2008-11-27, 17:05
Medlem
Det e Sant Pengarna som man lägger På graffiti Går annars till Dyra tavlor O sånt i riksdags Husen o Hos politkerna
Citera
2008-11-27, 18:07
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kejvs
haha!

vet inte hur du/ni gör på familjemiddagar, men vi dricker sprit på våra.. vi brukar skämta bort det med att kalla det öl till maten och sjunga sånger innan vi shottar men det är vilketfall som helst sprit. vilket brukar sluta i för mycket och hätskadebatter och farmödrar som inte vill komma för vi super för hårt.. men om du menar att ja inte bombar på bordet eller väggarna hemma hos dom så har du nog helt klart rätt

Haha, läs "vi" som "vi svenskar"
Citera
2008-11-27, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Destructive1
Det e Sant Pengarna som man lägger På graffiti Går annars till Dyra tavlor O sånt i riksdags Husen o Hos politkerna

det här va nog det mest genomtänkta inlägget på länge..

Citat:
Ursprungligen postat av alaskapolloc

hehe
lite så jag jobbar
Citera
2008-11-28, 21:03
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alaskapolloc
äkta svensson asså,.
Citera
2008-12-09, 19:17
Medlem
Det finns många trista väggar som verkligen blivit vackrare av att få en Piece, andra ser dock värre ut än tidigare för att "Målaren" e galet keff...

Som föredetta målare ber jag er alla som kör där ute idag att ge fan i lastbilar... Suger hårt när man tvättar sin lastbil ett par timmar om dagen så har nån looser gjort en ful T-up eller liknande.. Det går tyvärr aldrig att återställa..
Citera
2008-12-09, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fabri
Det finns många trista väggar som verkligen blivit vackrare av att få en Piece, andra ser dock värre ut än tidigare för att "Målaren" e galet keff...

Som föredetta målare ber jag er alla som kör där ute idag att ge fan i lastbilar... Suger hårt när man tvättar sin lastbil ett par timmar om dagen så har nån looser gjort en ful T-up eller liknande.. Det går tyvärr aldrig att återställa..

far åt helvete
Citera
2008-12-09, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarius
far åt helvete

mkt bra argument må ja säga..

Fabri: okej, nästa gång ja kör lastbil ska ja anstränga mig lite mer än å köra fula floppar
Citera
2008-12-09, 22:21
Medlem
parkråttas avatar
Citat:

Så mycket pengar som läggs ner på att sanera graffiti tror jag inte skulle kunna gå till tavlor åt politiker. Däremot skulle ett totalt stopp av målande och tagande inte leda till sänkt skatt. Pengarna skulle bara läggas på något annat.

Sen, så kommer här en onödig grej:
Citera
2008-12-09, 23:43
Bannlyst
Ibland undrar jag vad det är för magisk kraft som alltid ser till att man stavar fel eller dylikt när man påpekar någons stavning, kommatering eller versalisering
Citera
2008-12-10, 00:15
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabri

Förlåt, nästa gång ska jag göra två stycken istället!
Citera
2008-12-10, 00:20
Medlem
smakpals avatar
Citat:

Sant, det är den där posten i budgeten som heter "Graffitisanering och konst åt riksdagshusen samt hos politikerna"

Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Så mycket pengar som läggs ner på att sanera graffiti tror jag inte skulle kunna gå till tavlor åt politiker. Däremot skulle ett totalt stopp av målande och tagande inte leda till sänkt skatt. Pengarna skulle bara läggas på något annat.

Ja då skulle vi bara få sån där onödig skola och sjukvård..

Varför tar inte ni som håller på med graffiti och köper er en egen vägg som ni kan härja fritt på. Det vore ju inte mer än rätt. Då når ni ut med eran "konst" vilket ju borde vara huvudsyftet med målandet. Men ni kanske tycker att det är för dyrt? Det är klart, det är ju lättare att låta andra betala åt en.
Citera
2008-12-10, 00:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smakpal
Varför tar inte ni som håller på med graffiti och köper er en egen vägg som ni kan härja fritt på. Det vore ju inte mer än rätt. Då når ni ut med eran "konst" vilket ju borde vara huvudsyftet med målandet. Men ni kanske tycker att det är för dyrt? Det är klart, det är ju lättare att låta andra betala åt en.

då är det ingen sport
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in