Är comhem överlag ett dåligt företag?
Har idag haft min sämsta dag med comhem någonsin.
1. Har autogiro med dom men ändå valde dom att skicka fakturan via papper

.
11 kronors faktura med 45 kronors fakturaavgift blev 56 kronor. 11 blev 56. ANTAR att jag inte är ensam över att bli arg över detta?!?
2. Internet funkar inte. slutade funka några minuter över 8 imorse,
är GANSKA säker på att det inte alls är "trasigt", utan tror att dom gör något underhåll själva, vad tror ni?
3. Efter att min räkning för en dags internet blev 56 jävla kronor(se nr 1) är jag arg över att det inte funkar idag. Ringer för att fråga ang eventuell kompensation, ska jag betala 56 jäkla kronor för en dag ska dom fanimej inte komma undan med att jag ska betala för en enda dag, när internet inte funkar.
Då sa tjejen i kundtjänst: Du får ersättning när internet varit trasig i 24 timmar,
Efter att du har felanmält det!
?!?!?!?!?!
Är detta rätt och riktigt?! Tycker ni det är ok att bara ersätta från det att man ringt? Betalar man ändå inte för en tjänst och ska få den? Ska det spela någon roll om jag behövt den eller inte? Har det då inte funkat och jag kommer på det, varför ska dom vara så jäkla fula att ersätta från när jag ringde?!
4. Tjejen frågade även vilket bredband jag hade, och visste jag inte, det sitter i väggen och kommer till datorn, ungefär så bra på det är jag. Hon blev då arg, och tvingade mig att ta reda på det själv. Borde inte dom med mitt kundnummer kunna se det, istället för att få mig att leta igenom halva mitt kontor efter ett papper där det står?
Är comhem såhär värdelöst dåliga? Har jag bara haft otur?