2008-08-10, 01:38
Medlem
Aurells avatar
men vafan ni kan ju inte stoppa oss från att måla graffiti...

men försök.
Citera
2008-08-11, 11:22
Medlem
borgares avatar
Dom som inte har varit ute och målat förstår nog inte riktigt vitsen med det.
Citera
2008-08-19, 12:16
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MysigaBrallor
Ja. I min mening är det bättre att stå tyst och fortsätta måla utan en min. Sedan om Svensson ska spela vardagshjälte får man väl försvara sig själv.

Spela vardagshjälte, han har fullt stöd i lagtexten att göra ett såkallat envarsingripande.
Du å andra sidan är en finnig liten vandal utan respekt för andras skit, men jag inser samtidigt att detta beteende är starkt kopplat till omogenhet och ålder och att 80% av er kommer att skämmas för hur ni fört er i ungdomens dagar

jag kan tycka att viss graffiti lr vad facktermen nu är, väldigt vackra att se på, men som med all konst ska den ske under former som samhället gått med på.
Ni är trots allt en otrolig liten grupp som åsamkar skada för otroligt absurda summor pengar.

Och som sagt, "skön konst" är högst subjektivt vad det är...men det är kanske för svårt för att fatta.

Citat:
Ursprungligen postat av Aurell
men vafan ni kan ju inte stoppa oss från att måla graffiti...

men försök.

Haha tror du att du leder oktober revolutionen eller,finns inget ädelt i vad ni håller på med även om ni tror det själva.ohyra.

Citat:
Ursprungligen postat av borgare
Dom som inte har varit ute och målat förstår nog inte riktigt vitsen med det.

Så allt jag tycker är kul och stimulerande ska jag ha rätt att göra?, pucko!
Citera
2008-08-19, 12:29
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Spela vardagshjälte, han har fullt stöd i lagtexten att göra ett såkallat envarsingripande.
Du å andra sidan är en finnig liten vandal utan respekt för andras skit, men jag inser samtidigt att detta beteende är starkt kopplat till omogenhet och ålder och att 80% av er kommer att skämmas för hur ni fört er i ungdomens dagar

jag kan tycka att viss graffiti lr vad facktermen nu är, väldigt vackra att se på, men som med all konst ska den ske under former som samhället gått med på.
Ni är trots allt en otrolig liten grupp som åsamkar skada för otroligt absurda summor pengar.

Och som sagt, "skön konst" är högst subjektivt vad det är...men det är kanske för svårt för att fatta.

Haha tror du att du leder oktober revolutionen eller,finns inget ädelt i vad ni håller på med även om ni tror det själva.ohyra.

Så allt jag tycker är kul och stimulerande ska jag ha rätt att göra?,
pucko!

Ytterligare en person som utan bakgrundsfakta eller någon koll överhuvudtaget som gör att denne kan backa upp sina påståenden har frenetiskt knappat in något som istället för en argumentarande text så som alla poster i denna tråd borde bestå av bara vräkt ur sig något.

Om någon försöker göra någon variant av envarsingripande mot mig åker denne i backen det har hänt förut och det kommer antagligen hända igen.

Jag bryter mot lagen och jag är medveten om det, jag vet att det kostar mig själv och andra pengar men det skiter jag fullständigt i och om någon stör mig när jag gör min grej får denne skylla sig själv om den hamnar på sjukan en sväng.

Den här tråden är väldigt jobbig för graffithatare då dem kan skriva till oss målare att dem tycker att vi är efterblivna och att vi gör fel hur mycket dem vill men dem kan ändå inte få oss att sluta måla vare sig dem sitter här i forumet eller träffar oss irl.
Citera
2008-08-19, 13:41
Medlem
ARMENIAN SOULJAs avatar
Jorden går under!!!!!!!!!!!
Citera
2008-08-19, 14:03
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Ytterligare en person som utan bakgrundsfakta eller någon koll överhuvudtaget som gör att denne kan backa upp sina påståenden har frenetiskt knappat in något som istället för en argumentarande text så som alla poster i denna tråd borde bestå av bara vräkt ur sig något.

Om någon försöker göra någon variant av envarsingripande mot mig åker denne i backen det har hänt förut och det kommer antagligen hända igen.

Jag bryter mot lagen och jag är medveten om det, jag vet att det kostar mig själv och andra pengar men det skiter jag fullständigt i och om någon stör mig när jag gör min grej får denne skylla sig själv om den hamnar på sjukan en sväng.

Den här tråden är väldigt jobbig för graffithatare då dem kan skriva till oss målare att dem tycker att vi är efterblivna och att vi gör fel hur mycket dem vill men dem kan ändå inte få oss att sluta måla vare sig dem sitter här i forumet eller träffar oss irl.

noterat, du är skittuff. bra .
Nån som har en halvhjärna kan väl förklara hur ni resonerar, "det är kul så jag skiter i alla implikationer". Grafffittihatare? tror du att det är någon slags vi o dom grej?, det visar endast att du är osäker och vill känna tillhörighet till en grupp.

Om det är så det ligger till har ni bekräftat mina fördomar.

edit: Måste fråga slagskämpen bäver om du anser att klottra lite målarfärg på en vägg motiverar de eventuella hindren som skadegörelse och misshandelsdomar eventuellt kommer skapa för dig då du en dag måste kamma dig och ut på arbetsmarknaden?

Eller du kanske ska säga samma sak på din anställningsintervjun?
Citera
2008-08-19, 14:36
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
edit: Måste fråga slagskämpen bäver om du anser att klottra lite målarfärg på en vägg motiverar de eventuella hindren som skadegörelse och misshandelsdomar eventuellt kommer skapa för dig då du en dag måste kamma dig och ut på arbetsmarknaden?

Eller du kanske ska säga samma sak på din anställningsintervjun?

Sluta försöka låta så jävla intellektuell. Hur går det med din cannabisavtändning förresten?
Citera
2008-08-19, 14:39
Bannlyst
fortsätt skriv alla "graffitihatare"..det driver mig bara ännu mer att fortsätta förpesta eran omgivning
Citera
2008-08-19, 15:06
Medlem
Kul att höra hur vissa ''målare'' tycker sig ha rätten att först vandalisera, men också sedan ta sig rätten att misshandla och skicka en s.k. ''ingripande människa'' till sjukan helt utan samvetskval.

För att sedan springa hem till mamma och pappa och böla när polis/väktare tar tag i lillarmen på er

patetiskt..
Citera
2008-08-19, 15:18
Medlem
ARMENIAN SOULJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snappan123
Kul att höra hur vissa ''målare'' tycker sig ha rätten att först vandalisera, men också sedan ta sig rätten att misshandla och skicka en s.k. ''ingripande människa'' till sjukan helt utan samvetskval.

För att sedan springa hem till mamma och pappa och böla när polis/väktare tar tag i lillarmen på er

patetiskt..

Lillarmen?

Min arm är stor. Har runkat mycket.
Citera
2008-08-19, 15:43
Medlem
MyteNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snappan123

patetiskt..

Om personen ingriper exempelvis tar tag i min arm har jag rätt att försvara mig vilket kan med otur resultera i "en sväng till sjukan". Men samtidigt har jag inte rätt att stå och hoppa på personens huvud när personen ligger ner eller mata slag med järnrör / brännbollsträ.
Citera
2008-08-20, 02:06
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
Sluta försöka låta så jävla intellektuell. Hur går det med din cannabisavtändning förresten?

Det går bra, tack för den visade omtanken, men vad den har för relevans i denna tråden ser jag ej.

tillbaks till topic, här får ni ju utrymme att förklara för oss "graffittihatare" varför ni beter er som ni gör.

Om svaret är att det är kul, därför skiter ni i resten så fine.
Senast redigerad av shponglad 2008-08-20 kl. 02:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in