2012-05-24, 16:19
Medlem
LordMacleods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Ehm - va? Com hem skickar ju även undertexten. Det är ju väldigt sällan idag som undertexten är inbränd i programmet.

TS kan gott ringa till Com hem och göra en felanmälan.

Undertexten ligger ju som överlagrat i text-tv segmentet, och skickas således med kanalen som Comhem skickar vidare..
Om texten är felaktig eller om den är på fel plats i programmet är inte Comhem´s fel utan i det här fallet TV4´s.

Det är ju ingen på Comhem som sitter och gör textning till programmet som skall visas.. dom bara skickar vidare kanalen som ett paket ihop med ett antal kanaler och slänger ut i en transportström.
Citera
2012-05-25, 09:19
Medlem
Någon som funderar på att beställa någon tjänst från Comhem? Jag har då möjlighet att svara på frågor kring deras tjänster, har goda erfarenheter från dom..
Citera
2012-06-05, 18:07
Medlem
Kan man sortera favoritkanalerna på Motorola on demand boxen? har lite problem med just detta.
Citera
2012-06-06, 01:33
Medlem
simkunnigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damoon
Kan man sortera favoritkanalerna på Motorola on demand boxen? har lite problem med just detta.

Nej
https://www.comhembloggen.se/2011/05...omment-page-1/
Citera
2012-06-11, 18:47
Medlem
Går det att frysa abbonemanget ifall man råkat ut för nån oförutsedd ekonomisk kris..?
Citera
2012-06-12, 11:22
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priest666
Går det att frysa abbonemanget ifall man råkat ut för nån oförutsedd ekonomisk kris..?
Ja.
Citera
2012-06-15, 13:23
Medlem
qrizzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priest666

Har faktiskt för mig att det inte går att frysa abb längre hos comhem. eller så vare enbart typ canal+ Har dålig koll, men kolla med kundtjänst.
Citera
2012-06-15, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ledstripe
Någon som funderar på att beställa någon tjänst från Comhem? Jag har då möjlighet att svara på frågor kring deras tjänster, har goda erfarenheter från dom..
Om du vet hur lång tid de tar på sig att flytta ett bredband så vore det trevligt att få reda på. Flyttar om två veckor och har glömt att meddela dom.
Citera
2012-06-15, 19:40
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smygvinkel
Om du vet hur lång tid de tar på sig att flytta ett bredband så vore det trevligt att få reda på. Flyttar om två veckor och har glömt att meddela dom.
Rent tekniskt sett kommer det fungera utan adressändring. Bara ring och be att de ändrar så att de har rätt. Krävs för felsökningar och liknande.
Citera
2012-06-15, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qrizze
Har faktiskt för mig att det inte går att frysa abb längre hos comhem. eller så vare enbart typ canal+ Har dålig koll, men kolla med kundtjänst.

Jo det går,..har pratat med dom...
Man kan frysa det i tre Månader...
Citera
2012-06-15, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Rent tekniskt sett kommer det fungera utan adressändring. Bara ring och be att de ändrar så att de har rätt. Krävs för felsökningar och liknande.
Det räcker alltså med att jag ringer ett par dagar i förväg?
Citera
2012-06-15, 21:18
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smygvinkel
Det räcker alltså med att jag ringer ett par dagar i förväg?
Japp. Enligt deras villkor ska man dock föranmäla två veckor i förväg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in