bidra till att sista matchen mot Halmstad blir en succé.

Vi letar efter en medlem som kan delta i förberedelserna inför matchen mot Halmstad. Det handlar om att uppladdningen, sista träningen, förberedelserna i omklädningsrummet och även diskussionerna om laguttagningen.

Vi återkommer med information om hur man anmäler sitt intresse för att bli ”Medlemscoach” under matchen mot Halmstad BK.

Observera att du inte kan anmäla ditt intresse på något annat sätt än det som beskrivs i den information som kommer!

2010-10-15 15:46

Jonas Riedel © DIF Fotboll

Skulle vara riktigt kul, sitta där med wassbandaalven å diskutera startelvan.
Undrar om Miller skulle nappa på samma idè?
Citera
2010-10-16, 01:00
Medlem
Rubarth23s avatar
Jävla ångestmatch imorgon, 90 minuter av lidande känns det som...
Citera
2010-10-16, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Jävla ångestmatch imorgon, 90 minuter av lidande känns det som...

Som alla andra matcher med andra ord. Det är bara olika grader av ångest. Imorgon: 100 på en skala 1-100.
Citera
2010-10-16, 01:36
Medlem
whus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lesra
Håller med, jag tror att den skrevs när han kom hem från Israel. Så det här är väl 2a gången han är inblandad i en situation där klausulen kan användas, senast var när han blev anklagad för att ha köpt sex, men han blev som sagt friad.
Fast för att den ska kunna användas bör han väl bli dömd för något? Alltså har ni inte haft något läge än att nyttja klausulen.

Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Skulle vara riktigt kul, sitta där med wassbandaalven å diskutera startelvan.
Undrar om Miller skulle nappa på samma idè?
Sjukt kul idé! Ska faktiskt skicka in en själv, inte ofta jag anmäler mig till tävlingar där man ska motivera varför just du ska vinna o.s.v. Undra hur formuläret utformas? Skulle vara extremt roligt om vi är fast på en tabellplacering inför sista omgången och låta en medlem helt bestämma startelva, lite som när man lottade laget i pojklagsfotboll
Citera
2010-10-16, 02:53
Medlem
Christian IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lesra

Kan det kanske finnas en judekoppling i hela den här soppan?

Citat:
9) Israel (1999)

Israel's 8-0 two-leg thumping by Denmark in a crunch Euro 2000 play-off demanded an inquiry on pure football grounds. One took place anyway after their limp performance was aided by several players inviting prostitutes to their room the night before the 5-0 thrashing in Tel Aviv. Large numbers of condoms were discovered by hotel staff and four unnamed players later received bans. An Israeli Minister tried to see the funny side by suggesting that had the superior Danish team partied with the call girls they would still have won!

http://www.goal.com/en/news/2377/top-10/2010/09/07/2107213/wayne-rooney-the-top-10-football-sex-scandals

Seriöst: Att Allsvenskan är en av Europas sämsta ligor, måste det nödvändigtvis innebära Europas sämsta journalistkår? I de flesta andra länder hade väl någonting så självklart som följande publicerats för nyfikna:
  • 1. Vilka matcher har har startat?
  • 2. Hur har dessa matcher slutat?
  • 3. Hur har matcherna där han inte medverkat slutat?

Har de vunnit utan honom i startelvan så borde de väl kunna göra det de kvarvarande matcherna också.

En bitig afrikan som bangar en random svennelina som får könssjukdom och beslutar sig för att "göra en Tito Beltran" är ju knappast någon glödhet story i dagens Sverige. Den intressanta storyn ur fotbollsperspektiv är väl att förra säsongens mästare riskerar att åka ur högsta serien. Eller är Mannen större än Myten?
Senast redigerad av Christian II 2010-10-16 kl. 02:57.
Citera
2010-10-16, 10:33
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Hade jag bott i Stockholm hade jag nästan hellre gått på AIK-Gefle så man kan uppleva lite gallerskak.

Det förutsätter förstås att Gefle vinner. Leder Gefle i halvtid ska jag åka till Solna för att kolla på kravallerna efter matchen...
Citera
2010-10-16, 12:00
Bannlyst
Kan nog bli en ganska så händelserik eftermiddag med diverse gallerskak och annat smått och gott
Citera
2010-10-16, 12:52
Medlem
erikbes avatar
http://mygerndt.blogspot.com/

Jag hade inte velat att min tjej skulle slänga upp en massa fyllebilder på mig. Speciellt inte om jag vore allsvensk stjärna
Citera
2010-10-16, 13:12
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
http://mygerndt.blogspot.com/

Jag hade inte velat att min tjej skulle slänga upp en massa fyllebilder på mig. Speciellt inte om jag vore allsvensk stjärna
Jag hade nog inte velat att min tjej skulle kommentera mig överhuvudtaget i sin fantastiskt dåliga blogg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in