Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Så länge du tror på det själv så är jag glad för din skull. Jag har ingen lust och dra upp alla kommentarer från supercupen om hur planen förstörde för "skönspelande" lag som IFK etc. Du skriver sedan att man försöker hitta bortförklaringar till att man tappade poäng mot Mjällby, ändå har du inte tagit dig 5 minuter för att läsa de senaste kommentarerna där de flesta AIK:are är ganska ärliga med att man inte spelade bra, så min fråga till dig är, försöker du bara provocera eller ser du saker som inte finns?
OM du hittar en kommentar av MIG angående planen under supercupen så var så god och citera den. Du menar alltså att åkern inte är en bortförklaring (även om AIK är ett lag som knappast är bollrullande som några andra lag i AS).
De flesta av er verkar ju mest bittra över att ni tappat poäng i premiären mot nykomlingarna. Som sagt, en styrka av ett lag är att vinna oavsett om man spelar bra eller inte, exempelvis IFK mot KFF igår. Frågan är vem som provocerar, personerna som inte såg armbågen eller någon annan?