Inzaghi (jag har inte en aning om hur han stavas) har bytt klubbaddress också. Nämligen till Barca, så pass jag har förstått det så fick Barcelona Inzaghi på köpet. Jag har hört att Milan gav Barca Inzaghi bara för att nummer 9 ska bli ledigt, vilket Zlatan alltid vill ha, eftersom att det är hans favoritnummer.
Det kommer bli intressant med två defensiva mittfältare, jag kan tänka mig att Barça kommer att ha 2 defensiva mittfältare alltså, Bousqets och Mascherano, but we´ll see.
Det kommer bli intressant med två defensiva mittfältare, jag kan tänka mig att Barça kommer att ha 2 defensiva mittfältare alltså,Busquets och Mascherano, but we´ll see.
Vem busquets peta? Vi kan inte ha 12 på plan. Nej, det blir nog så att Macherano tar över Busquets position helt och hållet. Och så kommer vi förmodligen ha samma formation som alltid.
Så där ja, det verkar vara ett stort problem i Barca mellan Messi och Zlatan och det spekulerar ett rykte om att Guardiola valde att starta med Messi (i El clásico) på grund av att Messi och Zlatan vägrar passa till varandra. Många säger också att Messi vägrar passa till dom andra i laget.
Busquets och Mascherano kan ju spela bakom Xavi, med Iniesta i anfallet. Skulle inte förvåna mig med Pep. Men både Mascherano och Toure petar ju Busquets sett till skicklighet. Mascherano är ju inte katalan så han lär få begränsat med speltid.