2018-03-29, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Jaha? Menar du alltså Marcus Berg a.k.a. toppmålskytten i vår VM-grupp med totalt 8 gjorda mål? För att inte nämna Ola Toivonen som är ett utmärkt komplementspelare till honom och gjort en mycket stor nytta i vårt anfallsspel utöver mål.

Fånigt att förminska Sveriges segermål mot Frankrike. Sebastian Larsson skall ha mycket stört beröm som stressade Lloris och tvingade honom att göra den utsparken överhuvudtaget. Toivonens avslutning var extremt imponerande. Det är övertid i en VM-kvalmatch mot självaste Frankrike, från halva plan, Toivonen är slutpumpad efter att slet arslet av sig i 90+ minuter och gjorde det på en touch.

https://streamable.com/6r5zg
Nu vill jag visserligen inte ha Zlatan i landslaget så jag antar (utan att ha läst tråden och att döma utav det du skriver) att vi är på samma sida i den debatten. Men jag förstår inte riktigt på vilka grunder Toivonens avslut skulle vara "extremt imponerande", en bredsida i öppet mål när han får den perfekt i steget.
Citera
2018-03-30, 07:35
Medlem
MustavGandelmanns avatar
Om Zlatan blir uttagen för att spela derbyt mot LAFC och gör en kanonmatch. Typ ett Hattrick eller andra imponerande prestationer. Kommer Janne att ringa Zlatan då?
Citera
2018-03-30, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MustavGandelmann
Om Zlatan blir uttagen för att spela derbyt mot LAFC och gör en kanonmatch. Typ ett Hattrick eller andra imponerande prestationer. Kommer Janne att ringa Zlatan då?

Nej, varför skulle han?
Citera
2018-03-30, 10:35
Medlem
Citat:

Jag tror att Zlatan och Janne kommer ha kontakt under våren förutsatt att Zlatan har ett ruskigt vasst poängsnitt (typ 2 poäng/match).

Dock är det nog så att Zlatan får ringa Janne. Janne är nog rätt envis, och kräver att Zlatan närmar sig honom.

Fortsätter Guidetti att vara likblek i Spanien hänger han nog löst, om Zlatan erbjuder sig (och underkastar sig).
Citera
2018-03-30, 10:36
Medlem
MustavGandelmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Nej, varför skulle han?

Hade ju varit intressant att veta hur Janne resonerar om Zlatan börjar att producera.

Nu har han landat i LA och blivit välkomnad av fansen.

https://www.svt.se/sport/fotboll/har-landar-zlatan-i-los-angeles

Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R
Jag tror att Zlatan och Janne kommer ha kontakt under våren förutsatt att Zlatan har ett ruskigt vasst poängsnitt (typ 2 poäng/match).

Dock är det nog så att Zlatan får ringa Janne. Janne är nog rätt envis, och kräver att Zlatan närmar sig honom.

Fortsätter Guidetti att vara likblek i Spanien hänger han nog löst, om Zlatan erbjuder sig (och underkastar sig).

Ja, och han har 31 matcher på sig att visa framfötterna. Det är en del. Men vi som tittar på fotboll får se om hans kropp håller. Hasse Backe snackade om att det finns en risk att han inte kommer att kunna prestera så bra om spelarmaterialet i laget omkring honom inte håller måttet. Men då kanske Galaxy istället blir en bra skola för Zlatan att bli en bättre lagspelare inför VM? Vi får se.
Senast redigerad av MustavGandelmann 2018-03-30 kl. 10:45.
Citera
2018-03-30, 10:48
Medlem
Citat:
Hade ju varit intressant att veta hur Janne resonerar om Zlatan börjar att producera.

Janne har knappast varit otydlig med att det är upp till Zlatan eller andra som tackat nej att höra av sig om de ändrar sig.
Citera
2018-03-30, 11:26
Medlem
freeriderXIIs avatar
Zlatan gör reklam för vinet Casillero del Diablo i en ny reklamfilm det gillar jag inte.

Han borde be Gud om förlåtelse för att han joinade Man United.
Senast redigerad av freeriderXII 2018-03-30 kl. 11:29.
Citera
2018-03-30, 17:58
Medlem
Var kan man se eller köpa alla galaxy MLS matcher

MVH Simon zakaria Lbou
Citera
2018-03-30, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Zlatan gör reklam för vinet Casillero del Diablo i en ny reklamfilm det gillar jag inte.

Han borde be Gud om förlåtelse för att han joinade Man United.

En ny?
Citera
2018-03-30, 18:29
Medlem
ulvvfs avatar
Av vad jag såg av zlatan i united så såg han ut som en dålig version av Johan Mjällby utan något kampinslag, han har blivit ett träben, så hur man än ser på det så hör han inte hemma i landslaget längre.
Citera
2018-03-30, 18:40
Medlem
freeriderXIIs avatar
Här Zlatans första intervju efter att han skrivit på för LA Galaxy.

För er som inte har sett den.
Citera
2018-03-30, 22:19
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Olof Lundh har i en krönika skrivit att Zlatan själv har dödat möjligheten till VM spel i Ryssland på grund av att han är delägare och front för ett spelbolag.

https://www.fotbollskanalen.se/lundhs-kronika/lundh-zlatan-har-sjalv-dodat-mojligheten-till-vm/
Senast redigerad av Svarta-Skatan 2018-03-30 kl. 22:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in