2010-03-10, 21:02
Medlem
_slipknot1_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Hade det inte varit fegare att 15 man flygit på han ensam?????? Hmm....gnagare har kanske olika definitioner på feghet.

67 timmar kvar till avspark nu.......underbart

Är väl tyvärr bara en tidsfråga innan dessa tuffingar ger sig på honom ensam.
Citera
2010-03-10, 21:05
Medlem
jansdieters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Ja, den får det faktiskt hela beteendet att framstå som ännu löjligare.

Visst. faktumet är löjligt. Men något som inte är löjligt är löpelden av kids som tycker det är tufft att slå folk på käften, dra ett par linor och försöka skapa nåt jävla låtsaskrig och utanförskap i en välfärdsstat som Sverige.
Det roliga med det hela faktumet är att dom flesta kategori C-supportrar man ser glida runt är oftast svenska kids med svindyra kläder.
Snacka om waste of time. Gör något vettigt med alla förutsättningar som finns. Ska man vara arg så är det bara att åka ut i världen och titta på lite riktiga orättvisor. Och gärna göra något åt det i samma veva.

Inte för att jag på något sätt förespråkar det, men, MEN, jag har verkligen förståelse för dom hårda lagarna som omfamnar fotbollen och huliganer i synnerhet i England.
Citera
2010-03-10, 21:17
Medlem
LastCaresss avatar
Svff flyttar matchen DIF-Blåvitt från Stadion pga av att det är en högriskmatch. Den ska spelas på en vardag i augusti. Hur fan kan det vara en högriskmatch?
Citera
2010-03-10, 21:21
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
Svff flyttar matchen DIF-Blåvitt från Stadion pga av att det är en högriskmatch. Den ska spelas på en vardag i augusti. Hur fan kan det vara en högriskmatch?
Det kanske baseras på vad som hände vid centralen förra året?
Citera
2010-03-10, 21:47
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
Det är dock överklagat, jag tror att förbundet kommer att backa.
Citera
2010-03-10, 22:00
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
En ganska bra sammanfattning av en skribent från Gnagarforum:
Jo, bra resonemang. Men som sagt, Gnagare ska nog inte kasta glas i betonghus ang. denna frågan. Situationen hade vart exakt likadan om det vart t.ex. Obolo, eller kanske Pavey som gått till Hammarby samtidigt som AIK åkt ut och det vet vi alla.
Citera
2010-03-10, 22:05
Medlem
Någonting säger mig att bajen inte kommer att komma tillbaka till allsvenskan på många år... Tråkigt då jag alltid haft ett gott öga till dom men såna här incidenter får ju en att önska dom all olycka, surt för de som verkligen stöttar laget dock och gått igenom puberteten redan.
Citera
2010-03-10, 22:14
Medlem
Worezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanish_Johnny
Det kanske baseras på vad som hände vid centralen förra året?
Syftar du på matchen i Göteborg? Vet att det var lite strul efter den matchen, men inte hört något om den lugna matchen i höstas som slutade 0-0. Att SvFF helt plötsligt lägger matchen mot IFK på en annan arena är ett svar på att Djurgården böt reservarena från Råttsunda till Söderstadion. På den nivån är det hos förbundet.
Citera
2010-03-10, 22:18
Medlem
Är det någon som vet vilken typ av försäkring som klubbarna har för sina spelare, om ens någon? Jag minns att AA var försäkrad där AIK kammade hem en hel del när han gick och skadade sig.

Inte för att jag tror att det kommer hända Egurén någonting men om det är någon klubb som har labila supportrar så är det vraken, och då kan vad som helst hända. Nu hoppas man bara att FB inte sänker sig till samma nivå för det skulle verkligen inte gynna någon. Det florerar ju en del rykten om att personerna har fastnat på bild och identifierats och att hembesök är att vänta, gott så. För min del får firmorna gärna göra upp om detta på sidan men blanda fan INTE in spelare.
Citera
2010-03-10, 22:22
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Jo, bra resonemang. Men som sagt, Gnagare ska nog inte kasta glas i betonghus ang. denna frågan. Situationen hade vart exakt likadan om det vart t.ex. Obolo, eller kanske Pavey som gått till Hammarby samtidigt som AIK åkt ut och det vet vi alla.

Du har givetvis helt åt helvete fel, du kan inte jämföra äpplen med päron, men jag orkar inte älta det mer. Läs igenom tidigare inlägg gjorda av mig och andra AIK-supportrar.

Jag nöjer mig med att konstatera att Bajen är en krisklubb som spelar i Superettan kommande åren och bara mår ännu sämre av incidenter som denna.

Over and out.
Citera
2010-03-10, 22:32
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Du har givetvis helt åt helvete fel, du kan inte jämföra äpplen med päron, men jag orkar inte älta det mer. Läs igenom tidigare inlägg gjorda av mig och andra AIK-supportrar.
Jo men visst har jag det gumman

Citat:
Jag nöjer mig med att konstatera att Bajen är en krisklubb som spelar i Superettan kommande åren och bara mår ännu sämre av incidenter som denna.
Ja, sponsorer lär väl knappast flockas runt Söderns pärla.
Citera
2010-03-10, 22:40
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Det är dock överklagat, jag tror att förbundet kommer att backa.

Angående överklagan, jag snackade med Nitton och helsingborgsmatchen var överklagad igen.. Någon som har mer info om vi får se matchen eller inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in