Zlatan blir intervjuad av Frida Nordstrand efter matchen mot Barca i CL..
hahaha det här är så skumt.. när hon frågar om pep så drar han till mig: "är det viktigt för dig eller?"
Hon blir sjukt ställd!
Zlatan blir intervjuad av Frida Nordstrand efter matchen mot Barca i CL..
hahaha det här är så skumt.. när hon frågar om pep så drar han till mig: "är det viktigt för dig eller?"
Hon blir sjukt ställd!
Asså, den där "Zlatte" är så himla överskattad. Presterar aldrig mot bra motstånd.
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Håller med, han gör aldrig mål, aldrig aldrig aldrig!!!
Hmm? Låt oss tänka tillbaka lite.. Zlatan har tex avgjort ett mycket hett El Clasico, Gjort 2 mål mot Arsenal på bortaplan (kvartsfinal i CL) Avgjorde Serie A i den sista omgången i med 2 mål! Drömmålet för Sverige i EM 2004! Målen i EM 2008 mot Grekland och Spanien! Hans mål emot Ungern som bägge kom när Sverige verkligen behövde det!
Men det finns det faktiskt inget fog att vara. Det är ett faktum att Zlatan inte presterar som han kan när tempot höjs och vikten av matchen är stor. Jag säger inte detta som någon slentriantittare eller vartannat år-supporter som ser landskamper och CL utan jag har sett 99% av den gode Ibracadabras matcher på TV och följt honom noga även utanpå banan. Att läsa hans bok var ju egentligen bara en tragisk parad i bortförklaringar. Bäst var nog att han "behövde agera resledare" som förklaring till att han sög i VM2006.
Zlatan har en gudomlig talang, men han har inte sinnesnärvaron att leverera när det verkligen smäller.