2010-08-30, 22:03
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexLecter
Vem busquets peta? Vi kan inte ha 12 på plan. Nej, det blir nog så att Macherano tar över Busquets position helt och hållet. Och så kommer vi förmodligen ha samma formation som alltid.

De kommer nog variera en hel del mellan två och en pivotes, när de kör med två tar Mascheranos Keitas plats och Iniesta vilar eller spelar i anfallet. Jag är mycket tveksam till att man spelar med Mascherano som ensam defensiv, kanske någon match, men jag tror absolut inte att han kommer spela fler matcher än Busquets.
Citera
2010-08-30, 22:05
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
De kommer nog variera en hel del mellan två och en pivotes, när de kör med två tar Mascheranos Keitas plats och Iniesta vilar eller spelar i anfallet. Jag är mycket tveksam till att man spelar med Mascherano som ensam defensiv, kanske någon match, men jag tror absolut inte att han kommer spela fler matcher än Busquets.
Något sånt här borde vara intressanta att testa

Valdes
Alves-Piqué-Puyol-Abidal
Busquets-Mascherano
Xavi
Messi-Villa-Iniesta
Citera
2010-08-30, 22:13
Medlem
Någon som vet vad Nike tycker om övergången till Milan (Juve, Inter och Barca har ju alla haft Nike som tröjsponsor). Sånt är väl inte helt lätt alltid.

Vet att i en dokumentär på TV3 för ett par år sedan hade Zlatan nån Nike-kille med sig hela tiden. Måste ju vara sådär för dem att Zlatan ska spela 4 år i Adidaströja... ?
Citera
2010-08-30, 22:15
Medlem
NirvanAs avatar
En stor summa vid sidan av hans lön kom ju just från Nike som han hade som en viktig sponsor, nu måste han väl försöka övertala addidas att "signa" honom.
Citera
2010-08-30, 23:57
Medlem
Han är ju fortfarande Nike-sponsrad, antagligen. Men som jag förstått brukar de lägga sig i övergångar, o jobba för att spelaren ska spela i ett "Nike-lag".

Men ser nu spelare som Pato, Torres, Drogba osv. är Nike-sponsrade men spelare i Adidas-lag.

Sorry för off-topic.
Citera
2010-08-31, 18:31
Medlem
Anonymusiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Tror att enda möjligheten att det blir så är om det blir en långtidsskada på en nyckelspelare te.x Xavi, Messi etc

Gud vad tråkigt om det nu skulle ske
Citera
2010-08-31, 19:36
Medlem
neguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Något sånt här borde vara intressanta att testa

Valdes
Alves-Piqué-Puyol-Abidal
Busquets-Mascherano
Xavi
Messi-Villa-Iniesta

OT men Iniesta ska spela på mittfältet med Xavi och inget annat.
Citera
2010-08-31, 19:39
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neguin
OT men Iniesta ska spela på mittfältet med Xavi och inget annat.
Vadå ska o ska? Såg att Guardiola spelade han i anfallet delar av förra matchen te.x
Citera
2010-08-31, 19:52
Medlem
Barcelona_83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pete D
Någon som vet vad Nike tycker om övergången till Milan (Juve, Inter och Barca har ju alla haft Nike som tröjsponsor). Sånt är väl inte helt lätt alltid.

Vet att i en dokumentär på TV3 för ett par år sedan hade Zlatan nån Nike-kille med sig hela tiden. Måste ju vara sådär för dem att Zlatan ska spela 4 år i Adidaströja... ?
Jag tror inte de bryr sig ett dugg. Jag menar, Ronaldinho som var deras största affischnamn 2008 drog till Milan (Adidas). Cristiano Ronaldo, Nikes största affischnamn idag spelar i en Adidas tröja, inte sett någon skillnad på Nikes promotion förutom att de endast använder landslagströjorna på dessa två spelare. Med all respekt för Zlatan så är han inte i närheten av Ronnie och Cristianos popularitet runt om i världen.
Citera
2010-08-31, 19:54
Medlem
GoodVibess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamensam
Äsch, i Real blir han bara en i högen av Galacticos som inte tillför något. Går Real titellösa i år igen kan vi vänta oss följande trupp nästa år:

..................Casillas
Maicon........Vidic.......Ramos
.........Gerrard...Rooney
Ronaldo..........................Kaka
...............Ibrahimovic
........Torres...............Higuain

Bänken:
Benzema
Alonso
Pepe
Eto'o
Ribery

Möjligen att Ribery och Ibrahimovic diskvalificeras pga av deras utseende. Båda Diearrerona får lämna.

Haha det där var dagens :P
Citera
2010-08-31, 19:55
Medlem
GoodVibess avatar
Apropå Zlatan, skönt att han fick komma till milan. Mer speltid för honom, han var aldrig älskad i Barca!
Citera
2010-08-31, 20:01
Medlem
Anonymusiuss avatar
Undrar hur startelvan kommer att se ut nu då när Robinho kommer till Ac Milan?

Tror ni Ronaldinho går ner på mittfältet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in