2010-03-18, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarDeLa
Jag känner inte Messi (Nehe?! ) men vad man läst i intervjuer verkar han vara en jävligt blyg kille som mest tycker om att sitta hemma och spela TV-spel. Man ser aldrig kort på han då han är ute och festar med supermodeller som många andra fotbollspelare.

Själv har jag gjort väldigt mycket i mitt liv och spridit min säd i många vackra (!!!) flickor så det känns fortfarande jävligt bra.
Man får gratulera då. Men känns föga intressant för oss andra att läsa om ditt sexliv.
Citera
2010-03-18, 20:45
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulinho
Du får gärna ge ett svar till att han inte skulle vara professionell, överskattad och en flopp, måhända men professionell är han dock.

Hans ego å (o)förmåga att anpassa sig socialt sett anser inte jag vara särskilt professionellt.

Citat:
Sinisa Mihajlovic

– "Ibra" kan bara stanna två eller tre år i varje lag. Efter denna tid så står han inte längre ut med sina lagkompisar och de står inte ut med honom.

Tycker inte att han överskattad å inte en flopp.

Tycker det är mest synd att hans ego pajar för han.

Sedan börjar man gnälla så fort man hamnar på bänken, är man då professionell?
Citera
2010-03-18, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Har svårt att se hur Inter ska kunna slå United eller Barcelona... fast du skrev ju "tänk om"

Har absolut ingen aning om varför du citerade mig. Anyway, varför skulle inte Inter ha en chans mot United? Barcelona känns som på en egen våglängd även om det hackat i maskineriet, men United? En mosa Milan i kvarten hemma var ju hejdlöst imponerade... Framförallt när de rutinerade gubbarna i Milan (och i United för den delen) redan visste att matchen var avgjord efter 3 bortamål i Milano. Utöver skador på nyckelspelare då.

Jag vet fortfarande inte vart United står. Samma med Bayern Munchen egentligen.
Citera
2010-03-19, 03:28
Medlem
Moon The Loons avatar
Efter de senaste matcherna känns rubriksättningen till denna tråd nästintill komisk!
Citera
2010-03-19, 07:56
Medlem
Rocky69s avatar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/spanien/zlatan/article6803355.ab

Verkar som om operation "göra sig omöjlig" har startat igen. Så räkna med att Zlatan kysser ett nytt klubbmärke inför nästa säsong.
Allvarligt talat. Han blir ledsen. Det är väl förfan inte P12 det handlar om.
Citera
2010-03-19, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/spanien/zlatan/article6803355.ab

Verkar som om operation "göra sig omöjlig" har startat igen. Så räkna med att Zlatan kysser ett nytt klubbmärke inför nästa säsong.

Varför skulle han, kan lika bra lägga av med fotbollen i så fall. Han har pengar nog och verkar vara mer intresserad av att göra annat.
Citera
2010-03-19, 10:07
Medlem
Thebabblarns avatar
Citat:

ingen klubb köper han för över en miljard kronor
Citera
2010-03-19, 10:51
Medlem
erikbes avatar
Syrianska kanske ordnar fram lite kulor för en värvning
Citera
2010-03-19, 11:38
Bannlyst
Citat:

Jag börjar undra vad som egentligen snurrar i Zlatans skalle. Han borde förstå att det verkligen inte finns något utrymme för att sitta och grina i pressen med sin agent när han spelar så dåligt som han gör idag. Han hugger indirekt Guardiola i ryggen med sina uttalanden.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/spanien/zlatan/article6804448.ab
Citera
2010-03-19, 14:01
Medlem
kommunists avatar
Snacka om att Zlatan försvinner efter denna säsongen med såna där uttalanden. Okej det var från hans agent, men som det stog i artikeln; Raiolas ord är Zlatans ord. En spark mellan benen på Guardiola...

Hej då Zlatan.
Citera
2010-03-19, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Syrianska kanske ordnar fram lite kulor för en värvning
Något emot Syrianska?
Citera
2010-03-19, 15:24
Medlem
Fotzens avatar