2010-04-15, 19:54
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanish_Johnny
Jättekul tycker jag inte det var, bara jävligt dyrt (och ologiskt). Sen slutar ju ändå skiten med 0-4 i röven, Hjalmar Jonsson gör årets mål och 300 Partille-Jonnys som skriker "En get, en gås, en hora från Borås".

Men men, nu är det DIF som gäller.

Allt annat än en femmålsseger för Elfsborg på söndag måste med nuvarande förutsättningar betraktas som ett gigantiskt fiasko ur Elfsborgs synvinkel. Dags för Haglund att avgå då kanske.
Citera
2010-04-15, 20:16
Medlem
skachsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaNff
Dahlin är Allsvenskans bästa målvakt enligt mig. I U21-EM såg han rädd ut varje gång bollen kom nära, sedan när han kom till Malmö visade han en otrolig pondus. Undra vad som hände?
Då var han grym, men i år är det inte lika säkert... Har haft/har problem med ryggen...
Citera
2010-04-15, 20:53
Medlem
Blaha2k2s avatar
Jadu Bornet, jag viker mig. Pär Ericsson är en flopp. Det ska mycket till att han ska bevisa sig.

I dagens match får Söder och Risp godkänt. Söder för att hela laget reste sig när han kom in och Risp för att han var stabil. Kim får också godkänt förutom några småmissar.
Resten kan avgå och dö. Överbetalda horor!
Senast redigerad av Blaha2k2 2010-04-15 kl. 21:00.
Citera
2010-04-15, 20:53
Medlem
Någon som såg matchen och kan berätta hur Söder såg ut. Jag lyssnade på radion och där verkade han iaf delaktig i spelet.
Citera
2010-04-15, 20:55
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Någon som såg matchen och kan berätta hur Söder såg ut. Jag lyssnade på radion och där verkade han iaf delaktig i spelet.

Jag satt och kollade. Söder var bra för att ha varit borta i 10 månader. Han slet och kämpa till skillnad mot de andra i laget. Han ville verkligen spela fotboll och sprang omkring. Så det var la det enda positiva från dagens match.
Citera
2010-04-15, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap

Rörde sig över stora ytor och gick ner i banan för att hjälpa till ett par gånger. Bollbehandlingen såg fortfarande helt fantastisk ut. Det märks dock att han inte är matchtränad.
Citera
2010-04-15, 21:03
Medlem
Smidvarks avatar
Det roliga är att IFK Fusk inte har något att skylla på. Deras spel går liksom ut på att försvara och sen tjonga upp mot Hysén, krävs väl inga kvalitetsplaner för det? Börjar arta sig mot en superb Allsvensk säsong detta !
Citera
2010-04-15, 21:06
Medlem
IFKs första halvlek hörde hemma någonstans långt ner i seriessystemet... Så fruktansvärt kass!! Inget spel alla bara jävla höjdbollar. Fotbolls-volleyboll var ett bra uttryck från kommentatorn! Hur kan det bli så dåligt, är det underlaget?? Andra halvlek var godkänd, synd man inte fick in en boll! Söder såg pigg ut!
Citera
2010-04-15, 21:08
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smidvark
Det roliga är att IFK Fusk inte har något att skylla på. Deras spel går liksom ut på att försvara och sen tjonga upp mot Hysén, krävs väl inga kvalitetsplaner för det? Börjar arta sig mot en superb Allsvensk säsong detta !

Vännen, har man sex inlägg gällande allsvenskan under två allsvenska säsonger ska man inte komma och spela Allan, det håller liksom inte.
Citera
2010-04-15, 21:10
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurvardetnu
- Nej lilla vän han får bollen på sej, han fångar den inte.
- Här har du regelboken.
- Halmstads spelaren har armen handen intill kroppen därmed gör han sej inte större.
- Läs regelboken och återkom.
- Anders Frisk är min mentor och stora idol.
Osv osv...

Citat:
Ursprungligen postat av _slipknot1_
...http://www.fotbollskanalen.se/1.1596637/2010/04/14/aik_blasta_pa_straff_jag_fangar_den_med_handerna

Så nu kan vi lägga denna diskussion på hyllan
Ha ha! Hysch 2Regelbok10!!

Bra där Slipknot. Bara att så jävla dumdrygt skriva "lille vän" för att sen totalt idiotförklara sig själv i typ 10 raka inlägg borde innebära en automatisk förflyttning av h*ns FB-konto till Lunarstorm.

Fast oavsett vad så går det inte att bortse från Gnagets usla spel just nu. Även om matchen igår var ett fall framåt så ser det oroväckande likt ut det spel vi såg 2004.

Nej, nästa match vill jag se Heino-Lindberg i mål och Ryno, Bång och Sandberg på topp. Då jävlar kommer det hända något!
Citera
2010-04-15, 21:11
Medlem
Om man ska hitta nån positivt med denna kassa inledning så är det att vi förhoppningsvis kommer få behålla spelare som Gurra & Ragge även efter sommaren! Framförallt Gurra, han kan väll knappast va aktuell för proffsliv efter denna inledning av säsongen...
Citera
2010-04-15, 21:18
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Medräknat slutet av förra säsongen har Blåvitt vunnit en (1) av de senaste tio (10) tävlingsmatcherna.

Hur kan vi egentligen vara så...dåliga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in